evo ovo sam nedavno naao na jednom forumu pa ću stavit tu moda nekom pomogne a nadam se da se nitko neće ljutit :
Mozda netko jos ovdje nadje koju korisnu ninformaciju. Andy Meklau, vozac Superbika u IDM-u i voditelj Racing skole na Panonija ringu ( http://www.meklau-racing.com ) vam objasnjava svoju idealnu liniju na Grobniku.
Grobnik sa sa svojim grubim asfaltom i sa povisnim zavojima spada u klasicne motoristicke staze te je medju motoristima dosta omiljen.
Turn 1: Nakon startne ravnice se koci u jedan dio koji izgleda kao sikana te se izvana motor prebacuje u sredinu zavoja. Posto je izlaz malo povisen ovdje mozete dosta jako ubrzavati.
Turn 2: Ovo je takodjer malo povisen zavoj u koji ulazite izvana . Brzina kroz cijeli zavoj je konstantna i nemorate ju smanjivati.
Turn 3: Kroz cetvorku prolazim sa punim gasom a Rijecki je zavoj je opet poviseni u kojeg ulazim potpuno izvana.
Turn 4: Sikana Nakon prvog polegavanja se motor mora prebaciti cim prije na drugu stranu, Kod drugog prebacivanja ostanite cim duze unutra jel slijedeci zavoj ide nizbrdo.
Turn 5: U ovom zavoju se vec morate pripremati na Turn 6. Ne dozvolite da vas motor nosi van. Ostanite unutra.
Turn 6: Ovaj zavoj je odlucujuci za Turn 6, 7, 8 i 9. U zavoj se uzlazi iz vana, ali nakon njega pokusajte ostati vani I ubrzavajte cim jace mozete.
Turn 7: Ovdje morate biti precizni. Pokusajte pogoditi sredinu zavoja. Nakon toga ubrzavajte motor. Ovdje se staza penje pa slobodno malo ranije otvorite gas.
Turn 8: Vec prije desnog zsvoja sltajte u visu brzinu. Na taj nacin mirnije I sa vecom brzinom prolazite slijedeci zavoj.
Turn 9: Izlaz podnosi velike brzine I zahtjeva hrabrost. Malo je problematican posto se ne vidi rub staze.
Turn 10: Nakon kocenja u Zagrebackom pokusajte ostat na unutarnjoj liniji. Kratko ubrzajte i izvana udite u slijedeci zavoj. Tu sa sobom morati uzeti dosta brzine za dugacki desni zavoj.
Turn 11: Ovdje slobodno skroz otvorite gas. Pustite da vas motor na ravnici nosi prema van.