Vrijedi pročitati.....

ribe

Guest
znam da nije riječ o motorima ali i skuter je tu negdje a ovo pišem iz razloga samo da se zna..... malo je poduži tekst ali vrijedi pročitati

Naime ovdje se radi o skuteru PIAGGIO NRG mc3 dd koji je kupljen u Rijeci u trgovini Sprint na Školjiću ( a ima poslovnica i na turniću pod imenom Scooter space ).

Skuter je kupljen svibnju 2003. godine i prvi kvar je bio već nako nešto više od mjesec dana kada se počelo čuti jako lupanje iz motora kada bi se dvije osobe vozile uzbrdo.

Zatim je počela curiti tekućina za hlađenje iz čepa za dolijevanje ispod volana koja mi je znala i uprljati odjeću.

Nedugo nakon što je servis Sprint riješio kvar javio se problem kod startanja tj. gušio se motor i vozilo nije moglo krenuti uzbrdo, pogotovo sa dvije osobe na skuteru kad se zagrije na radnu temperaturu. Kvar sam prijavio negdje u devetom mjesecu 2003. godine ovlaštenom servisu Sprint gdje sam uz to opet reklamirao i čep za dolijevanje rashladne tekućine.

Skuter sam preuzeo sa servisa pod izjavom da je problem servisiran i riješen. Vozio sam neko vrijeme da bi shvatio da su mi u servisu povećali radni minimum motora na 4000 okretaja u minuti! Kad sam smanjio minimum ista greška se ponovno javila; znači u servisu nije bila niti otklonjena.

Nakon toga sam prestao voziti skuter jer i vrijeme je bilo hladnije. Dana 03.04.2004. sam opet odvezao vozilo u servis tvrtke Sprint, te prijavio taj kvar, te neispravnost sustava za zaustavljanje: lijeva ručica kočnice te lijevi držač retrovizora bili su klimavi, pa je zbog toga je motor lošije kočio (kao da je nosač pukao), a i čep ispod volana je opet puštao vodu (izgleda da je to tvorniča greška).

Nakon dva dana pozvali su me iz servisa da je skuter popravljen i da ga mogu doći preuzeti. Došao sam u servis gdje su mi rekli da je u rashladnom sistemu bilo previše tekućine za hlađenje i da su to ispraznili do razine za taj model skutera. Zatim su mi rekli da obavljena usluga košta 183,00 kn, što nisam želio prihvatiti – nije se radilo o mojoj grešci i nisam ja dolijevao tekućinu u rashladni sistem od kada sam preuzeo taj skuter. Ubrzo se pojavio šef poslovnice koji mi je rekao da je to samo moja riječ protiv njegove, te da su ljudi iz servisa izgubili vrijeme na vozilu da ustanove kvar i da to nije njihova greška te da ipak ne trebam platiti servis (sve je izrečeno s prilično grubim i ponižavajućim tonom za mene). Još mi je rekao da sam bezobrazan što to reklamiram 8 mj. nakon zadnjeg servisa i da sam to trebao ranije učiniti na što sam ja odgovorio da do tada praktički nisam ni vozio jer je neispravan i da sam došao opet reklamirati skuter a ne servis. Kod preuzimanja vozila zatražio sam da kopiju radnog naloga ili drugog dokumenta iz kojeg bi se vidio kvar i opis obavljenih usluga servisa, na što mi je izjavljeno da oni to ne izručuju jer da to nije pravilo firme. Testiranje skutera sam obavio u iduća dva dana i definitivno ustanovio da se ponavlja ista greška – skuter ne starta dobro kad se zagrije i jako teško kreće na uzbrdici. Taj kvar je jako opasan jer sam doživio neugodne situacije, jer ponekad se treba malo brže ubaciti u promet a motor skutera se u tom trenutku zaguši na par sekundi, pa tek onda krene.

