lesli eldridž
Well-known member
ne shvaćam.......Pa vožnja dugim svjetlima je na motociklu ponajprije - pravilo.
ne shvaćam.......Pa vožnja dugim svjetlima je na motociklu ponajprije - pravilo.
ke ti nije jasno?ne shvaćam.......
da imam duple maglenke na CBRuSrki je potajni maglenkaš!
Pa vožnja dugim svjetilima je na mototociklu ponajprije - nedozvoljena.Pa vožnja dugim svjetlima je na motociklu ponajprije - pravilo.
Pa vožnja dugim svjetilima je na mototociklu ponajprije - nedozvoljena.
To sam i napisao. Međutim, možeš li se složiti da je vožnja motocikla dugim svjetlom po danu iz sigurnosnih razloga ,manje opasna od vožnje daleko preko ograničenja brzine. Koliki je broj prometnih nezgoda, povrijeđenih, poginulih zbog upaljenog svjetla po danu? Naravno, pitanje je hipotetsko jer se tako precizne evidencije ne vode. A da pozovemo Marušića da nas on "prosvijetli" ?Pa vožnja dugim svjetilima je na mototociklu ponajprije - nedozvoljena.
Blendanje dugim svjetlom je jako učinkovito.
tupsone.....ke ti nije jasno?
ja se vozim sa dugim svjetlima otkad znam za sebe, spasava glavu
naravno, mislim za voznju po danu
Srki
Postoji obaveza, dok se ne mimoilazi s drugim vozilom.... Na motoru je svrha dugih svjetala upravo da te druga vozila vide a ne da u uvjetima otežane vidljivosti upališ duga svjetla.Žalosno što u životu nisi pročitao ZSPC, a kao veliki drajver svega i svačega... isto kao i još neki koji se čude kao pura dreku.
Kada morate imati upaljena duga svjetla, a kada ih morate isključiti? > ORYX Asistencija
Pročitajte kada morate imati upaljena duga svjetla, a kada biste ih trebali ugasiti i koliko vas nepoštivanje ovih pravila može koštati.www.oryx-asistencija.hr
"postoji i obaveza korištenja dugih svjetala. Ona su čak, prema Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, prije pravilo nego izuzetak."
S time da za motocikl nema kaznene odredbe ako se vozi sa dugim svjetlima u bilo koje doba, jer je na motociklu u principu obaveza vožnje sa dugim svjetlima, čak i u situacijama u kojima je to za automobile zabranjeno.
Nisam napisao da sam protiv, do pojave ovih automatskih svjetala sam ih uredno imao upaljena 0-24. Sad samo kad se malo brže vozim na dionicama gdje su moguća izletavanja. Problem je što mi je s vremenom sve više vozila iz suprotnog smjera počelo također paliti duga svetla a to moje sve starije oči teže podnose.To sam i napisao. Međutim, možeš li se složiti da je vožnja motocikla dugim svjetlom po danu iz sigurnosnih razloga ,manje opasna od vožnje daleko preko ograničenja brzine. Koliki je broj prometnih nezgoda, povrijeđenih, poginulih zbog upaljenog svjetla po danu? Naravno, pitanje je hipotetsko jer se tako precizne evidencije ne vode. A da pozovemo Marušića da nas on "prosvijetli" ?
Kad tak kreneš vrludat lik misli da kočiš i tek onda samouvjereno krene.ono sto je JAKO uocljivo je kad motor (pred krizanjima itd) malo ide lijevo desno, puno vise je tako vidljiviji: to sad govorim kao vozac auta.
Kad tak kreneš vrludat lik misli da kočiš i tek onda samouvjereno krene.