XT660R

bakreni said:
stipe said:
Depp oces rec da je KLE bolji motor po tebi od TTR, do sad sam promijenio tri motora (TTR600, pegaso, cestovna honda) vozio sam i XT-a i mogu rec da mi je TTR najbolji (naravno imao sam cestovne gume), najbolje je lezao u zavoju (puno bolje od pegasa) a vuce puno bolje od XT-a. Nazalost nisam imao prilike vozit KLE-a pa me zanima dal' bolje vuce od TTR-a i jel mu veca krajnja brzina.
(Al molim te nemoj srat ko oni iz aprilije da pegaso ide 165 a ja jedva navuko 155).


Svaka čast TTR-u,ali da vuče bolje od XT-a je obična gluparija ,od starog je samo malo lakši ,a novi XT o kojem se ovdje govori je brutalna životinja i podere TTR-a kao bebu.Ne raspravljajte u forumu o onom što ste samo pročitali.Nije loše neku pilu i provozati.[/quote]
XT brutalna zivotinja hahahahah hahaaaha :mortal:
 
Za usporedbu KLE i XT 660R-a pogledaj ovu belgijsku stranicu (na engleskom)

http://www.motorbikes.be/en/compare/4084/3883/

Sto se tice voznje udvoje, ja sam KLE i uzeo umjesto KLR-a da bi se mogao normalnije voziti udvoje. Bejbi i ja radimo rute od par sto kilometara i ok je, samo je sjedalo tako konfigurirano da kad prikocim ona pocne kliziti na mene pa ja radim veci pritisak na prednju vilicu, sto i nije greda ako ne moras naglo i jako kociti, a tada je ionako panika...

:misli:
 
Kad bi kupoval motor (enduro ili sl.) ne bi kupil KLE samo zbog položaja sjedenja koji mi ne paše ali zanima me jedna druga stvar: O kakvoj vi to KLE - ovci opuštenoj vožnji pričate u kojoj moment nadoknađujete visokim okretajima ? Za mene je opuštena vožnja održavanje određene putne brzine bez puno šaltanja :misli:
 
je gigi baš tak
kupit 1000 i lagano na kamionu fino 6 brzina od 50 -150 ušestoj. pravi automatic 8)
 
KLE se sasvim komotno vozi 6 brzinom od 4000 obrtaja.A sto mi se najvise svidja koliko god da ga vrtis nemas utisak da mu je tesko sto nije slucaj kod jednocilindrinis motorcikala.
 
8) Gigi,ne nadoknađuje se moment visokim okretajima,nego eventualni osjećaj manjka snage.Inače,KLE već od 2500 okretaja vuče bez zadrške.I preko 10000 vuče bez zadrške.To je to,što kod ostalih endura u toj ali i u bilo kojoj drugoj klasi možeš samo sanjati.Normalno,to nije ni potrebno,ali zašto ne!?Na taj način i malih 500 kubika postaje zabavno i sasvim prihvatljivo.Tim više jer je taj motor u KLE-u i podešen na nešto niže radne režime,za razliku od GPz-a koji ima deset konja više pri samo malo većim okretajima.Kome to nije dovoljno,neka kupi npr.DL 650 i uživa u adekvatnoj snazi i momentu,što nije slučaj sa ostalim u klasi 650 jer imaju istu snagu(uz ipak veći moment)kao i KLE.Npr."brutalna zvijer" :D od XT-a 660 ne može dalje od jednakih i skromnih 48 konja...ALi,zaista mi nije namjera bilo koji motor pljuvati,jer samo želim reći da je KLE jako dobra kupovina s obzirom na cijenu i ono što nudi.A kako sam imao prilike voziti novi XT u obje varijante,mogu reći da će ga mlađi radije kupovati jer je njima i namijenjen.I neka svi budu sretni i zadovoljni! :cool:
 
xt-ovi i ttr ovi su jaći i živilji što su stariji.ja imam 96 god xt-a i mogu reći da je dosta bija lin dok nisam radia neke preinake.zadnja serija xt-a do ove nove ne može ni na zadnje a kamoli da išta valja.dok mi frend ima teneru iz 86 koja ima 230 kg i koja se u trečoj brzini diže na zadnji a pegaso i kle mu ne mogu ništa kako u startu tako i u krajnjoj brzini.ne govorim napamet jer se to probalo.da priča bude sladja ne može mu do nekih 80 km/h ni nova honda cbr600rr ništa pa čak se i prate do 120-130.ni ja nisam virova dok nisam vidija
 
A jeste svi vi bukvalni,jako vas je opržilo ono "brutalna zvijer" ,a što se tiče skromnih 48 ks,motor je u standardu napravljen da traje kao i predhodnici a za vašu informaciju elektronski zatvoren na 60% snage pa digitron u ruke i računajte moguče ks.A ono o hard enduru uopče se ne sječam da sam spomenuo da je i jedan model XT ikada bio, a vajni TTR je samo od cestovnog malo krenuo prema hard motoru.Pretežak,preslab,dobro ogibljenje,i 18 coli zadnja felga.I da nezaboravim TTR ružan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Prvo auspuh otvoreni,pa usis,pa onda igranje po modovima ili ako se ima para comander power.A sve to je ništa bez bregaste i jedno 750ccm zapremine
 
Pa onda ovo sve sto si napisao daje novi motor, a to se vise ne zove otvaranje.

Jel ima neko da je napravio bas usporedbu po stageu tipa st1 auspuh + comm = 5konja vise,
st2 bla bla... i naravno koliko to kosta.
 
sa xt660r presao sam dosad 7500 km ,osim sto sam na 6000 km dotegao lanac nikakvih problema nisam imao,otprilike tankiram i vozim.motor se cini kvalitetan i dugovjecan,snagu mogu rec da ima jer su kraci prjenosni omjeri pa čupa,
zasad  nisam nijednom isprobao krajnju brzinu,par puta sam doso do jedno 150-155kmh(do 145kmh sasvim pristojno nabire ,iznad je mucenje kolko se meni cini jel slab je potisak iznad toga ,al nije cudno jel je to jedan cilindar i 5 brzina,zato veseli okretni moment i zivost agregata pri optimalnim okretajima, stabilnost kod shebanih cesta,a moze se i u sumu s njim sve u svemu jaako sam zadovoljan
 
frx1 said:
Pa onda ovo sve sto si napisao daje novi motor, a to se vise ne zove otvaranje.

Jel ima neko da je napravio bas usporedbu po stageu tipa st1 auspuh + comm = 5konja vise,
st2 bla bla... i naravno koliko to kosta.
prelistaj ovdije  http://www.off-the-road.de/xt660_xt-power.html?&L=1

uglavnom treba ti puno puno para da bi dosao do 63,3 ks   :mrgreen:

kao sto je gore receno , motor je napravljen da traje sto znaci ukupno manje opterecenje sto znaci manje KS
 
et ja imam jednog i sljaka ko zmaj...

odrzavanje minimalno... samo toci i vozi...

top odrziva brzina koju mi je pokazo je bila 174km/h
 
drcypher said:
et ja imam jednog i sljaka ko zmaj...

odrzavanje minimalno... samo toci i vozi...

top odrziva brzina koju mi je pokazo je bila 174km/h



Nizbrdo ili...  :misli:
 
TTR je No.1 imal sam ga prije.
kle sam vozio i ucinio mi se ugodnijim od 660r, netko se možda neće složit samnom.

izmedu kle i 660r osobno bi uzeo 660r jer mi se cini kao da je modernije koncepcije, no niti za kle ne mogu rec nista lose.

uzmi u obzir da ti je za 660r veca rega  :wink: