Vinil folije umjesto lakiranja??

Elias said:
Nije stvar u carbon looku, moze se stavit i bilo koja druga boja, stvar je da sacuvas originalni lak. Kao taksi firme u njemackoj.
Treba mi netko u Splitu ili okolici.

To mi je ok,ali imitacija carbona(ja  imam carbone na motociklu) i kada bih mogao savio bih cijele oklope(samo preskup je pad onda :mrgreen:)
i boli me kurac kada bi neko rekao da je to seljasto,ali imitaciju bih mogao podnijeti samo na žmigavcima. :mrgreen:
 
Elias said:
Neznam kako često koristiš tank torbu.
To je jedno naj izloženijih mjesta.

Ma dobro slazem se s tobom moze proci za rezervoar samo mi smijesna usporedba sa njemackim taksijima. Ali i to na rezervoar sam stvarno rijetko vidio da netko lijepi i nitko koga znam nije imao problema sa lakom.
U temi se spominjalo kao alternativa farbanju i jednostavno ju ne vidim kao takvu osim ako zelis jeftin kic koji na prvu ruku moze dobro izgledati ali vecinom radi stednje "sam svoj majstor" izgleda jadno.
 
Babylon-07 said:
Ma dobro slazem se s tobom moze proci za rezervoar samo mi smijesna usporedba sa njemackim taksijima. Ali i to na rezervoar sam stvarno rijetko vidio da netko lijepi i nitko koga znam nije imao problema sa lakom.
U temi se spominjalo kao alternativa farbanju i jednostavno ju ne vidim kao takvu osim ako zelis jeftin kic koji na prvu ruku moze dobro izgledati ali vecinom radi stednje "sam svoj majstor" izgleda jadno.
zašto to vidiš kao jeftin kič? Ako je napravljeno diskretno u svrhu zaštite radi daljnje prodaje, šti oma loše u tome?. Netko će uzeti kompresor i motor prešpricati u crnu, drugi će uzeti naljepnicu i oblijepiti ga crnom. Razlika nikakva, rezultat isti, a ako se naljepnica ošteti, ne treba ponovo špricat, nego skinut staru i staviti novu, a ako poželiš orginal lak, jednostavno skineš.
 
live-for-ride said:
zašto to vidiš kao jeftin kič? Ako je napravljeno diskretno u svrhu zaštite radi daljnje prodaje, šti oma loše u tome?. Netko će uzeti kompresor i motor prešpricati u crnu, drugi će uzeti naljepnicu i oblijepiti ga crnom. Razlika nikakva, rezultat isti, a ako se naljepnica ošteti, ne treba ponovo špricat, nego skinut staru i staviti novu, a ako poželiš orginal lak, jednostavno skineš.

Ma zato sto je vecina onog sto sam do sada vidjao da ljudi rade napravljeno u kucnoj radinosti i jednostavno se vidi folija, i jos pogotovo kada se stavljaju te neki opake karbon imitacije... sta ja znam jadno mi to iskreno. To mi je kao kada ljudi stavljaju one naljepnice na poklopac od rezervoara da bi netko mislio da je to kromirano ili sportski.
Jebi ga opet je to stvar ukusa tko sta voli, ali eto meni se osobno ne svidja.
 
Babylon-07 said:
Ma zato sto je vecina onog sto sam do sada vidjao da ljudi rade napravljeno u kucnoj radinosti i jednostavno se vidi folija, i jos pogotovo kada se stavljaju te neki opake karbon imitacije... sta ja znam jadno mi to iskreno. To mi je kao kada ljudi stavljaju one naljepnice na poklopac od rezervoara da bi netko mislio da je to kromirano ili sportski.
Jebi ga opet je to stvar ukusa tko sta voli, ali eto meni se osobno ne svidja.
u tome te razumijem i djelomo mišljenje. I sam ne volim vizualno "nabrijavanje" i sklon sam diskretnim detaljima. Naravno da u svemu treba imati ukusa pa i u ovome. E sad...da li bi cijeli motor (ili veliki dio motora) oblijepio s imitacijama karbona, bože sačuvaj, no diskretni detalji lijepo mogu izgledati.Problem je jedino "kada stati"...
 
folija od 3M je inače zakon stvar, osim što je skupa. 1.5x1 m košta cca 300 kn (tepede.hr). inače te folije koristi lamborgini, tak barem vele.
nisam koristio karbon, nego mat crnu.
folija je praktički neuništiva, zgužvaš ju, onda ju fenom zgriješ i opet je ko nova.
ja sam prekrivao prednju masku.

evo slikice
 
nije lose to sa folijama....  evo recimo zekan kao moj ovako ofarbano dobro izgleda a umjesto farbanja dalo bi se to rijesit puno jeftinije sa folijama i uvijek se moze skiniti.  Jedino kod ove Kawasaki zelene sa vremenom nakon skidanja nalja mislim da bi se vidjela velika razlika u boji jer jako bljedi. Ispod folija boja bi bila ocuvanija....  :mrgreen: 
 
moze li se pomocu ovih folija napravit nesto tipa trake ili neki drugi slozeniji oblici?

