Vožnja bez tablice uskoro znači isključivanje iz prometa

A gdje su ovi pederi u toj prici??? Rijeka-pecine...jos se poceli i skidati
 

Attachments

  • 20230615_174004.jpg
    20230615_174004.jpg
    2.4 MB · Views: 0
No problem ako imas neki atest i upisano u prometnu. Inače bi te neki nadobudni Austrijanac ili Nijemac mogao natjerati da putovanje nastaviš na prikolici. A još te može i kačiti po 22 članku za "missbarauch" tablice. Nemoj ni pomišljati nešto mijenjati na samoj tablici jer to kategoriziraju kao pokušaj prijevare. Vremena su se promijenila 😔

U BiH se nista od toga ne upisuje u dokumentaciju. A bas radi tih nadobudnih EU policajaca imam na nosacu rupicu za saraf koji se po potrebi moze staviti i onda blokira preklapanje tablice. Zmigavci, katadiopter i rasvjeta tablice nisu dirani, sve fabrika
 
Kazna za presporu vožnju je mit o kojem mnogi pričaju ali nitko ne poznaje nekoga tko ju je dobio jer je zakon nedorečen, a za primjer kada se netko mora maknuti u stranu zbog sporije vožnje ako je ograničenje npr. 70km/h, 5,7 ili 10km/h manje od tih 70 km/h. Kolonu će stvoriti i netko tko vozi tih 70km/h, znači po PS-u.
 
Točno, no ovdje je decidirano riječ o sporoj vožnji koja nije 5-7-10 km manje od ograničenja (s time da ograničenje brzine i preporučena brzina - NISU ista stva, a ljudi to miješaju...), već je riječ o dvostruko manjoj od dozvoljene (i to je opisano). To je problem, no 5-7-10 km/h manje - nije...
 
Stavak treći nije sporan nego drugi jer ga možeš tumačiti kak hoćeš, poprilično kao i paljenje svjetla u uvjetima smanjene vidljivosti. Koliko ljudi zna bez guglanja kada mora upaliti svjetla u uvjetima smanjene vidljivosti? U zakonu postoji točno koliko ali onda krene filozofija ima više metara od propisane mjere ili ja vidim dobro isto kao i oko prespore vožnje, prevedeno BMK za druge. Davno su me učili u auto školi da je promet “živ” i ako se svi voze brže 10-15 km/h vozi i ti jer u protivnom j...eš sve iza sebe svojim striktnim poštivanjem pravila jer onda počinju pretjecanja i gdje se smije i gdje se ne smije, a onda si i ti u problemu.
 
  • Like
Reactions: Village and Dene
Stavak treći nije sporan nego drugi jer ga možeš tumačiti kak hoćeš, poprilično kao i paljenje svjetla u uvjetima smanjene vidljivosti. Koliko ljudi zna bez guglanja kada mora upaliti svjetla u uvjetima smanjene vidljivosti? U zakonu postoji točno koliko ali onda krene filozofija ima više metara od propisane mjere ili ja vidim dobro isto kao i oko prespore vožnje, prevedeno BMK za druge. Davno su me učili u auto školi da je promet “živ” i ako se svi voze brže 10-15 km/h vozi i ti jer u protivnom j...eš sve iza sebe svojim striktnim poštivanjem pravila jer onda počinju pretjecanja i gdje se smije i gdje se ne smije, a onda si i ti u problemu.
Rekao mi kolega koji je jedno vrijeme živio u Americi da tamo imaju neki naziv za to kad svi voze tih 10-15km\h preko i da te tada nitko ne dira ali ako sam voziš tako preko i stalno mjenjaš trake odmah te zaustave uz kaznu
 
Ima fora sa voznim trakom u kojem se ne smiješ voziti sam pa se pojedinci švercaju stavljajući lutke na suvazačevo mjesto i koliko sam čital kazna je paprena ali to je svijet za sebe meni osobno ni malo drag u mnogim segmentima.
 
Ima fora sa voznim trakom u kojem se ne smiješ voziti sam pa se pojedinci švercaju stavljajući lutke na suvazačevo mjesto i koliko sam čital kazna je paprena ali to je svijet za sebe meni osobno ni malo drag u mnogim segmentima.

Ono sto je vezano uz trake po "autocestama" u USA zanimljivo je da nema pravila da je (krajnja) lijeva preticajna, tam se voze u bilo kojoj traci potpuno legalno bez vracanja u desnu nakon preticanja, tj. desniju obzirom da ih cesto ima vise od dvije u istom smjeru.
 
Last edited:
Koliko ljudi zna bez guglanja kada mora upaliti svjetla u uvjetima smanjene vidljivosti? U zakonu postoji točno koliko ali onda krene filozofija ima više metara od propisane mjere ili ja vidim dobro isto kao i oko prespore vožnje, prevedeno BMK za druge.

Tako je, naša kompleksaška sklonost filozofijama ne bi li barem u nečemu bili u pravu je uzrok mnogim sranjima, a zakon kao zakon i nije loše napisan koliko je njegova provedba loša... počne kiša, pljušti, svaki treći nema svjetla jer je preglup da se bori sa dva kriterija, pa odabere onaj pogrešan (da "ne mora imati svjetla" jer je ljetno računanje vremena, iako se za "kršenje"istoga ne kažnjava, ali za neimanje svjetala u uvjetima slabije vidljivosti se kažnjava, i on to ne odabire - ali to je ionako iznad mogućnosti shvaćanja te ekipe, to im nije bitno...)
 
Kako bilo da bilo kod nas je još čist u redu koliko got mi jamrali da je kod nas loše. Slušam danas na radiju napojznatijeg čelavca sa prometnog faksa i ako netko uvaži samo dio onoga za kaj se zalaže nebu baš dobro, a sve vezano za onu prometnu u Buzinu.
 
  • Like
Reactions: Village
Na žalost, on i ne zna predlagati ništa sa svojim doktoratom prometnbih znanosti osim povećanja kazni, a to zna svaka budala bez ikakve škole sa svojom dječjom logikom... očekivali bi više, a ne da okreće glavu od svih stvari u kojima je država odgovorna.
 
2 stvari:

1. U indiji imaju i naprijed tablicu, što tek onda napraviti?

2. Najbolje putovati bez osobne i putovnice jer onda ne mogu guštati.
E da, i skinuti tablicu s auta, traktora i kamiona.

Mad Max scenarij

Kad vozač udari nečije dijete bez tablice da bi vozio 70-120 km/h onda da vidim objašnjenje policiji i sudu kako vozilo glupo izgleda..
Ili stavljaju i skidaju tablice između svakog naseljenog mjesta?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Village
e da i

kad bi se mogao čipirati, pa bez
osobne na nudističku plažu,
to bi mi bilo top,

inače ovako moram pokazati...

😁
 
  • Haha
Reactions: t0malito