O dizajnu i ne treba da se raspravlja to je stvar ukusa, licno nebi ni pogledao XT pored novog , a i ostalih kleova bar sto se izgleda ticebakreni said:Nemoj se dvoumiti ,ako ima dosta love XT660R=sasvim novi koncept motora ,bolja rama, ogibljenje,a o kočnicama i dizajnu da i ne govorimo,itd
Sve je to tako , ali je novi XT malo brzi od KLE to sam proverio vise putaDepp said::roll: Mislim da XT nije na istoj stazi sa KLE-om.KLE je uljuđeniji i finiji motor.Manje je enduro od XT-a.I XT je tek u najnovijoj ediciji dobio dvostruki okvir kakav KLE ima oduvijek.Motor KLE -a ne moe biti usporediv sa XT-ovim(ozbiljno)jer je twin i dokazano je vrhunski u klasi.Jednako je snaan kao i 150 ccm veći Yamahin iako manjeg(normalno)momenta.Imao sam TTR-a i znam to pričam. :wink:
8) TTR je po mnogočemu rasni motor.Sviđao mi se zlatni ohlins na njemu,ali mi se nije sviđalo to je pisalo da mu je mjesto rođenja"Belgarda"-Italy.Tim prije to ga je moj ogor kupio u Australiji i mislio sam da je sigurno-original-Japanac.Ali,original je -talijanski.Malo mi se činilo da mu je prva brzina predugačka,ali bio je punih 30kg laki od KLE-a i s te strane pravo pero!Dečko koji ga sada ima je prezadovoljan.A i ja također.stipe said:Ma ni mene nije smetao kick, navikao sam se, imas pravo da je on tipicni hard enduroa ali sa cestovnim gumama mi je bio super, bolje je lezao u zavoju i vukao od pegasa, znao sam na njemu dnevno prevalit 400 km (Lika-Makarska) i bilo je ok, al prodao sam ga jer je vec bio star 1985...
[/quote]stipe said:Depp oces rec da je KLE bolji motor po tebi od TTR, do sad sam promijenio tri motora (TTR600, pegaso, cestovna honda) vozio sam i XT-a i mogu rec da mi je TTR najbolji (naravno imao sam cestovne gume), najbolje je lezao u zavoju (puno bolje od pegasa) a vuce puno bolje od XT-a. Nazalost nisam imao prilike vozit KLE-a pa me zanima dal' bolje vuce od TTR-a i jel mu veca krajnja brzina.
(Al molim te nemoj srat ko oni iz aprilije da pegaso ide 165 a ja jedva navuko 155).