Varenje na motoru

poštar said:
Da li se motor često pere ili je na kiši  :misli:

garažiran uvijek, i ne vozi se po kiši  (y)

a probat spojit na auto i jači aku,da..samo jače relej izbacuje  (y)
 
Hm...  :grin: menjam farbe...  :mrgreen:

(o budalo ja....)    Kaj onda samo anlaser zavrti zupčanik na spirali koji pokreće magnet za paliti?  :misli:
 
irsel said:
Zvao frend da ima situaciju..pa išao pogledat

Radi se o tome da je vario jednu vidu na motoru jer mu je pukla, pa ju htio izvadit van..
Dakle, vario je na motoru..
Motor je gsxr 600 k4, kao i moj..i pogledao sam sve što sam mogao, al i dalje ne znam što mu je
Spojio mu svoju centralu, i svoj relej od alnasera..i dalje isti simptom

Dakle, motor ima struju, urica i sve uredno radi,ali kad oćeš zaverglat, samo se čuje iz releja alnasera onaj blesavi TK TK zvuk  :mrgreen:
i kad stisneš botunić, blackout..nema ničega,i kad pustiš opet urica odvrti kao da si tek dao kontakt


plus također ne dolazi do pumpe benze, a ispravna je na direktnu struju, točnije, relej ne propušta plus dalje..

Ima netko neku ideju što bi moglo bit?
Alnaser,četkice?
nešto treće?

svaki prijedlog dobrodošao..
to bi moglo značit da ti je pukla celija na akumulatoru ...
probaj sa drugim ...
 
irsel said:
garažiran uvijek, i ne vozi se po kiši  (y)

a probat spojit na auto i jači aku,da..samo jače relej izbacuje  (y)
Kreni od banalnih stvari tipa of on prekidac ili ako je vario nedi blizu nogare da baci pogled i tu .
 
napred vida od kilera u rami pukla,pa nju vadio..

idem poslije u garažu, pa ću spojit potrošača(žarulju) na instalaciju..da ne guram motor oko kuće
a isti učinak ima,vuče struju..

javim kako prođe,i nadam se kad nađem uzrok..  (y)
 
riješeno.. :p

2 senzora bila zablesirala..jedan od njih tip over senzor, zato pumpa nije radila
nakon rastavljanja, špricanja wd-om i sastavljanja..proradila pumpa i počelo pokazivat normalno na urici
tako da došao do saznanja da je i senzor pozicioniranja gasa zablesan..

nakon svega toga, i dalje vukao struju kad bi išao upalit..tako da skinuo anlaser, očistio,vratio..i upalio na zub

Hvala svima  (y)

ps,ideja sa vanjskim potrošačem nije radila nažalost  :jesus: :smiley:
 
Bravo, zato šta si na kraju da informaciju rješenja.

Sent from my PAP3540DUO using Tapatalk 2

 
strasilo said:
NIKAD ne vari po vozilu sa priključenim akumulatorom ... staro pravilo starih majstora ... čak i na vozilima bez elektronike..  (y)

akumulator strada gotovo uvijek ... koja je logika nemam pojma .... a vrlo često se i sama elektronika zblesira kao u tovom slučaju ..

i ovo što ti Angie kaže zna popraviti situaciju, ali nema garancije ..

znali smo čak ubosti žice u zemlju i ostaviti sat dva ... nakon toga je znalo biti kao da ništa nije bilo .... opet nemma pojma koja je logika u tome, ali radi  ...  :LOL:

Navodno se svi kondenzatori izbiju itd., iskreno, pojma nemam.
Išao sam po principu, upalilo je, ne pitaj zašto.  :mrgreen:

Meni je bilo dovoljno spojit instalaciju na čisto neki masivni metalni objekt, nisam morao baš doslovno uzemljenje praviti.
 
irsel said:
riješeno.. :p

2 senzora bila zablesirala..jedan od njih tip over senzor, zato pumpa nije radila
nakon rastavljanja, špricanja wd-om i sastavljanja..proradila pumpa i počelo pokazivat normalno na urici
tako da došao do saznanja da je i senzor pozicioniranja gasa zablesan..

nakon svega toga, i dalje vukao struju kad bi išao upalit..tako da skinuo anlaser, očistio,vratio..i upalio na zub

Hvala svima  (y)

ps,ideja sa vanjskim potrošačem nije radila nažalost  :jesus: :smiley:


nek je rjeseno,dobro si i prosao. :)
 
bome je..od centrale i svih mogucih senzora,releja..nista  (y)
 
ovo sa naknadnim uzemljenjem je bez veze, bapske priče. problem je otporu i struji. realne vrijednosti kod elektrovarenja su struje do 100A (kod TIG varenja manje, uostalom pogledaj regulator na aparatu) i otpor rame između mjesta vara i mjesta gdje je prikopčan minus tj masa. realna vrijednost tog otpora može biti recimo u desetinkama oma. to znači da je i napon između te dvije točke par desetaka volti. struja od 100 ampera na otporu od jednog oma daje pad napona od 100 volti a na otporu od 0,2 oma pad napona je 20 volti. Napone od 100V je tu teško očekivati jer je napon aparata (kako kojeg) manji i u rangu je do 70 volti. To znači da su razno razni elektronski uređaji (a i akumulator ) izloženi bitno većim naponima, kad se vari, od uobičajenih 12 tj. u praksi 14 volti. Tu je teško odrediti što će krepat a što će se samo zablesaviti. preventiva je  1.sve iskopčat i odspojit 2. prikopčat uzemljenje aparata što bliže točki varenja 3.prije početka varenja pobrinut se da je dobar spoj mase aparata sa ramom motocikla. tu je najbolje stavit žicu pod šaraf itd
 
Da ste probali zavarivati možda bi bilo manje nusprodukata nego kod varenja  :jesus:
 
zaboravio sam napisati da je izmeđuostalog problem i  u izmjeničnoj struji običnog aparata. to onda znači da su ti svi naponi i struje još i promjenjivog polaqriteta tj. 50 puta u sekundi kompjuter paljenja dobije obrnuti polaritet, a to posebno nevoli. a onda vršne vrijednosti koje su za 1.41 veće od efektivnih plus prelazne pojave zbog lošeg kontakta a sekundar aparata je induktivan. milion stvari koje su protiv elektronike i akumulatora