X9 500 Evolution Street + Mallossi

Piaggissimo

New member
Pozdrav grupi!
Novi sam na forumu, nisam se predstavio tamo gdje treba, jer nisam našao gumb gdje da napisem odgovor.
Uglavnom, zanimaju me skuteri, i to maxi krstarice tipa X9.
I sada na posao.
Saznao sam od Nikse iz Splita (mozda je i on na forumu ovdje) da za poboljsanje perfomansi mogu uzeti Mallossi kit.
Pošto ja o tome nemam blage veze, molio bih da mi pojasnite. X9 tvornicki super ide, ali ja bih volio da ide jos bolje.
E sada ako ce se narusiti trajnost motora i povecati puno potrosnja, da odmah odustanem.
I ako ko zna nekog ko vozi X9 500, volio bih da stupim s njim u kontakt jer iz prve ruke je najbolje saznati informacije.
Hvala.
 
Treba staviti variomat prijenosa .....
za cjenu ce ti nike reci

uglavnom dobijes jako zivahniji motor prilikom dodira na gas i ispegla ti sve neprevilnosti u ubrzanju(tebi na oko trenutno nevidljive) ali razlika je osjetna

za daljne inf cekaj odgvoro nike ili joke
stay tuned
 
Piaggissimo said:
Pozdrav grupi!
Novi sam na forumu, nisam se predstavio tamo gdje treba, jer nisam našao gumb gdje da napisem odgovor.
Uglavnom, zanimaju me skuteri, i to maxi krstarice tipa X9.
I sada na posao.
Saznao sam od Nikse iz Splita (mozda je i on na forumu ovdje) da za poboljsanje perfomansi mogu uzeti Mallossi kit.
Pošto ja o tome nemam blage veze, molio bih da mi pojasnite. X9 tvornicki super ide, ali ja bih volio da ide jos bolje.
E sada ako ce se narusiti trajnost motora i povecati puno potrosnja, da odmah odustanem.
I ako ko zna nekog ko vozi X9 500, volio bih da stupim s njim u kontakt jer iz prve ruke je najbolje saznati informacije.
Hvala.
Da, tu sam na forumu. Poslao sam ti sve na mail.
U pitanju je Malossi variomat a ne kit.
5112769.jpg

Cijena je oko 1600 kuna. Prije kupovine provjeri da li ti variomat ima 6 ili 8 utega.
Neće ti narušiti trajnost motora. Bolje će ubrzavati i lakše će u dvoje izvlačiti veće uzbrdice. Ja sam to najbolje osjetio sa suvozačem od 90 kg na usponu Senj-Žuta lokva.
Osim variomata, preporučam ti i Wild Lion auspuh (nexus je na slici)
3212846.jpg

Cijena je 3299  kuna
Osobno sam x9 500 vozio 4g, prošao desetak zemalja s njime i napravio 51.000 km
Firma Global d.o.o. (Piaggio centar Split) u kojoj radim je generalni uvoznik Malossi dijelova za RH
 
Pretpostavljam da to isto vrijedi i za Bev500.Nevjerojatno ali i ja kupujem 500ccm zbog cestih odlazaka u Liku,inace i 250 bi "zujalo" po Rijeci, mada Drenova je ko' Olimp, uvijek magla i na vrh brda,uf-uf.
 
primorje said:
Pretpostavljam da to isto vrijedi i za Bev500.Nevjerojatno ali i ja kupujem 500ccm zbog cestih odlazaka u Liku,inace i 250 bi "zujalo" po Rijeci, mada Drenova je ko' Olimp, uvijek magla i na vrh brda,uf-uf.


sve je dobro dok nema leda tamo  :mrgreen:

ali kratko je to brdo , gdje je lika od toga  :shock: :mrgreen:
 
Cuo sam (na ovome forumu) da ti variomati daju bolje ubrzanje ali se zato krajnja brzina smanji, pa da li to vrijedi i u ovome slucaju kada je takav jedan renomirani proizvodjac poput malossija u pitanju? :misli:
 
Rob_Roy said:
Cuo sam (na ovome forumu) da ti variomati daju bolje ubrzanje ali se zato krajnja brzina smanji, pa da li to vrijedi i u ovome slucaju kada je takav jedan renomirani proizvodjac poput malossija u pitanju? :misli:
brzina se smanji ako u variomat staviš lakše utege(rolice)
 
Nike, jos jedno pitanje.
kada stavim (mislim vi mi stavite u servisu) i taj auspuh, zanima me je li razina buke ista, posto ne bih volio da vozim skuter koji se dere kao helikopter.
Znaci stavim teze rolice, i krajnja brzina ide na pravih 170?mozda i 180?
no, dobro nek on do 140 ispaljuje ko metak meni je dooljno.
 
