XT660R

bakreni

New member
Neka mi se javi vlasnik ovakve pile radi savjeta i obostranih izmjena iskustava. Prešao sam 6500km.
 
daj mi reci svoja iskustva.. ja se dvoumim izmedju nje i kle 500...
slusam te..
 
Nemoj se dvoumiti ,ako imaš dosta love XT660R=sasvim novi koncept motora ,bolja rama, ogibljenje,a o kočnicama i dizajnu da i ne govorimo,itd
 
bakreni said:
Nemoj se dvoumiti ,ako imaš dosta love XT660R=sasvim novi koncept motora ,bolja rama, ogibljenje,a o kočnicama i dizajnu da i ne govorimo,itd
O dizajnu i ne treba da se raspravlja to je stvar ukusa, licno nebi ni pogledao XT pored novog , a i ostalih kleova bar sto se izgleda tice
 
:roll: Mislim da XT nije na istoj stazi sa KLE-om.KLE je uljuđeniji i finiji motor.Manje je enduro od XT-a.I XT je tek u najnovijoj ediciji dobio dvostruki okvir kakav KLE ima oduvijek.Motor KLE -a ne može biti usporediv sa XT-ovim(ozbiljno)jer je twin i dokazano je vrhunski u klasi.Jednako je snažan kao i 150 ccm veći Yamahin iako manjeg(normalno)momenta.Imao sam TTR-a i znam što pričam. :wink:
 
Depp said:
:roll: Mislim da XT nije na istoj stazi sa KLE-om.KLE je uljuđeniji i finiji motor.Manje je enduro od XT-a.I XT je tek u najnovijoj ediciji dobio dvostruki okvir kakav KLE ima oduvijek.Motor KLE -a ne može biti usporediv sa XT-ovim(ozbiljno)jer je twin i dokazano je vrhunski u klasi.Jednako je snažan kao i 150 ccm veći Yamahin iako manjeg(normalno)momenta.Imao sam TTR-a i znam što pričam. :wink:
Sve je to tako , ali je novi XT malo brzi od KLE to sam proverio vise puta
 
Depp oces rec da je KLE bolji motor po tebi od TTR, do sad sam promijenio tri motora (TTR600, pegaso, cestovna honda) vozio sam i XT-a i mogu rec da mi je TTR najbolji (naravno imao sam cestovne gume), najbolje je lezao u zavoju (puno bolje od pegasa) a vuce puno bolje od XT-a. Nazalost nisam imao prilike vozit KLE-a pa me zanima dal' bolje vuce od TTR-a i jel mu veca krajnja brzina.
(Al molim te nemoj srat ko oni iz aprilije da pegaso ide 165 a ja jedva navuko 155).[/quote]
 
:cry: Šteta. :D Mislim da ne bi ni trebao biti sporiji,ipak ima "veću"makinu.Ali,meni se čini da je primjereniji mlađim bikerima,jer i igra na kartu noviteta modernog dizajna.KLE je za "ozbiljnije"i smirenije . 8)
 
:? Uh,nisam stigao odgovoriti Stipi.TTR-ac je puno više enduro nego KLE.KLE je sigurno brži od njega,ali to nije bitno.Ne mogu zamisliti da sa TTR-om odvezem putovanja kakva sam odvezao sa KLE-om.Nisu ista priča,uopće.Onaj tko treba enduro kupuje TTR.Ali za svakodnevicu,što znači svakako i udobna putovanja, KLE je neusporedivo bolji.Moj je bio (TTR600),2001.,uvezen iz Australije i imao je paljenje na kick i to mi je užasno išlo na živce.Dečku koji ga je kupio(lani za 40 somova)to nije nimalo smetalo.Eto,sto ljudi... :wink:
 
KLE (moj barem) 6 brzina 9000 obrtaja sto bi bilo 180 , garantovano pravih 175, prijateljev je vrteo 10000 u sestoj
 
Ma ni mene nije smetao kick, navikao sam se, imas pravo da je on tipicni hard enduroa ali sa cestovnim gumama mi je bio super, bolje je lezao u zavoju i vukao od pegasa, znao sam na njemu dnevno prevalit 400 km (Lika-Makarska) i bilo je ok, al prodao sam ga jer je vec bio star 1985...
 
