Vremena na Grobniku

busa said:
Rekreativnu?Ja sam imao najbolje vrijeme 1.49 i vrlo sam se namučio da sam došao do toga.Za mene rekreativna bi značilo oko 2.
to ti je zato jer vozis Busu
 
Mislio sam za nekog tko cesce posjecuje Grobnik. Nemres sad doci dva-tri puta godisnje i onda vozit neka brza vremena. Ipak postoji razlika izmedju turistickog posjeta grobnika i rekreativnog treninga.
 
Sasa MK Motori said:
Mislio sam za nekog tko cesce posjecuje Grobnik. Nemres sad doci dva-tri puta godisnje i onda vozit neka brza vremena. Ipak postoji razlika izmedju turistickog posjeta grobnika i rekreativnog treninga.

Potpuno se slažem.
Ima možda neka škola vožnje po pisti kod vas u Hrvatskoj?
 
Bilo je prosle godine. Ove godine nismo imali vremena nista organizirati. Za iducu cemo vidjeti. Cim nadjemo instruktora koji je voljan sa svojim motorom vodit grupu po stazi u popodnevnim satima i to bez naknade, iskemijat cemo nesto.
 
Sasa MK Motori said:
Bilo je prosle godine. Ove godine nismo imali vremena nista organizirati. Za iducu cemo vidjeti. Cim nadjemo instruktora koji je voljan sa svojim motorom vodit grupu po stazi u popodnevnim satima i to bez naknade, iskemijat cemo nesto.

Super,ja ču bit prvi student :cool:
 
Još jedno pitanje: u subotu na happeningu bit če endurance utakmica,pa me zanima ko če vozit?profesionalci ili amateri kao ja?Pa me još zanima če jedne gume izdržat 2 sata(michelin power race medium soft).I koliko je max broj dirkača na startu?
 
Sasa MK Motori said:
Bilo je prosle godine. Ove godine nismo imali vremena nista organizirati. Za iducu cemo vidjeti. Cim nadjemo instruktora koji je voljan sa svojim motorom vodit grupu po stazi u popodnevnim satima i to bez naknade, iskemijat cemo nesto.

daj Saša iskemijaj nekaj s tom školicom, bar jedanput da se održi, pa da putanje vidimo, :cool:

a poslje ko oće trenirati, bar će imati dobru bazu :wink:
 
busa said:
Još jedno pitanje: u subotu na happeningu bit če endurance utakmica,pa me zanima ko če vozit?profesionalci ili amateri kao ja?Pa me još zanima če jedne gume izdržat 2 sata(michelin power race medium soft).I koliko je max broj dirkača na startu?

Endurance utrku mogu voziti samo licencirani vozaci sa motorima pripremljenim prema propisima.
 
busa said:
Sasa MK Motori said:
Bilo je prosle godine. Ove godine nismo imali vremena nista organizirati. Za iducu cemo vidjeti. Cim nadjemo instruktora koji je voljan sa svojim motorom vodit grupu po stazi u popodnevnim satima i to bez naknade, iskemijat cemo nesto.

Super,ja ču bit prvi student :cool:

i ja bi išao, sa rs-om 125
 
evo ovo sam nedavno našao na jednom forumu pa ću stavit tu možda nekom pomogne a nadam se da se nitko neće ljutit :

Mozda netko jos ovdje nadje koju korisnu ninformaciju. Andy Meklau, vozac Superbika u IDM-u i voditelj Racing skole na Panonija ringu ( http://www.meklau-racing.com ) vam objasnjava svoju idealnu liniju na Grobniku.

Grobnik sa sa svojim grubim asfaltom i sa povisnim zavojima spada u klasicne motoristicke staze te je medju motoristima dosta omiljen.





Turn 1: Nakon startne ravnice se koci u jedan dio koji izgleda kao sikana te se izvana motor prebacuje u sredinu zavoja. Posto je izlaz malo povisen ovdje mozete dosta jako ubrzavati.

Turn 2: Ovo je takodjer malo povisen zavoj u koji ulazite izvana . Brzina kroz cijeli zavoj je konstantna i nemorate ju smanjivati.

Turn 3: Kroz cetvorku prolazim sa punim gasom a Rijecki je zavoj je opet poviseni u kojeg ulazim potpuno izvana.


Turn 4: Sikana – Nakon prvog polegavanja se motor mora prebaciti cim prije na drugu stranu, Kod drugog prebacivanja ostanite cim duze unutra jel slijedeci zavoj ide nizbrdo.

Turn 5: U ovom zavoju se vec morate pripremati na Turn 6. Ne dozvolite da vas motor nosi van. Ostanite unutra.

Turn 6: Ovaj zavoj je odlucujuci za Turn 6, 7, 8 i 9. U zavoj se uzlazi iz vana, ali nakon njega pokusajte ostati vani I ubrzavajte cim jace mozete.

Turn 7: Ovdje morate biti precizni. Pokusajte pogoditi sredinu zavoja. Nakon toga ubrzavajte motor. Ovdje se staza penje pa slobodno malo ranije otvorite gas.

Turn 8: Vec prije desnog zsvoja sltajte u visu brzinu. Na taj nacin mirnije I sa vecom brzinom prolazite slijedeci zavoj.

Turn 9: Izlaz podnosi velike brzine I zahtjeva hrabrost. Malo je problematican posto se ne vidi rub staze.

Turn 10: Nakon kocenja u Zagrebackom pokusajte ostat na unutarnjoj liniji. Kratko ubrzajte i izvana udite u slijedeci zavoj. Tu sa sobom morati uzeti dosta brzine za dugacki desni zavoj.

Turn 11: Ovdje slobodno skroz otvorite gas. Pustite da vas motor na ravnici nosi prema van.
 
jasno je meni sve to oko putanja na papiru, al iti je u stvarnosti skroz drukcije, dok ne skuzis kud ekipa ide nula bodova.
 
Endurance utrka(2 sata) na 18.motohappeningu se vozi sa dva vozača u teamu ili jedan vozač cijelu utrku?