ribe
Guest
znam da nije riječ o motorima ali i skuter je tu negdje a ovo piem iz razloga samo da se zna..... malo je podui tekst ali vrijedi pročitati
Naime ovdje se radi o skuteru PIAGGIO NRG mc3 dd koji je kupljen u Rijeci u trgovini Sprint na koljiću ( a ima poslovnica i na turniću pod imenom Scooter space ).
Skuter je kupljen svibnju 2003. godine i prvi kvar je bio već nako neto vie od mjesec dana kada se počelo čuti jako lupanje iz motora kada bi se dvije osobe vozile uzbrdo.
Zatim je počela curiti tekućina za hlađenje iz čepa za dolijevanje ispod volana koja mi je znala i uprljati odjeću.
Nedugo nakon to je servis Sprint rijeio kvar javio se problem kod startanja tj. guio se motor i vozilo nije moglo krenuti uzbrdo, pogotovo sa dvije osobe na skuteru kad se zagrije na radnu temperaturu. Kvar sam prijavio negdje u devetom mjesecu 2003. godine ovlatenom servisu Sprint gdje sam uz to opet reklamirao i čep za dolijevanje rashladne tekućine.
Skuter sam preuzeo sa servisa pod izjavom da je problem servisiran i rijeen. Vozio sam neko vrijeme da bi shvatio da su mi u servisu povećali radni minimum motora na 4000 okretaja u minuti! Kad sam smanjio minimum ista greka se ponovno javila; znači u servisu nije bila niti otklonjena.
Nakon toga sam prestao voziti skuter jer i vrijeme je bilo hladnije. Dana 03.04.2004. sam opet odvezao vozilo u servis tvrtke Sprint, te prijavio taj kvar, te neispravnost sustava za zaustavljanje: lijeva ručica kočnice te lijevi drač retrovizora bili su klimavi, pa je zbog toga je motor loije kočio (kao da je nosač pukao), a i čep ispod volana je opet putao vodu (izgleda da je to tvorniča greka).
Nakon dva dana pozvali su me iz servisa da je skuter popravljen i da ga mogu doći preuzeti. Doao sam u servis gdje su mi rekli da je u rashladnom sistemu bilo previe tekućine za hlađenje i da su to ispraznili do razine za taj model skutera. Zatim su mi rekli da obavljena usluga kota 183,00 kn, to nisam elio prihvatiti nije se radilo o mojoj greci i nisam ja dolijevao tekućinu u rashladni sistem od kada sam preuzeo taj skuter. Ubrzo se pojavio ef poslovnice koji mi je rekao da je to samo moja riječ protiv njegove, te da su ljudi iz servisa izgubili vrijeme na vozilu da ustanove kvar i da to nije njihova greka te da ipak ne trebam platiti servis (sve je izrečeno s prilično grubim i poniavajućim tonom za mene). Jo mi je rekao da sam bezobrazan to to reklamiram 8 mj. nakon zadnjeg servisa i da sam to trebao ranije učiniti na to sam ja odgovorio da do tada praktički nisam ni vozio jer je neispravan i da sam doao opet reklamirati skuter a ne servis. Kod preuzimanja vozila zatraio sam da kopiju radnog naloga ili drugog dokumenta iz kojeg bi se vidio kvar i opis obavljenih usluga servisa, na to mi je izjavljeno da oni to ne izručuju jer da to nije pravilo firme. Testiranje skutera sam obavio u iduća dva dana i definitivno ustanovio da se ponavlja ista greka skuter ne starta dobro kad se zagrije i jako teko kreće na uzbrdici. Taj kvar je jako opasan jer sam doivio neugodne situacije, jer ponekad se treba malo bre ubaciti u promet a motor skutera se u tom trenutku zagui na par sekundi, pa tek onda krene.
Nakon iskustva sa servisom Sprint-a odlučio sam poslati e-mail u Split kod glavnog zastupnika, tvrtke Piaggio Hrvatska d.o.o, 21000 Split, Put Brodarice 6 (u daljnjem tekstu: Piaggio Hrvatska), u nadi da će mi oni pomoći. Po dogovoru sa gosp. Polićem, koji me telefonski nazvao kao predstavnik tvrke "Piaggio Hrvatska", predao sam skuter na reklamaciju kod ovlatenog servisera ELCOMAT, d.o.o, Partizanski put 8, 51211 Matulji, PRODAVAONICA "MOTO MATUIĆ" (u daljnjem tekstu: Moto Matuić) u Matulje koji su 15 kilometara udaljeni od moga mjesta prebivalita. Skuter je nakon njihovog servisa bio popravljen ali ne zadugo, oko dva tjedna, jer su se opet počeli javljati kvarovi koje sam prethodno prijavio uz jedan novi. Naime, kod kretanja sa malo gasa javljale su se jake vibracije i čulo se grebanje iz motora, posebice kod kretanja uzbrdo.
Opet sam poslao e-mail u Split 11.06.2004. da ponovno potraim pomoć. Javio mi se iz Splita gospodin Altirević koji me savjetovao da opet odem u Moto Matuić gdje će mi zasigurno otkloniti kvar. Pristao sam na to, ali sam mu napomenuo da je problem i taj da nemam nikakve dokumentacije o dosadanjim servisima i reklamacijama jer je i gospodin iz Moto Matuića izjavio da iako sei u slučaju zamjene dijelova ne ispostavlja se nikakva dokumentacija korisniku usluge te da svoju dokumentaciju servis alje u Split, a klijenti ne dobivaju nita. Gospodin Altirević je potvdio tu tvrdnju i izjavio da u slučaju bilo kakvog spora zastupnik vadi zapisnike iz arhive i prilaeih kao dokaz tj. protudokaz. Napominjem da se u slučaju neispostavljanja zatraene dokumentacije korisniku usluge ista moe i zloporabiti, tj. npr. neto Ťzagubitiť ili neto nadodati. Ne znam da li je u takvom slučaju otećena i drava (glede PDV, prikaza trokova i sl.). Kupac koji ne posjeduje nikakav dokument kojim bi potkrijepio svoje tvrdnje stavljen je u neravnopravan poloaj i onemogućen je u ostvarivanju svojih prava potroača.
Nakon par dana sam opet odvezao skuter u servis i nakon tjedan dana tj. 24.06.2004. preuzeo sam vozilo gdje su mi konačno dali, na moje izričito inzistiranje, radni nalog servisa sa podacima o obavljenom servisu. Na nalogu je pisalo da mi je promijenjena spojka , zvono spojke , zamijenjeni su i utezi te dizna karburatora. Trgovac u servisu je izjavio da su stavljeni utezi drugačije gramae te da je stavljena ira dizna.
Skuter je lijepo radio na 2000 okretaja u minuti te bez problema se vozio i kad se zagrije. Sumnja na obavljeni servis se počela javljati kada sam prvi puta ostao bez benzina ali nisam tome pridodavao veliku panju. Čeće nego ranije sam iao na benzinsku postaju u uvjerenju da prelazim puno kilometara. Nakon to sam drugi put ostao bez goriva u tijeku vonje, izmjerio sam koliko mi troi motor. Nakon prijeđenih sto kilometara stao sam da ponovno natočim gorivo i natočio 5,24 litara bezolovnog goriva. To je u meni izazvalo veliki bijes jer skuter od 50ccm³ troio je kao i mali gradski auto.
S toga sam u veljači ove godine poslao e-mail u Italiju u tvornicu Piaggio i dobio dogovor od gospodina Fiorenzo Laria da se javim u Piaggio Hrvatska i da se nada da će se moj problem rijeiti (u e-mailu sam napisao da elim novi skuter). Tek tjedan dana nakon toga stie mi e-mail od gospodina Sinie Juraga koji se ispričao za kanjenje i zamolio da mu poaljem e-mailom problematiku, uz napomenu da on nije nadlean jer kolega koji je to radio vie ne radi za njih. Poslije toga e-maila traio sam odogovor i loptica je prebačena na gospodina Roberta Klacnika koji je doao novi na mjesto post prodaje. Poslao sam mu svoj broj telefona kao to je i traio i u telefonskom razgovoru smo se dogovorili da, čim dođe toplije vrijeme, odvezem skuter u servis da se utvrdi stanje skutera. Pri tome mi je saopćio da je jako teko da ću dobiti novi skuter.
Nakon tog dogovora odvezao sam skuter na servis 04.04.2005. u Moto Matuić gdje sam zatekao neljubazan odnos, te dobio prijekor radi toga to ja reklamiram skuter preko Italije pa onda preko Splita, a da njih u Matuiću nisam obavijestio o tome. Nakon to sam zatraio (vjerovatno od mlađeg gospodina Matuića) otvaranje radnog naloga on je rekao, citiram: "ja sada nemam vremena za to pisanje, mi ne radimo na takav način". I tako sam opet napustio servis bez radnog naloga. To sam 05.04.05 prijavio i gospodinu R. Klacniku koji me je kasnije popodne nazvao i rekao ''da se motor servisira te da neću dobiti novo vozilo, da to nema anse nego će skuter biti servisiran i to je to'' bez ikakvih argumenata. Na moj upit o servisnom ili radnom nalogu i zato mi ga nisu dali kad sam to traio gospodin Klacnik je izjavio, citiram: " eli li ti potvrdu ili da ti mi servisiramo skuter!".
Nakon toliko kvarova, reklamacija i servisnih intervencija, te problema s vozilom u prometu, iz riskiranje osobne sigirnosti i sigurnosti drugih učesnika u prometu, unutar manje od godinu i pol, sa naglaskom da od studenog 2003. g. do travnja 2004. g. vozilo nije koriteno, kao niti tijekom protekle zime, uz ukupnu kilometrau manju od 5000 km, tako da vozilo nije bilo ni na prvom redovnom servisu,a već sam ga toliko puta reklamirao da se pitam to će se događati sa vozilom kada bude malo starijeg godita i bez jamstva, zar će se raspasti, ili ću doiviti udes uslijed tehničke neispravnosti, slabog servisa ili tvorničke greke?
Jučer sam podigao skuter i dobio servisni nalog koji mi je skoro identičan prolom....
Znači ma koliko ga puta oni srvisirali nikad neće valjati!
Neznam vi prosudite sami dali se isplati kupiti Piaggio skutere i ovo proivjeti vjerute mi ja nebi vie.
Jedno je sigurno TALIJAN VIE U MOJU KUČU NE ULAZI!!!!!!!!!!!!!
Naime ovdje se radi o skuteru PIAGGIO NRG mc3 dd koji je kupljen u Rijeci u trgovini Sprint na koljiću ( a ima poslovnica i na turniću pod imenom Scooter space ).
Skuter je kupljen svibnju 2003. godine i prvi kvar je bio već nako neto vie od mjesec dana kada se počelo čuti jako lupanje iz motora kada bi se dvije osobe vozile uzbrdo.
Zatim je počela curiti tekućina za hlađenje iz čepa za dolijevanje ispod volana koja mi je znala i uprljati odjeću.
Nedugo nakon to je servis Sprint rijeio kvar javio se problem kod startanja tj. guio se motor i vozilo nije moglo krenuti uzbrdo, pogotovo sa dvije osobe na skuteru kad se zagrije na radnu temperaturu. Kvar sam prijavio negdje u devetom mjesecu 2003. godine ovlatenom servisu Sprint gdje sam uz to opet reklamirao i čep za dolijevanje rashladne tekućine.
Skuter sam preuzeo sa servisa pod izjavom da je problem servisiran i rijeen. Vozio sam neko vrijeme da bi shvatio da su mi u servisu povećali radni minimum motora na 4000 okretaja u minuti! Kad sam smanjio minimum ista greka se ponovno javila; znači u servisu nije bila niti otklonjena.
Nakon toga sam prestao voziti skuter jer i vrijeme je bilo hladnije. Dana 03.04.2004. sam opet odvezao vozilo u servis tvrtke Sprint, te prijavio taj kvar, te neispravnost sustava za zaustavljanje: lijeva ručica kočnice te lijevi drač retrovizora bili su klimavi, pa je zbog toga je motor loije kočio (kao da je nosač pukao), a i čep ispod volana je opet putao vodu (izgleda da je to tvorniča greka).
Nakon dva dana pozvali su me iz servisa da je skuter popravljen i da ga mogu doći preuzeti. Doao sam u servis gdje su mi rekli da je u rashladnom sistemu bilo previe tekućine za hlađenje i da su to ispraznili do razine za taj model skutera. Zatim su mi rekli da obavljena usluga kota 183,00 kn, to nisam elio prihvatiti nije se radilo o mojoj greci i nisam ja dolijevao tekućinu u rashladni sistem od kada sam preuzeo taj skuter. Ubrzo se pojavio ef poslovnice koji mi je rekao da je to samo moja riječ protiv njegove, te da su ljudi iz servisa izgubili vrijeme na vozilu da ustanove kvar i da to nije njihova greka te da ipak ne trebam platiti servis (sve je izrečeno s prilično grubim i poniavajućim tonom za mene). Jo mi je rekao da sam bezobrazan to to reklamiram 8 mj. nakon zadnjeg servisa i da sam to trebao ranije učiniti na to sam ja odgovorio da do tada praktički nisam ni vozio jer je neispravan i da sam doao opet reklamirati skuter a ne servis. Kod preuzimanja vozila zatraio sam da kopiju radnog naloga ili drugog dokumenta iz kojeg bi se vidio kvar i opis obavljenih usluga servisa, na to mi je izjavljeno da oni to ne izručuju jer da to nije pravilo firme. Testiranje skutera sam obavio u iduća dva dana i definitivno ustanovio da se ponavlja ista greka skuter ne starta dobro kad se zagrije i jako teko kreće na uzbrdici. Taj kvar je jako opasan jer sam doivio neugodne situacije, jer ponekad se treba malo bre ubaciti u promet a motor skutera se u tom trenutku zagui na par sekundi, pa tek onda krene.
Nakon iskustva sa servisom Sprint-a odlučio sam poslati e-mail u Split kod glavnog zastupnika, tvrtke Piaggio Hrvatska d.o.o, 21000 Split, Put Brodarice 6 (u daljnjem tekstu: Piaggio Hrvatska), u nadi da će mi oni pomoći. Po dogovoru sa gosp. Polićem, koji me telefonski nazvao kao predstavnik tvrke "Piaggio Hrvatska", predao sam skuter na reklamaciju kod ovlatenog servisera ELCOMAT, d.o.o, Partizanski put 8, 51211 Matulji, PRODAVAONICA "MOTO MATUIĆ" (u daljnjem tekstu: Moto Matuić) u Matulje koji su 15 kilometara udaljeni od moga mjesta prebivalita. Skuter je nakon njihovog servisa bio popravljen ali ne zadugo, oko dva tjedna, jer su se opet počeli javljati kvarovi koje sam prethodno prijavio uz jedan novi. Naime, kod kretanja sa malo gasa javljale su se jake vibracije i čulo se grebanje iz motora, posebice kod kretanja uzbrdo.
Opet sam poslao e-mail u Split 11.06.2004. da ponovno potraim pomoć. Javio mi se iz Splita gospodin Altirević koji me savjetovao da opet odem u Moto Matuić gdje će mi zasigurno otkloniti kvar. Pristao sam na to, ali sam mu napomenuo da je problem i taj da nemam nikakve dokumentacije o dosadanjim servisima i reklamacijama jer je i gospodin iz Moto Matuića izjavio da iako sei u slučaju zamjene dijelova ne ispostavlja se nikakva dokumentacija korisniku usluge te da svoju dokumentaciju servis alje u Split, a klijenti ne dobivaju nita. Gospodin Altirević je potvdio tu tvrdnju i izjavio da u slučaju bilo kakvog spora zastupnik vadi zapisnike iz arhive i prilaeih kao dokaz tj. protudokaz. Napominjem da se u slučaju neispostavljanja zatraene dokumentacije korisniku usluge ista moe i zloporabiti, tj. npr. neto Ťzagubitiť ili neto nadodati. Ne znam da li je u takvom slučaju otećena i drava (glede PDV, prikaza trokova i sl.). Kupac koji ne posjeduje nikakav dokument kojim bi potkrijepio svoje tvrdnje stavljen je u neravnopravan poloaj i onemogućen je u ostvarivanju svojih prava potroača.
Nakon par dana sam opet odvezao skuter u servis i nakon tjedan dana tj. 24.06.2004. preuzeo sam vozilo gdje su mi konačno dali, na moje izričito inzistiranje, radni nalog servisa sa podacima o obavljenom servisu. Na nalogu je pisalo da mi je promijenjena spojka , zvono spojke , zamijenjeni su i utezi te dizna karburatora. Trgovac u servisu je izjavio da su stavljeni utezi drugačije gramae te da je stavljena ira dizna.
Skuter je lijepo radio na 2000 okretaja u minuti te bez problema se vozio i kad se zagrije. Sumnja na obavljeni servis se počela javljati kada sam prvi puta ostao bez benzina ali nisam tome pridodavao veliku panju. Čeće nego ranije sam iao na benzinsku postaju u uvjerenju da prelazim puno kilometara. Nakon to sam drugi put ostao bez goriva u tijeku vonje, izmjerio sam koliko mi troi motor. Nakon prijeđenih sto kilometara stao sam da ponovno natočim gorivo i natočio 5,24 litara bezolovnog goriva. To je u meni izazvalo veliki bijes jer skuter od 50ccm³ troio je kao i mali gradski auto.
S toga sam u veljači ove godine poslao e-mail u Italiju u tvornicu Piaggio i dobio dogovor od gospodina Fiorenzo Laria da se javim u Piaggio Hrvatska i da se nada da će se moj problem rijeiti (u e-mailu sam napisao da elim novi skuter). Tek tjedan dana nakon toga stie mi e-mail od gospodina Sinie Juraga koji se ispričao za kanjenje i zamolio da mu poaljem e-mailom problematiku, uz napomenu da on nije nadlean jer kolega koji je to radio vie ne radi za njih. Poslije toga e-maila traio sam odogovor i loptica je prebačena na gospodina Roberta Klacnika koji je doao novi na mjesto post prodaje. Poslao sam mu svoj broj telefona kao to je i traio i u telefonskom razgovoru smo se dogovorili da, čim dođe toplije vrijeme, odvezem skuter u servis da se utvrdi stanje skutera. Pri tome mi je saopćio da je jako teko da ću dobiti novi skuter.
Nakon tog dogovora odvezao sam skuter na servis 04.04.2005. u Moto Matuić gdje sam zatekao neljubazan odnos, te dobio prijekor radi toga to ja reklamiram skuter preko Italije pa onda preko Splita, a da njih u Matuiću nisam obavijestio o tome. Nakon to sam zatraio (vjerovatno od mlađeg gospodina Matuića) otvaranje radnog naloga on je rekao, citiram: "ja sada nemam vremena za to pisanje, mi ne radimo na takav način". I tako sam opet napustio servis bez radnog naloga. To sam 05.04.05 prijavio i gospodinu R. Klacniku koji me je kasnije popodne nazvao i rekao ''da se motor servisira te da neću dobiti novo vozilo, da to nema anse nego će skuter biti servisiran i to je to'' bez ikakvih argumenata. Na moj upit o servisnom ili radnom nalogu i zato mi ga nisu dali kad sam to traio gospodin Klacnik je izjavio, citiram: " eli li ti potvrdu ili da ti mi servisiramo skuter!".
Nakon toliko kvarova, reklamacija i servisnih intervencija, te problema s vozilom u prometu, iz riskiranje osobne sigirnosti i sigurnosti drugih učesnika u prometu, unutar manje od godinu i pol, sa naglaskom da od studenog 2003. g. do travnja 2004. g. vozilo nije koriteno, kao niti tijekom protekle zime, uz ukupnu kilometrau manju od 5000 km, tako da vozilo nije bilo ni na prvom redovnom servisu,a već sam ga toliko puta reklamirao da se pitam to će se događati sa vozilom kada bude malo starijeg godita i bez jamstva, zar će se raspasti, ili ću doiviti udes uslijed tehničke neispravnosti, slabog servisa ili tvorničke greke?
Jučer sam podigao skuter i dobio servisni nalog koji mi je skoro identičan prolom....
Znači ma koliko ga puta oni srvisirali nikad neće valjati!
Neznam vi prosudite sami dali se isplati kupiti Piaggio skutere i ovo proivjeti vjerute mi ja nebi vie.
Jedno je sigurno TALIJAN VIE U MOJU KUČU NE ULAZI!!!!!!!!!!!!!