Nakon iskustva sa servisom Sprint-a odlučio sam poslati e-mail u Split kod glavnog zastupnika, tvrtke Piaggio Hrvatska d.o.o, 21000 Split, Put Brodarice 6 (u daljnjem tekstu: Piaggio Hrvatska), u nadi da će mi oni pomoći. Po dogovoru sa gosp. Polićem, koji me telefonski nazvao kao predstavnik tvrke "Piaggio Hrvatska", predao sam skuter na reklamaciju kod ovlaštenog servisera ELCOMAT, d.o.o, Partizanski put 8, 51211 Matulji, PRODAVAONICA "MOTO MATUŠIĆ" (u daljnjem tekstu: Moto Matušić) u Matulje koji su 15 kilometara udaljeni od moga mjesta prebivališta. Skuter je nakon njihovog servisa bio popravljen ali ne zadugo, oko dva tjedna, jer su se opet počeli javljati kvarovi koje sam prethodno prijavio uz jedan novi. Naime, kod kretanja sa malo gasa javljale su se jake vibracije i čulo se grebanje iz motora, posebice kod kretanja uzbrdo.

Opet sam poslao e-mail u Split 11.06.2004. da ponovno potražim pomoć. Javio mi se iz Splita gospodin Altirević koji me savjetovao da opet odem u Moto Matušić gdje će mi zasigurno otkloniti kvar. Pristao sam na to, ali sam mu napomenuo da je problem i taj da nemam nikakve dokumentacije o dosadašnjim servisima i reklamacijama jer je i gospodin iz Moto Matušića izjavio da iako sei u slučaju zamjene dijelova ne ispostavlja se nikakva dokumentacija korisniku usluge te da svoju dokumentaciju servis šalje u Split, a klijenti ne dobivaju ništa. Gospodin Altirević je potvdio tu tvrdnju i izjavio da u slučaju bilo kakvog spora zastupnik vadi zapisnike iz arhive i prilažeih kao dokaz tj. protudokaz. Napominjem da se u slučaju neispostavljanja zatražene dokumentacije korisniku usluge ista može i zloporabiti, tj. npr. nešto Ťzagubitiť ili nešto nadodati. Ne znam da li je u takvom slučaju oštećena i država (glede PDV, prikaza troškova i sl.). Kupac koji ne posjeduje nikakav dokument kojim bi potkrijepio svoje tvrdnje stavljen je u neravnopravan položaj i onemogućen je u ostvarivanju svojih prava potrošača.

Nakon par dana sam opet odvezao skuter u servis i nakon tjedan dana tj. 24.06.2004. preuzeo sam vozilo gdje su mi konačno dali, na moje izričito inzistiranje, radni nalog servisa sa podacima o obavljenom servisu. Na nalogu je pisalo da mi je promijenjena spojka , zvono spojke , zamijenjeni su i utezi te dizna karburatora. Trgovac u servisu je izjavio da su stavljeni utezi drugačije gramaže te da je stavljena šira dizna.

Skuter je lijepo radio na 2000 okretaja u minuti te bez problema se vozio i kad se zagrije. Sumnja na obavljeni servis se počela javljati kada sam prvi puta ostao bez benzina ali nisam tome pridodavao veliku pažnju. Češće nego ranije sam išao na benzinsku postaju u uvjerenju da prelazim puno kilometara. Nakon što sam drugi put ostao bez goriva u tijeku vožnje, izmjerio sam koliko mi troši motor. Nakon prijeđenih sto kilometara stao sam da ponovno natočim gorivo i natočio 5,24 litara bezolovnog goriva. To je u meni izazvalo veliki bijes jer skuter od 50ccm³ trošio je kao i mali gradski auto.

S toga sam u veljači ove godine poslao e-mail u Italiju u tvornicu Piaggio i dobio dogovor od gospodina Fiorenzo Laria da se javim u Piaggio Hrvatska i da se nada da će se moj problem riješiti (u e-mailu sam napisao da želim novi skuter). Tek tjedan dana nakon toga stiže mi e-mail od gospodina Siniše Juraga koji se ispričao za kašnjenje i zamolio da mu pošaljem e-mailom problematiku, uz napomenu da on nije nadležan jer kolega koji je to radio više ne radi za njih. Poslije toga e-maila tražio sam odogovor i loptica je prebačena na gospodina Roberta Klacnika koji je došao novi na mjesto post prodaje. Poslao sam mu svoj broj telefona kao što je i tražio i u telefonskom razgovoru smo se dogovorili da, čim dođe toplije vrijeme, odvezem skuter u servis da se utvrdi stanje skutera. Pri tome mi je saopćio da je jako teško da ću dobiti novi skuter.