Piaggissimo said:
Nike, jos jedno pitanje.
kada stavim (mislim vi mi stavite u servisu) i taj auspuh, zanima me je li razina buke ista, posto ne bih volio da vozim skuter koji se dere kao helikopter.
Znaci stavim teze rolice, i krajnja brzina ide na pravih 170?mozda i 180?
no, dobro nek on do 140 ispaljuje ko metak meni je dooljno.

ne stavis teze rolice
stavis one koje dobijes u kompletu sa variomatom......(one koje malossi isporucuje sa variomatom sluze da bi se motor drzao u najboljim okretajima gdje ima najvecu snagu pri ubrzanjima)sto sa serijskim variomatom nije stvar

stavljanjem  tezih rolica smanjice mu te okretaje a stavljanjem laksih rolica povecati te okretaje tako da ce ti biti ili ispod najvece snage ili iznad
sto se tice auspuha ima eu certifikat pa ti ne bi trebao stvarati neku vecu buku iako aj mislim da ima mogucnos skidanja db killera kada se zazelis malo buke....(mali zavrsetak na topu koji odlucuje glasnocu spuha)
a o tome pricekaj nike.a

on ce znati tocnije reci...
 
Ja cu variomat kupit prvom prilikom i stavit Deaka naravno.
 
Piaggissimo said:
Nike, jos jedno pitanje.
kada stavim (mislim vi mi stavite u servisu) i taj auspuh, zanima me je li razina buke ista, posto ne bih volio da vozim skuter koji se dere kao helikopter.
Znaci stavim teze rolice, i krajnja brzina ide na pravih 170?mozda i 180?
no, dobro nek on do 140 ispaljuje ko metak meni je dooljno.
Jurča ti je sve objasnio.
Teže rolice za 500 se i ne proizvode.
Kod manjih kubikaža se stavlja produženi prijenos koji može povećati krajnju brzinu, ali znatno povećanje se može postići samo ako se ugradi kit za povećanje kubikaže i snage.
 
Jos malo o variomatu, ako moze, nesto mi nije jasno.

[set facial expression]
:misli:
[/set facial expression]

Na kojem principu funkcionira zamjenski variomat, tj. u cemu je razlika u odnosu na serijski?

Da li se radi samo o pomicanju broja okretaja sa kojih skuter krece (sto se moze podesiti sa federima, ne?)
ili je jednostavno variomat "brzi"?


 
Nike said:
Da, tu sam na forumu. Poslao sam ti sve na mail.
U pitanju je Malossi variomat a ne kit.
5112769.jpg

Cijena je oko 1600 kuna. Prije kupovine provjeri da li ti variomat ima 6 ili 8 utega.
Neće ti narušiti trajnost motora. Bolje će ubrzavati i lakše će u dvoje izvlačiti veće uzbrdice. Ja sam to najbolje osjetio sa suvozačem od 90 kg na usponu Senj-Žuta lokva.
Osim variomata, preporučam ti i Wild Lion auspuh (nexus je na slici)
3212846.jpg

Cijena je 3299  kuna
Osobno sam x9 500 vozio 4g, prošao desetak zemalja s njime i napravio 51.000 km
Firma Global d.o.o. (Piaggio centar Split) u kojoj radim je generalni uvoznik Malossi dijelova za RH

Ti bokca pa ti djelovi koštaju ko za pravi motor!  :misli: :shock:
 
Pitbull said:
Ti bokca pa ti djelovi koštaju ko za pravi motor!  :misli: :shock:
Pravi motor nema variomat  :mrgreen:  :wink:
 
