vespa 4t 4v s50

liberty

Well-known member
http://www.modernvespa.com/forum/topic37540

kaže članak (podugačak)

da je u vespi S u inačici od 50 ccm zaživjela nova mašona 4T sa 4 ventila, koja je 23% snažnija od svoje prethodne inačice s 2 ventila i koja ne treba imati srama pred mašinom 50 2T

ajde nek se ugradi ta mašina i u ostale proizvode piaggio grupacije
pa se bojim da je mašinama 50 2T odzvonilo
 
Odzvonilo je njima davno, baš me zanima kako ide 50cc sa 4V  :misli:

Navode 4.36 konja  8)
 
sigurno ide bolje od 2V koji ne ide ništa
e sad....volio bi ga usporediti sa 2T bez blokada
 
Nadam se da nisi u pravu pogotovo sto je Evenrude napravio novi 2t trenutno se koristi samo za vanbrodske motore , jaci od dosadasnjih 2T , a ima jos bolje eko standarde od 4T ima sve na njihovoj stranici  (y)
 
pohvalno,recimo razlika u performansama izmedu scootera 125ccm 2V i 4V, je velika, 2V ima bolje ubrzanje ali je puno slabiji poslje 80-90kmh od 4V, imao sam malaguti warriora 125 2V pa znam,i bas me zanima usporedba ovog novog 4T 4V sa 2T... i da 2t scooterima je odavno odzvonilo :?
 
Ne vidim da je ta nova Piaggio mašina vodeno hlađena, i btw Honda ima u 50 ccm 4T isto 4V več par godina, a Yamaha 3, ali oba japanca uz vodeno imaju i konstantno zračno hlađenje coolera vode i ubrizgavanje goriva putem injectiona, ne karburatora.

Dugi "par postola" je što japanci u projektiranju agregata uopče ne misle na to da bi netko mogao kršiti svjesno zakon, pa agregat projektiraju za max. dozvoljenu brzinu od 50 km/h. U tom saznanju nisu im potrebni preveliki konji, iako ih bez problema sa injectionom i vodenim hlađenjem mogu premašiti u odnosu na zračno hlađene karburator agregate konkurencije.

Mi očekujemo ove godine donekle zamjetnu prodaju Neos 4T, koji će biti osjetno pristupačniji od Gigglea 4T koji cjenovno i izgledom nije bio baš za svakog kupca. Nakon što nam to "padne u ruke" u servisu vidjet ćemo što se s tom mašinom da napravit u pogledu snage i brzine
 
malaguti said:
koja honda 50ccm ima 4V?

  :mrgreen:  http://www.youtube.com/watch?v=aP0JY_LA9RU&feature=related

honda-zoomer-400x326.jpg
 
to nije skuter
to je kosilica
idemo dalje :mrgreen:


PIAGGIO je zakon, sad će sve pomesti s 4V tehnologijom u malim kubikažama
 
A ovo  :misli:

valentino_rossi_yamaha_giggle_01.jpg


2009-Neos-4-static-06_prv_tcm26-265299.jpg


http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Main.asp?Marca=300&Modello=MO/YAGI50&Famiglia=0&CodArt=5113603
 
malaguti said:
joj joke od kud si to izvukao  :LOL: je to honda zoomer?


a što bi tek na ovo rekao? u svakom slučaju htjedoh reči da su japanci več apsolvirali 4T tehniku u 50 ccm i digli je na viši nivo, piaggio ima još puno, puno papati po pitanju 4T 50 ccm

d0053849_47d81feb8f2ec.jpg
 
na zalost cijeli scooter/moto svijet mora jos puno papati da dostigne japan,ali scooteri se jos i drze ali motori...


btw. sorry na offu ali jel zna netko sta je sa malagutijem,oni rade pomalo bez nekih pretjeranih novosti i modelima u zadnjih dosta godina u odnosu na konkurenciju?
 
malaguti said:
na zalost cijeli scooter/moto svijet mora jos puno papati da dostigne japan,ali scooteri se jos i drze ali motori...


btw. sorry na offu ali jel zna netko sta je sa malagutijem,oni rade pomalo bez nekih pretjeranih novosti i modelima u zadnjih dosta godina u odnosu na konkurenciju?

Malaguti je jedna od rijetkih potpuno privatnih marki, potpuno u vlasništvu jedne obitelji.
Osnovna djelatnost im je, što je malo poznato, projektiranje vozila, koju obavljaju preko tvrtke kčeri pod nazivom "Engines engenering", a tvorci su mnogih vozila za koja vjerovatno mislite da su ih napravili brandovi čiju značku nose.
Iz tog razloga je mali njihov rast u području vlastite proizvodnje vozila

Evo jedan njihov prototip sa aktualnog sajma, nažalost jedino što znam za sada je da nije 50 ccm :mrgreen:
159862_2776_big_1BIMG_0975.jpg
 
Ja mislin da ce ova 50cc 4V piaggiova mašina i dalje gubit protiv recimo Hyper 2 Pro, pa cak mozda i 2T 50 AC.

Bilo kako bilo 2T ce imat bolje ubrzanje u svakon pogledu.
 
VypeRS said:
Ja mislin da ce ova 50cc 4V piaggiova mašina i dalje gubit protiv recimo Hyper 2 Pro, pa cak mozda i 2T 50 AC.

Bilo kako bilo 2T ce imat bolje ubrzanje u svakon pogledu.

Nažalost, brutalnije ubrzanje nije i bolje ubrzanje, npr. testeri su opisali ubrzanje novog Neo's 4T kao "ubrzanje elektromotora", što je po meni puno bolje nego ono brutalno. U isto sam se i uvjerio vozeči TMax sa karburatorom i sa injectionom. S ovim prvim letiš bokom uz proklizavanje, gušt je dati gas jer ti trzne cijelo tijelo. Kod injectiona pak, sve sterilno nema nikakve senzacije, a na 100 metara "ostavi" ovog sa karburatorom skoro 20 metara. :misli:
 
Važno je da bar ide približno kao 50 2t jer su dosadašnji 50 4t ipak preespori :wink:
 
bilo je i vrijeme da Piaggio i Yamaha izbace svoje 50 ccm 4T motore, kako se idealna kubikaža i izvedba urbanog skutera ne bi poistovječivala s jeftinim, masovnim kineskim kopijama neprevaziđene Hondine GY6 mašine....

nadam se da će ovi skuteri potisnuti iz grada drhtanje , prdekanje i zagađivanje dvotaktnih motora i potisnuti dvotaktne (2T)50 ccm skutere tamo gdje im je i mjesto- u prigradska vozila, odnosno vozila na relaciji selo-grad, odnosno vozila kojima naši seljaci u rano jutro odlaze na posao u grad i eventualno kumice dostavljaju zelenjavu na Dolac... :D

 
pierro said:
(2T)50 ccm skutere tamo gdje im je i mjesto- u prigradska vozila, odnosno vozila na relaciji selo-grad, odnosno vozila kojima naši seljaci u rano jutro odlaze na posao u grad i eventualno kumice dostavljaju zelenjavu na Dolac... :D
Upravo si opisao Baotiane.