:cool: To je prilično visoka brzina za motor od 48konja.Ali,iskreno,meni to nije bitno.Bitno mi je da i sa koferom mogu sigurno voziti 140(uključujući i suvozača)i da se motor rado vrti i preko deset somova,što je jedinstveno u toj klasi motora i na taj način nadoknađuje nedostatak momenta u odnosu na konkurenciju od 650 kubika.KLE se vozi"okruglo" i onima koji misle divljati preporučujem neki polovni motor sa"iskustvom"u divljanju. :D Kod endura ili enduro tourera bitnije je do koje brzine ti je ugodno voziti.Kad sam sam ,mislim da mi je 160 dovoljno,iako ima još dosta "fore".Objektivno,140-ko'riba u vodi. :roll:
 
stipe said:
Ma ni mene nije smetao kick, navikao sam se, imas pravo da je on tipicni hard enduroa ali sa cestovnim gumama mi je bio super, bolje je lezao u zavoju i vukao od pegasa, znao sam na njemu dnevno prevalit 400 km (Lika-Makarska) i bilo je ok, al prodao sam ga jer je vec bio star 1985...
8) TTR je po mnogočemu rasni motor.Sviđao mi se zlatni ohlins na njemu,ali mi se nije sviđalo što je pisalo da mu je mjesto rođenja"Belgarda"-Italy.Tim prije što ga je moj šogor kupio u Australiji i mislio sam da je sigurno-original-Japanac.Ali,original je -talijanski.Malo mi se činilo da mu je prva brzina predugačka,ali bio je punih 30kg lakši od KLE-a i s te strane pravo pero!Dečko koji ga sada ima je prezadovoljan.A i ja također. :D Uzgred,na KLE-u i na najsitnijem dijelu piše-Made in Japan! :wink:
 
Jos jedno pitanjce, kakav je KLE za putovanje sa suvozacem, posto nas je sad dvoje, a dok sam vozio TTR-a uglavnom sam se vozio sam..
 
:) KLE je prilično "velik"motor.2215 dužine sa 1510 mm"radstanda",nije malo.Zato ni tebi ni suvozaču neće biti tijesno.Ja vozim svog 15-godišnjeg sina(kako sam star)koji ima oko 65kg,i savršeno mi odgovara.Ja imam malo iznad 90 i uopće mi se ne čini da mi nedostaje snage glede motora samog.Max.opterećenje iznosi 380kg i to treba poštivati.Znači ne dolaze u obzir dva"debela" :D Uzgred,KLE je sa punim tankom težak 201kg i to treba imati na umu.Ne odgovaraju mu previše kratki i uzastopni zavoji,ali na dugačkim je doma .Ipak,nije pretežak ni na mjestu.Ima usku siluetu i sjedalo na 850mm što maleckima neće biti po volji.Ali kad ja sjednem,odmah potone... :misli:
 
Ok Depp puno hvala na odgovorima, al kad ga budem kupovao ipak cu trazit probnu voznju, a ne zajebat se ko s pegasom...
 
lijep je novi XT ,obje verzije,vozio sam stari xt 600 od kolege i nije bio loš-nikad mu se nije strgao,prešao je sa njim 68000 km u pet god,pa da!
 
stipe said:
Depp oces rec da je KLE bolji motor po tebi od TTR, do sad sam promijenio tri motora (TTR600, pegaso, cestovna honda) vozio sam i XT-a i mogu rec da mi je TTR najbolji (naravno imao sam cestovne gume), najbolje je lezao u zavoju (puno bolje od pegasa) a vuce puno bolje od XT-a. Nazalost nisam imao prilike vozit KLE-a pa me zanima dal' bolje vuce od TTR-a i jel mu veca krajnja brzina.
(Al molim te nemoj srat ko oni iz aprilije da pegaso ide 165 a ja jedva navuko 155).
[/quote]


Svaka čast TTR-u,ali da vuče bolje od XT-a je obična gluparija ,od starog je samo malo lakši ,a novi XT o kojem se ovdje govori je brutalna životinja i podere TTR-a kao bebu.Ne raspravljajte u forumu o onom što ste samo pročitali.Nije loše neku pilu i provozati.
 
Oprosti bakreni, al ja nisam mislio na novi XT nego na stari, novi nisam ni vidio kamo li vozio.... :wink:
 
:wink: TTR koji sam vozio jednu sezonu(prošlu)imao je više od 50 konja i više momenta od novog XT-a.Novi XT nije napravljen kao zamjena za hard enduro kakav je TTR.Prema tome nije mu konkurencija.A i iz iste su štale.Znam da ljudi kad kupe novi motor misle da je u svemu najbolji,ali istina je negdje drugdje. :wink: