vespa GTS 300 i.e.

na ovoj novoj inačici vespe GTS (kao nasljedniku popularne izvedbe Super) malo su otvrdnuli prednji ovjes
a prednja opruga je namjerno u crvenoj boji da bi se uklapala u cjelinu zajedno sa stražnjim svjetlom (kao neki kontrast crnoj odnosnoj bijeloj karoseriji)
 
znam da je bijela boja tradicionalna - alii mi nekako "frižiderasto" izgleda u njoj
crna joj već bolje stoji
ali nikako ne mogu progutati crne felge - nekako mi ne idu
 
možda me smeta taj kromirani obrub
da su bar cijele felge kromirane - tako bi mi puno ljepše izgledalo
 
liberty said:
možda me smeta taj kromirani obrub
da su bar cijele felge kromirane - tako bi mi puno ljepše izgledalo

je, ali ovako je puno lakše održavati, ko bi uspija održavati one utore sjajnima...
 
svima onima koji sumljaju u 12 cola kotače želim reč da se to ne osjeti toliko u vožnji. Ja vozim GTS 250 ie pola godine, skupilo se do sad nekih 2500 km i nemam niti jednu zamjerku na udobnost vozača, a niti moji suvozači nisu imali nikakvih primjedbi, naprotiv iza je još udobnije sjediti zbog širine sica. Ono što me najviše oduševljava na motoru je startnost 250 ie agregata, kočnice su fenomenalne, udobnost isto tako. Jedina zamjerka je da se pri jačem naginjanju na lijevu stranu deslo da sam par puta zagrebao bočnim nogarom ali i to sam riješio sa malo više obračanja pažnje i ne pretjeranim naginjanjem. Inače putovao sam s njom i na relaciji ZG - Rovinj i oduševila me potrošnja na otvorenoj cesti od 3,5 litara. 300 kubika, možda bi taj agregat na nexusu ili beverlyju bio potreban ali na vespi je 250 najoptimalnije i nema potrebe za više, brže i jače.