@kukče-bagče lijepo izgleda zekan  (y)
 
nik33 said:
folija od 3M je inače zakon stvar, osim što je skupa. 1.5x1 m košta cca 300 kn (tepede.hr).

Znači,za prednji blatobran bi mi bilo dovoljno 1.5x1m carbon folije?
 
nebuloza985 said:
moze li se pomocu ovih folija napravit nesto tipa trake ili neki drugi slozeniji oblici?

@kukče-bagče lijepo izgleda zekan  (y)
 


hvala!    ma sve je izvedivo  (y) (y)
 
nik33 said:
to ti je za jedan malo veći traktorski blatobran
:D
znaš kako to trgovci kod nas rade...,ma uzmite vi 2m,znate ima tu puno neravnina,zavoja
bit će puno otpada,treba i sa druge strane,bla,bla,bla...
 
snajper said:
:D
znaš kako to trgovci kod nas rade...,ma uzmite vi 2m,znate ima tu puno neravnina,zavoja
bit će puno otpada,treba i sa druge strane,bla,bla,bla...
:D
možda bu i sused trebal
 
Evo pogledajte neke radove koje ja radim sa folijama... 3M 3D DI-NOC carbon folija, crne matt folije, crne sjajne folije, bijele folije.... Radimo i zatamnjivanje auto stakala, te izradu raznih naljepnica i reklama i slicno...

Pravimo originalne naljepnice za motore, normalno preko njih se moze lakirati lakom...

Vise informacija i slika mozete pronaci na Facebook profilu Folije Marin,  web stranicama http://www.folije.ba ,  http://www.folijemarin.com.



Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
 
Evo neke specifikacije Avery Cast folije

Znacajke folije Avery 900 Super Cast

Preporuke za uporabu
Grafike na vozilima i potpuno omatanje vozila.
Primjena na konkavnim, konveksnim i složeno zakrivljenim površinama, bez potrebe urezivanja.
Umetci se mogu eliminirati zahvaljujuci superiornoj prilagodljivosti.
Grafike za policijska vozila i vozila prve pomoci. Grafike na
pomorskim plovilima i rekreacijskim vozilima.

Superiorna prilagodljivost na nepravilnim podlogama:
Duboko konkavno oblikovano
Ekstremno konveksno oblikovano
Složeno (konkavno i konveksno) oblikovano
Modernizirane performanse na naborima
Pojacane performanse na zakovicama
Odlicna dimenzijska stabilnost Visoki sjaj površine radi izvanrednog
izgleda. Iznimna trajnost i performanse na otvorenom.
Odlicna otpornost na UV-zracenje, vlagu i kemikalije.
Dimenzijski stabilna podloga za brzu i lakšu konverziju.
Puna prepoznatljivost proizvoda. Skupna referenca i opis proizvoda se tiskaju na papirnoj podlozi.
Avery 900 Super Cast White i 920 Super Cast Matt White se proizvode na plavoj kontrastnoj papirnoj
podlozi, radi lakse konverzije. Uklanjanje filma nakon uporabe, pogledajte tehnicki bilten: 1.2
Odstranjivanje samoljepivih filmova

Fizicke znacajke
Znacajke Ispitna metoda1 Rezultati
Debljina, film na površini ISO 534 50 mikrona
Debljina, film na površini + ljepilo ISO 534 80 mikrona
Vlazna cvrstoca DIN 53455 1,0 kN/m
Produljenje pri prijelomu DIN 53455 150 %
Sjajnost (Gloss) ISO 2813, 20° 50%
Dimenzijska stabilnost DIN 30646 0,15 mm maks.
Pocetna snaga lijepljenja FINAT FTM-1, nehrdjajuci celik 540 N/m
Završna snaga lijepljenja FINAT FTM-1, nehrdjajuci celik 720 N/m
Zapaljivost Samogašeci
Ubrzano starenje SAE J 1960, 2000 sati izloženosti Nema negativnog utjecaja na film
performanse
Životni vijek na polici Pohranjeno na 22° C/50-55 % rel.
2 godine
Trajnost2 Okomita izloženost
Bijelo + crno 12 godina
Boje 10 godina
Metalik 6 godina

Kemijska svojstva
Znacajke                                    Ispitna metoda1                      Rezultati
Otpornost na utjecaj vlage            120 sati izloženosti                  Bez efekta
Otpornost na koroziju:                  120 sati izloženosti                  Ne pridonosi koroziji
Otpor prema utjecaju vode            48 sati uronjeno u vodu            Bez efekta
Otpornost na morsku vodu (BS
5609:1978)                                1 godina pola plimne uronjenosti  Bez efekta
Otpornost na kemikalije/otapala

Ispitna tekucina:    Vrijeme uronjenosti:    Snaga ljepljenja:
Benzin                  1 sat                        400 N/m
Dizelsko ulje          24 sati                      500 N/m
Antifriz /SAE motorno ulje/kerozin
Destilirana voda 65ºC  24 sati              600 N/m
Deterdžentni rastvor 65ºC  8 sati            600 N/m
 
E, trebao bi 5cmX30cm ove imitacija karbona folije, može i otpad......ima ko?