Nakon tog dogovora odvezao sam skuter na servis 04.04.2005. u Moto Matušić gdje sam zatekao neljubazan odnos, te dobio prijekor radi toga što ja reklamiram skuter preko Italije pa onda preko Splita, a da njih u Matušiću nisam obavijestio o tome. Nakon što sam zatražio (vjerovatno od mlađeg gospodina Matušića) otvaranje radnog naloga on je rekao, citiram: "ja sada nemam vremena za to pisanje, mi ne radimo na takav način". I tako sam opet napustio servis bez radnog naloga. To sam 05.04.05 prijavio i gospodinu R. Klacniku koji me je kasnije popodne nazvao i rekao ''da se motor servisira te da neću dobiti novo vozilo, da to nema šanse nego će skuter biti servisiran i to je to'' bez ikakvih argumenata. Na moj upit o servisnom ili radnom nalogu i zašto mi ga nisu dali kad sam to tražio gospodin Klacnik je izjavio, citiram: " Želiš li ti potvrdu ili da ti mi servisiramo skuter!".

Nakon toliko kvarova, reklamacija i servisnih intervencija, te problema s vozilom u prometu, iz riskiranje osobne sigirnosti i sigurnosti drugih učesnika u prometu, unutar manje od godinu i pol, sa naglaskom da od studenog 2003. g. do travnja 2004. g. vozilo nije korišteno, kao niti tijekom protekle zime, uz ukupnu kilometražu manju od 5000 km, tako da vozilo nije bilo ni na prvom redovnom servisu,a već sam ga toliko puta reklamirao da se pitam što će se događati sa vozilom kada bude malo starijeg godišta i bez jamstva, zar će se raspasti, ili ću doživiti udes uslijed tehničke neispravnosti, slabog servisa ili tvorničke greške?

Jučer sam podigao skuter i dobio servisni nalog koji mi je skoro identičan prošlom....
Znači ma koliko ga puta oni srvisirali nikad neće valjati!

Neznam vi prosudite sami dali se isplati kupiti Piaggio skutere i ovo proživjeti vjerute mi ja nebi više.
Jedno je sigurno TALIJAN VIŠE U MOJU KUČU NE ULAZI!!!!!!!!!!!!!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
 
Aj čekan da se Nike javi, ovo je taman za njega!
 
Gledaj Aliene, ovo s Nikom nema nikakve veze.
S jedne strane, "Ribe" je bar dobijao odgovore, a znam i slučajeve gdje se servis i zastupnik nije udostojio niti odgovarat na mailove i pozive.
S druge strane "Ribu" uopće nije briga, jer je očito da je dobio katastrofalan primjerak. Da li jedan u seriji ili ih je puno takvih, ni to ga nije briga. Činjenica je da mu je sve to prouzročilo jako puno nervoze. Moj savjet "Ribe": u novine sa svim tim. Javi se i "Potrošaču", alarmiraj sve živo. Pa ako im negativna reklama nije prijetnja, nema frke. Jer, tebe uopće nije briga ni ljubaznost, ni popravak motora ni sve skupa, kad se motor kasnije svako malo opet pokvari i ne možeš ga normalno ni vozit. A sigurno je da ga nisi dobio mukte. A to o kopijama radnih naloga neću ni komentirat.

Nadan se samo da ćeš kako-tako uspit riješit svoj problem. Ali nemoj generalizirat stvari. Nisu Piaggio skuteri loši. Dapače. Međutim, ovaj tvoj je, kako izgleda, sklopljen od ko zna čega. Ako ništa drugo, ja osobno razumin i tvoju nervozu i nezadovoljstvo.
 
isplati se kupovat piaggio skutere ali nikako u sprintu...za boga miloga NIKAD nemoj u Sprintu nista popravljat jer ce bit jos gore...
stvarno si imao opaka sranja i zao mi te majke mi!
E da, kao sto gosp.iznad mene kaze, u novine sa time !!
 
Rivi said:
Gledaj Aliene, ovo s Nikom nema nikakve veze.

Pa bogamu nisan napa Niku već san samo napisa da Nike može znat nešto dodatno i dat kakvo objašnjenje.
I koji se k... odma ti javljaš? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pa jel petak ili nije?
Sutra se neš ić sa nama vozit! :twisted: :twisted:
 
dao sam si truda još prije da nebi bilo zabune naime javio sam potrošaču koji kaže da imam pravo na novi skuter s druge strane su mi rekli gospodarska inspekcija i sud časti pa da ih pismeno obavijestim , to sam i učinio a ovo tu je samo iz razloga da budete upozoreni što bi vam se moglo desiti.
Piaggio i nije loš , imao sam jednog 3 godine i nikakvih problema ( zato sam i kupio ovaj ) ali sad mi je žao kome sam novce dao jer način na koji postupaju samnom je užasan. Ubo sam loš primjerak i oni to nemogu prihvatiti...

i da ovo će ići i u novine nebrinite nadam se samo da će se netko zainteresirati za ovu priču.. :D
 
idioti od rijeckih servisera..
(zato treba cijenit one koji su dobri)


ovo ima samo kod nas...

ma riga mi se :palacdolje:


trazi povrat love i nemoj ga preuzimat s servisa 8)
 
Moram stat u obranu Piaggia jer sam ih imao nekoliko i sluzili su me bez ikakvih zamjerki, sa svim mogucim i nemogucim preradama i kojekavim dodacima, i ne pretjerano pazljivim nacinom voznje. Od toga sam imao jednu Vespu staru preko 20 godina, kojoj je motor bio preradjen u Italiji i je nakraju prodana u Njemacku. Generalizirat kako Piaggio je losa firma, nikako nije posteno.

Sto se ljubaznosti i poslovnosti, nazalost jos uvijek jako velikog broja, nasih trgovaca tice, moje je misljenje da je tu jakopuno ljudi koji misle da su Bogomdani i da nitko drugi ne moze to radit.

Moj savjet ti je da ako nista drugo ne sredis odes kod Sandija, koji je po meni odlican serviser za Piaggio i sam si platis potrebne popravke i dalje uzivas u skuteru, a rezervne dijelove si kupujes u Trstu.

Sretno!
 
bolcic said:
Moram stat u obranu Piaggia jer sam ih imao nekoliko i sluzili su me bez ikakvih zamjerki, sa svim mogucim i nemogucim preradama i kojekavim dodacima, i ne pretjerano pazljivim nacinom voznje. Od toga sam imao jednu Vespu staru preko 20 godina, kojoj je motor bio preradjen u Italiji i je nakraju prodana u Njemacku. Generalizirat kako Piaggio je losa firma, nikako nije posteno.

Sto se ljubaznosti i poslovnosti, nazalost jos uvijek jako velikog broja, nasih trgovaca tice, moje je misljenje da je tu jakopuno ljudi koji misle da su Bogomdani i da nitko drugi ne moze to radit.

Moj savjet ti je da ako nista drugo ne sredis odes kod Sandija, koji je po meni odlican serviser za Piaggio i sam si platis potrebne popravke i dalje uzivas u skuteru, a rezervne dijelove si kupujes u Trstu.

Sretno!

sandi je i ovlasteni za piaggio koliko znam :? ?

meni je on bio super :cool: (iako se za svakog svasta ima cuti pa sam cuo par manjih sitnica i za njega :evil: )
 
bolcic said:
Moram stat u obranu Piaggia jer sam ih imao nekoliko i sluzili su me bez ikakvih zamjerki, sa svim mogucim i nemogucim preradama i kojekavim dodacima, i ne pretjerano pazljivim nacinom voznje. Od toga sam imao jednu Vespu staru preko 20 godina, kojoj je motor bio preradjen u Italiji i je nakraju prodana u Njemacku. Generalizirat kako Piaggio je losa firma, nikako nije posteno.

