....vezano za R.I.P.

Ovo će na kraju završiti na forumu za bicikle gdje je i mjesto takvoj raspravi.

Kakve veze ima koliko kosta motor ili koliko je jak. Pa danas i skuteri*
idu prek 100 i vise.
Osim toga kad bi se napravio pregled po statistici mislim da ne bi bas dobro prosli.

a ova rasprava mi sve vise lici na one prenose na novoj tv kad su GP prenosili i svaka druga rečenica je bila kako je to opasno i kako vozaci izazivaju smrt
__________________________________________________________
*(vozila sa 2 kotača od kolica i mašinom koja oscilira zajedno s zadnjim kotačem te spremištem za kacigu ispod sica)
:party:
 
Ma mozes ti imat i 500 konja, ako imas nesto u glavi velika je mogucnost da ti se nece nista dogodit a UVIJEK postoji ona opasnost da tebe netko ni kriva ni duzna ubije na cesti. A to sto neki ovdje pricaju da nisu radi poginulik kupili neki jako motor to su gluposti. Nisu ih kupili radi love ili godina!!!
Znam neke ljude koji imaju 50-60 godina i citav zivot voze motore i oni kazu ako ne izazivas male su ti sanse da ti se nesto dogodi
 
moj ded je uvjek govorio kada udes u auto jednom nogom si u grobu a sad sinko ti razmisli kaj je kad se popnes na motor. on je osto 80%invalid u 50 godini a vozio ga je cjeli zivot. nije bitno koliko je motor jak nego kako se ponasas na njemo i koliko se sam pazis jet niko te nece pazit. nekad je mozda i bolji jaci motor jer ima vise "sape" da te izvuce iz nekih situacija. poanta je kao sto ded moj govori paz nase pamet u glavu i dupe uzazid jer niko nece pazin nate. eto...
 
sto se snage motora tice da nije bitna i da je sve u glavi po meni i nije istina, evo razlog: uzmimo na primjer R motore kojima je ciklistika i konstruirana za veliku snagu i brzine. sjednes na neki cross/enduro/naked vozis se 90 i imas vec neki osjecaj brzine, opasnosti ovo ono... na R-u se dogodi da pogledas u cajger, na njemu pise 170 a ti u prometu na av Dubrovnik i imas osjecaj da ides 90
 
mislim da KS nema veze s vozačem, ako imaš mozak.
evo prije sam vozio vespu, RS 125 i par mjeseci FZR600.
i sad gledam uzet nešto OK i da je novo. kad sam u salonu sjeo na ER5, nisam znao ni gdje s rukama ni gdje s nogama. još kad vidim da u prvom planu gledam gumu kako se vrti.
nakon toga sam sjeo na R-a i ko svoj na svom. u principu želim sebe prisilit na nešto što mi ne paše. i tako mi žena kaže da bi bija još veći debil kad bi ispalia 40t kn na nešto u čemu ne bi gušta, a samo za to i uzimam bike. ona me isto ne može zamislit na neR-u i tako sam došao do zaključak da je bolje još čekat i ako s poslom bude sve OK uzet novu 600-icu il 1-2godine starog R-a. jel ide 150-200 il 300, ma briga me. samo triba znat guštat. il možda Z750S il Fazera 600(nisam nikd ni sjeo na nj). samo da je zdravlja i posla i sva vrata su otvorena. umalo kupih RS250 s 8500km, ko novi. al kad se sitim da na 16t km treba ispalit kesu, uvati me sraćka. uostalom, išao bi do DU i kad bi se vratio grizo bi se da sam jadniku skratija život.
dal postoji neka statistika u MUP-u da se vide u koliko slučajeva su motociklisti krivi za nesreće?
 
Bila je nedavno za PGŽ u novom listu statistika za ovu godinu
Od 185 udesa u oko 100 su krivi motociklisti
Ali u PGŽ je od početka godine poginuo samo jedan motociklist tako da ne znam jesu ostali podaci na razini cijele Hrvatske slični
 
linza said:
corky said:
Radi ovoga sam jučer kupija mlinac za kavu od 50ccm ,,,,,,,ali mislio sam uzeti nešto jače ,ali kako stvari stoje uzet ću poslje lita 150 do 250 ccm i to čoper :oops:

Kupia si zato kaj nemas love ili zato sto nemas godine za veci motor :x

A moj Linza nije stvar u brzini niti u lovi nego mlinac neću voziti jer me sram da me ko vidi :mrgreen: :mrgreen: Od kad sam ga kupija samo sam ga dva puta upalija...... :wink: