Tarzan
Member
Naime, jucer sam skoro otisao u zrak pa se osjecam duznim podijeliti nesto s vama (da mi bude lakse).
U proljece ove godine sam konacno polozio A kategoriju i odlucio si kupiti drugi motor. Nabavio sam koznu jaknu, rukavice i kacigu te poceo zujati po oglasnicima i traziti neki slabiji i jeftiniji motor za nesto manje od 2000€. Na forumu su mi rekli da uzmem u obzir cb 450 s pa sam tako i ucinio.
I tako ja trazim po oglasnicima i nadjem jedan cb 450 s u Pozegi. Nazovem covjeka i pitam sto sve treba na motoru napraviti, da li je prva boja i je li ikada padano i covjek lijepo kaze da je sve tip top i da je motor u, pazi, savrsenom stanju te da su gume kao nove. Zamolim neke ljude s foruma da se raspitaju i pogledaju motor i svi kazu da je lik OK i da je motor u dobrom stanju. Jos jednom ozbiljno pitam covjeka sto ne valja i on se uvrijedi, pocne o tome kako je invalid iz rata, kako on nikad nikoga nije prevario i ja popusim spiku.
Kupio ja motor, pokusam upaliti, ono rolice na anlaseru proklizu. Covjek me pogleda i kaze, da, moras biti pazljiv s anlaserom. Pregrizem nekako drek i vozikam se dan dva.
Odem registrirati motor i skuzim da je motor, naravno, prefarban i to u drugu boju. Opaaa eto sranja, papirologije i gluposti oko toga. Onda skuzim da on uopce nije vlasnik motora (nije upisan u knjizicu vozila, on ga je samo odjavio) neko neki drugi lik ciji JMBG ne znam i bez toga ne mogu nista. Krene potjera za tim likom (3. vlasnik unatrag, ali ni jedan od ova dva vlasnika prije njega nisu bila upisana) i nekako uspijem registrirati jebeni motor.
Nakon upoznavanja s motorom shvatim da prednji kotac trese i da je felga bila udarena pa skinem felgu i odnesem ju srediti.
Kako se moj mehanicar vratio s puta, odnio ja njemu motor da ga pogleda. Covjek, cim ga ja provozao 10s, sidje i kaze da vilica ne valja (dan poslije je pocela sliniti) i da je s motora netko vjerojatno pao i da su zadnji amortizeri pri kraju. Tu sam vec bio lud.
Nadjem CB450S bez papira za dijelove i kupim vilicu i amortizere u dobrom stanju, nabavim nove disk pločice (jer su ove ne njemu bile potrosene) i sve skupa montiram. Mislim si da sam konacno rjesio svoje probleme. Ali, i s novim disk plocicama motor nije kocio kako treba pa sam ozracio kocnice i stavio novo ulje.
No, kako sam se tek tada mogao provozati kako treba skuzim da mi i zadnja felga vibrira kad se dovoljno nagnem i da zadnja guma malo pusta. Odnesem ja srediti ventil i dok sam gledao nesto u vulkalu pridje mi lik i kaze da mi preporuca da se ne vozim forsirano s ovom prednjom gumom jer je stara 13 ili 14 godina (ne sjecam se vise tocno). ????. Ostao sam paf...
Uglavnom, skinem ja zadnju felgu, odnesem ju poravnati, stavim natrag i idila. Sve super. Uzivancija. No, neda meni vrag mira i prolistam ja malo service manual i skuzim da sam krivo mjerio ulje (mjeri se kad je motor topao i mjerac se ne smije zasarafiti nego samo nasloniti na brid utora). Izmjerim ja tako ulje i vidi vraga - nema ulja.
Kupim ja ulje, filter i mislim si kada sam ga vec cijelog sredio dat cu napravit i sprej sa istom bojom, kupit lak i brus papir pa cu srediti ono jedno mjesto gdje je poceo malo hrdjati. Ispustim ulje, a ono, unutra nema ni 2 litre, a mora biti 3. Popizdio sam. Ulje je izgledalo prastaro. Cekam da se sve ocijedi, stavim novi filter i taman stane 2.7 litara novog ulja da izmjerim idealnu kolicinu ulja.
Odem se provozati 15 minuta i kazem sam sebi - sad imam motor za 2 sezone, radi 5 puta bolje nego kad sam ga uzeo. Dodjem u garazu, upalim svijetlo, uzem papir i hocu jos samo ono malo hrdjavo posmirglati i pofarbati da se sutra mogu voziti kao covjek (picajzla sam ). Obljepim sve osim tog mjesta, ocistim, osmirglam grubim papirom i uzmem finiji brus. Ljudi moji, to NIJE BILA HRDJA.
Nakon sto sam ja skinuo gornji sloj, shvatio sam da je lik POPRAVLJAO REZERVOAR i da mi je tu benzin unistavao farbu. BENZIN JE POCEO STRCATI PO KIPUCEM MOTORU. Sva sreca da mi je stric imao aparat za gasenje blizu i da sam uspio zaspricati motor, zasuti ga pijeskom i iznjeti van te nagnuti na drugu stranu.
Nekako sam uspio to zakitati da samo malo kapa i stavio pijesak ispod. Otisao sam spavati, sad se probudio i ne znam sto da radim... Ne zelim zajebati nekoga kao sto je on mene, zato ovdje ovo i pisem. Ako netko hoce imati posla sa motorom (uzeo sam jos jedan, malo ulubljeni, ispravni tank danas), moze me nazvati i sve cemo se dogovoriti. Nakon ovog incidenta i toliko truda i para ne mogu vise vidjeti taj jebeni motor. Ljudi, svijet je pun govana, nemojte vjerovati NIKOME!!!!
095/905-2231, Matej
P.S. Molim, komentirajte ...
U proljece ove godine sam konacno polozio A kategoriju i odlucio si kupiti drugi motor. Nabavio sam koznu jaknu, rukavice i kacigu te poceo zujati po oglasnicima i traziti neki slabiji i jeftiniji motor za nesto manje od 2000€. Na forumu su mi rekli da uzmem u obzir cb 450 s pa sam tako i ucinio.
I tako ja trazim po oglasnicima i nadjem jedan cb 450 s u Pozegi. Nazovem covjeka i pitam sto sve treba na motoru napraviti, da li je prva boja i je li ikada padano i covjek lijepo kaze da je sve tip top i da je motor u, pazi, savrsenom stanju te da su gume kao nove. Zamolim neke ljude s foruma da se raspitaju i pogledaju motor i svi kazu da je lik OK i da je motor u dobrom stanju. Jos jednom ozbiljno pitam covjeka sto ne valja i on se uvrijedi, pocne o tome kako je invalid iz rata, kako on nikad nikoga nije prevario i ja popusim spiku.
Kupio ja motor, pokusam upaliti, ono rolice na anlaseru proklizu. Covjek me pogleda i kaze, da, moras biti pazljiv s anlaserom. Pregrizem nekako drek i vozikam se dan dva.
Odem registrirati motor i skuzim da je motor, naravno, prefarban i to u drugu boju. Opaaa eto sranja, papirologije i gluposti oko toga. Onda skuzim da on uopce nije vlasnik motora (nije upisan u knjizicu vozila, on ga je samo odjavio) neko neki drugi lik ciji JMBG ne znam i bez toga ne mogu nista. Krene potjera za tim likom (3. vlasnik unatrag, ali ni jedan od ova dva vlasnika prije njega nisu bila upisana) i nekako uspijem registrirati jebeni motor.
Nakon upoznavanja s motorom shvatim da prednji kotac trese i da je felga bila udarena pa skinem felgu i odnesem ju srediti.
Kako se moj mehanicar vratio s puta, odnio ja njemu motor da ga pogleda. Covjek, cim ga ja provozao 10s, sidje i kaze da vilica ne valja (dan poslije je pocela sliniti) i da je s motora netko vjerojatno pao i da su zadnji amortizeri pri kraju. Tu sam vec bio lud.
Nadjem CB450S bez papira za dijelove i kupim vilicu i amortizere u dobrom stanju, nabavim nove disk pločice (jer su ove ne njemu bile potrosene) i sve skupa montiram. Mislim si da sam konacno rjesio svoje probleme. Ali, i s novim disk plocicama motor nije kocio kako treba pa sam ozracio kocnice i stavio novo ulje.
No, kako sam se tek tada mogao provozati kako treba skuzim da mi i zadnja felga vibrira kad se dovoljno nagnem i da zadnja guma malo pusta. Odnesem ja srediti ventil i dok sam gledao nesto u vulkalu pridje mi lik i kaze da mi preporuca da se ne vozim forsirano s ovom prednjom gumom jer je stara 13 ili 14 godina (ne sjecam se vise tocno). ????. Ostao sam paf...
Uglavnom, skinem ja zadnju felgu, odnesem ju poravnati, stavim natrag i idila. Sve super. Uzivancija. No, neda meni vrag mira i prolistam ja malo service manual i skuzim da sam krivo mjerio ulje (mjeri se kad je motor topao i mjerac se ne smije zasarafiti nego samo nasloniti na brid utora). Izmjerim ja tako ulje i vidi vraga - nema ulja.
Kupim ja ulje, filter i mislim si kada sam ga vec cijelog sredio dat cu napravit i sprej sa istom bojom, kupit lak i brus papir pa cu srediti ono jedno mjesto gdje je poceo malo hrdjati. Ispustim ulje, a ono, unutra nema ni 2 litre, a mora biti 3. Popizdio sam. Ulje je izgledalo prastaro. Cekam da se sve ocijedi, stavim novi filter i taman stane 2.7 litara novog ulja da izmjerim idealnu kolicinu ulja.
Odem se provozati 15 minuta i kazem sam sebi - sad imam motor za 2 sezone, radi 5 puta bolje nego kad sam ga uzeo. Dodjem u garazu, upalim svijetlo, uzem papir i hocu jos samo ono malo hrdjavo posmirglati i pofarbati da se sutra mogu voziti kao covjek (picajzla sam ). Obljepim sve osim tog mjesta, ocistim, osmirglam grubim papirom i uzmem finiji brus. Ljudi moji, to NIJE BILA HRDJA.
Nakon sto sam ja skinuo gornji sloj, shvatio sam da je lik POPRAVLJAO REZERVOAR i da mi je tu benzin unistavao farbu. BENZIN JE POCEO STRCATI PO KIPUCEM MOTORU. Sva sreca da mi je stric imao aparat za gasenje blizu i da sam uspio zaspricati motor, zasuti ga pijeskom i iznjeti van te nagnuti na drugu stranu.
Nekako sam uspio to zakitati da samo malo kapa i stavio pijesak ispod. Otisao sam spavati, sad se probudio i ne znam sto da radim... Ne zelim zajebati nekoga kao sto je on mene, zato ovdje ovo i pisem. Ako netko hoce imati posla sa motorom (uzeo sam jos jedan, malo ulubljeni, ispravni tank danas), moze me nazvati i sve cemo se dogovoriti. Nakon ovog incidenta i toliko truda i para ne mogu vise vidjeti taj jebeni motor. Ljudi, svijet je pun govana, nemojte vjerovati NIKOME!!!!
095/905-2231, Matej
P.S. Molim, komentirajte ...