Sto se ljubaznosti i poslovnosti, nazalost jos uvijek jako velikog broja, nasih trgovaca tice, moje je misljenje da je tu jakopuno ljudi koji misle da su Bogomdani i da nitko drugi ne moze to radit.

Moj savjet ti je da ako nista drugo ne sredis odes kod Sandija, koji je po meni odlican serviser za Piaggio i sam si platis potrebne popravke i dalje uzivas u skuteru, a rezervne dijelove si kupujes u Trstu.

Sretno!


Kakav je onda smisao garancije i svega toga ako ja moram ići kod Sandia
da mi opravi skuter ( i da naravno bio sam kod njega i našao mi je rješenje ali to košta )

ja samo želim napomenuti da kada kupiš piaggio skuter moraš se najebat ko idiot da dobiješ što ti zakonski pripada po garanciji a to je normalan i vozan motor .
Iz tog razloga neću više nikada uzeti piaggio i niti jedan dio za servis u hrvatskoj jer oni se ponašaju kao da su oni meni potrebni a ne gledaju na to da ja njima dajem zaradu...
 
Ovakve stvari smo komentirali već milijun puta i ostaje ti samo da se nerviraš. A ti popravi motor, pa ih tuži za nesposobnost ili šta ti ja znam. To ti se tek neće isplatit, jer će tužba vjerojatno zastarit, a ti ćeš lovu vidit nikad.
Ma, sve skupa, bez veze. Nažalost.
 
E znam i to ali ovo sam tu stavio za ljude koji se odluče na kupnju piaggio skutera pa nek vide što im se može desiti pa ako to ne žele mogu izbjeći to sve ako žele učiti na tuđim iskustvima...
Vjerujem da je ovaj forum i za takve slučajeve napravljen tj izmjena iskustava...
 
ribe said:
E znam i to ali ovo sam tu stavio za ljude koji se odluče na kupnju piaggio skutera pa nek vide što im se može desiti pa ako to ne žele mogu izbjeći to sve ako žele učiti na tuđim iskustvima...
Vjerujem da je ovaj forum i za takve slučajeve napravljen tj izmjena iskustava...

bilo bi lijepo da prestanes govoriti Piaggio ovo Piaggio ono..to su dobre masine a to sto si ti naisao na primjerak od dreka i jos ga usput servisirao u Sprintu to je druga prica...Isto kao i s Apriliom u Ing-Kartu.. pa nisu sve Aprilie i Piaggio losi, dapace, losi su nasi uvoznici, zastupnici i razne pizde materine poput Sprinta i Karta...
pozdrav
 
johnnyaway said:
ribe said:
E znam i to ali ovo sam tu stavio za ljude koji se odluče na kupnju piaggio skutera pa nek vide što im se može desiti pa ako to ne žele mogu izbjeći to sve ako žele učiti na tuđim iskustvima...
Vjerujem da je ovaj forum i za takve slučajeve napravljen tj izmjena iskustava...

bilo bi lijepo da prestanes govoriti Piaggio ovo Piaggio ono..to su dobre masine a to sto si ti naisao na primjerak od dreka i jos ga usput servisirao u Sprintu to je druga prica...Isto kao i s Apriliom u Ing-Kartu.. pa nisu sve Aprilie i Piaggio losi, dapace, losi su nasi uvoznici, zastupnici i razne pizde materine poput Sprinta i Karta...
pozdrav

A zasto ti napadas covjeka? Da su mu sredili motor kada se pokvario vjerovatno ovo ne bi ni pisao. Moze Piaggio bit prvak svijeta u neznam cemu al za njega je to krama i uopce mu ne zamjeram na tom misljenju. Sto se tice zastupnika, pa te firme su ih izabrale i osposobile da izvrsavaju te usluge, ti zastupnici su predstavnici proizvodjaca i kao takvi su odgovorni za ugled firme u pojedinoj drzavi/gradu.
 