Cortez said:
Jos malo o variomatu, ako moze, nesto mi nije jasno.
[set facial expression]
:misli:
[/set facial expression]
Na kojem principu funkcionira zamjenski variomat, tj. u cemu je razlika u odnosu na serijski?
Da li se radi samo o pomicanju broja okretaja sa kojih skuter krece (sto se moze podesiti sa federima, ne?)
ili je jednostavno variomat "brzi"?
Drukčije je zaobljen iznutra, drukčiju krivulju ubrzanja ima, ravnomjernije ubrzaje, čak i sa težim utezima
Konkretno kod runnera 50 tvornički utezi imaju 5.5g a u Malossi variomatu 7.2g i bolje je ubrzanje.
Pomicanje broja okretaja sa kojih skuter kreće ovisi o kvačilu
 
Nike said:
Drukčije je zaobljen iznutra, drukčiju krivulju ubrzanja ima, ravnomjernije ubrzaje, čak i sa težim utezima
Konkretno kod runnera 50 tvornički utezi imaju 5.5g a u Malossi variomatu 7.2g i bolje je ubrzanje.
Pomicanje broja okretaja sa kojih skuter kreće ovisi o kvačilu

Ok.
Dakle okretanjem gasa do kraja skuter bi postizao isti broj okretaja dok ubrzava?
500tke se ne razvrte do kraja odmah, zato pitam.
 
Cortez said:
Ok.
Dakle okretanjem gasa do kraja skuter bi postizao isti broj okretaja dok ubrzava?
500tke se ne razvrte do kraja odmah, zato pitam.


S malossi variomatom okretaji su ti od nule pa dok god radi  variomat (cirka oko 120) na sat isti i zato je malossi variomat bolji od serijskog

pretpostavljam odnosno sa sigurnoscu tvrdim da se kod tebe dogada da motor na 80 ili 90 ili vise dobije kao dodatni potisak odnosno dobije jos snage(poveceaju mu se okretaji i pocne jace vibrirati)
e vidis sa serijskim variomatom to se dogada tek na 90 ili vise kmh dok s malossi variomatom tu snagu dobijes na pocetku odnosno od cirka kojih 10 kmh kad se kvacilo do kraja  "ukljuci"
a period do 10 kmh stelas federima na kvacilu
 
J.U.R.C.A said:
S malossi variomatom okretaji su ti od nule pa dok god radi  variomat (cirka oko 120) na sat isti i zato je malossi variomat bolji od serijskog

Tj. okretaji su visi?
Na tim "cruiser" skuterima bi radje nize okretaje jer ako nista drugo manje ce galamit i manje trosit kad se vozi sporije.
Kod Nexusa to razumijem, ali na X9 ne.
 
ok na cruiserima
ali to je isto kao da ides po regionalnoj cesti brikat auto sa nekim brzincem(motorom)
i kazes  ostavit cu ga u visem stupnju prijenosa,ne trebaju mi okretaji vise ce mi trositi,vise ce se derati i prestizes ga u 5 oj brzini pri 80 kmh a zamisli situaciju sa malossi variomatom koji bi predstavljao isti taj motor pri 80 kmh ali u 2 gom il i3 cem stupnju prijenosa..i okretaje na krivulji di ima najvecu snagu
sigurno bih bio sretniji s ovom drugom situacijom jer traktor samo jednom naletava iz kontra smjera a put preticanja tvoj je daleko veci.... (y)
 
J.U.R.C.A said:
ok na cruiserima
ali to je isto kao da ides po regionalnoj cesti brikat auto sa nekim brzincem(motorom)
i kazes  ostavit cu ga u visem stupnju prijenosa,ne trebaju mi okretaji vise ce mi trositi,vise ce se derati i prestizes ga u 5 oj brzini pri 80 kmh a zamisli situaciju sa malossi variomatom koji bi predstavljao isti taj motor pri 80 kmh ali u 2 gom il i3 cem stupnju prijenosa..i okretaje na krivulji di ima najvecu snagu
sigurno bih bio sretniji s ovom drugom situacijom jer traktor samo jednom naletava iz kontra smjera a put preticanja tvoj je daleko veci.... (y)

Rijetke situacije.
Ne zelim 8000okr/min pri 20km/h u gradu kao na 50ccm skuteru.
Ok, malo karikiram ali...