Pugsley Adams said:
johnnyaway said:
ribe said:
E znam i to ali ovo sam tu stavio za ljude koji se odluče na kupnju piaggio skutera pa nek vide što im se može desiti pa ako to ne žele mogu izbjeći to sve ako žele učiti na tuđim iskustvima...
Vjerujem da je ovaj forum i za takve slučajeve napravljen tj izmjena iskustava...

bilo bi lijepo da prestanes govoriti Piaggio ovo Piaggio ono..to su dobre masine a to sto si ti naisao na primjerak od dreka i jos ga usput servisirao u Sprintu to je druga prica...Isto kao i s Apriliom u Ing-Kartu.. pa nisu sve Aprilie i Piaggio losi, dapace, losi su nasi uvoznici, zastupnici i razne pizde materine poput Sprinta i Karta...
pozdrav

A zasto ti napadas covjeka? Da su mu sredili motor kada se pokvario vjerovatno ovo ne bi ni pisao. Moze Piaggio bit prvak svijeta u neznam cemu al za njega je to krama i uopce mu ne zamjeram na tom misljenju. Sto se tice zastupnika, pa te firme su ih izabrale i osposobile da izvrsavaju te usluge, ti zastupnici su predstavnici proizvodjaca i kao takvi su odgovorni za ugled firme u pojedinoj drzavi/gradu.

e to sam htio da pročitate u mom tekstu gore piaggio nije loš ali predstavnici te tvrtke u hrvatskoj su očajno grozni...
 
90% tehničkih problema koji su nabrojani imao je i moj frend sa runnerom 50, a mislim da se tu radi pod 1 o tome kaj je to mašina s direktnim ubrizgavanjem ista na nrg i runneru, i nakon sličnog povlačenja po servisima, mailovima i razgovorima sa zastupnikom a kasnije i s tvornicom nije bilo rezultata i svi su se samo izvlačili, tek nakon konzultacije s udrugom "potrošač" te prijetnje zastupniku i tvornici da cijeli slučaj i popratna dokumentacija idu u novine a skuter na glavni zagrebački trg i da će ga polit benzinom i zapalit javili su se zastupnici i rekli da su se konzultirali s tvornicom i da će zamjenit skuter za sp model (s klasičnim fergazerom), cijela ta drama je trajala više od godine dana, sp nakon više od 5000 km radi ko urica

p.s. moj runner (200vxr) i nakon 3 promjene čepa rezervoara rashaldne tekućine i dalje pušta istu....
 
Ima Joke-Zakon o tome svoje mišljenje (problemima s motorom, ne sa zastupnicima), međutim, nek sam iznese ako mu se da.
 
izzyracer_84 said:
90% tehničkih problema koji su nabrojani imao je i moj frend sa runnerom 50, a mislim da se tu radi pod 1 o tome kaj je to mašina s direktnim ubrizgavanjem ista na nrg i runneru, i nakon sličnog povlačenja po servisima, mailovima i razgovorima sa zastupnikom a kasnije i s tvornicom nije bilo rezultata i svi su se samo izvlačili, tek nakon konzultacije s udrugom "potrošač" te prijetnje zastupniku i tvornici da cijeli slučaj i popratna dokumentacija idu u novine a skuter na glavni zagrebački trg i da će ga polit benzinom i zapalit javili su se zastupnici i rekli da su se konzultirali s tvornicom i da će zamjenit skuter za sp model (s klasičnim fergazerom), cijela ta drama je trajala više od godine dana, sp nakon više od 5000 km radi ko urica

p.s. moj runner (200vxr) i nakon 3 promjene čepa rezervoara rashaldne tekućine i dalje pušta istu....

moj je sa karburartorom i baš zbog problema sa injektorima nisam htio taj model ... prijatelj ima runnera sp i to strrujeg od mojeg 2g i nikad problema troši ko upaljač a ide jako lijepo tj bolje od mojeg ... e kad to čobvjek vidi ( jer mašine su identične ) jednostavno popizdi...
Sada sam sve to fino poslao gospodarskoj inspekciji i imam još par dokumenata da im dostavim pa ću vidjeti što dalje .. :twisted: