Yamaha Aerox - blokirana ili ne?

Gvozdeni

New member
Prošle godine kupio sam Yamahu Aerox i u salonu su mi rekli da će maksimalna brzina s blokadom biti oko 65km/h, no međutim ubrzo se pokazalo da ona ide i preko 80 km/h (po brzinomjeru), nisam u to vjerovao pa je prijatelj išao usporedo automobilom sa mnom i na njegovom brzinomjeru je pokazivalo 80 km/h. Kada sam išao na prvi servis pitao sam u salonu da li je to normalno, na što su mi rekli da je to nemoguće, ali su promijenili mišljenje nakon testne vožnje. Njihova ideja je bila da na idućem servisu prerežu auspuh pa će onda sigurno znati dali je blokirana ili ne, nisam pristao na to jer nisam htio da mi režu auspuh pa onda vare, bojaju, izgube koji šaraf pritom, pa da sve to počne hrđati nakon par mjeseci. E sad me zanima da li se to nekome još dogodilo (navodno da ima više takvih slučajeva) i da li sam pogriješio što im nisam dozvolio da režu auspuh, odnosno da li može što naštetiti motoru. Također me zanima koje je ulje najbolje koristiti. I da, u stvari radi se o skuteru firme MBK, koji je kopija Aerox-a pa se navodno Yamahi ne isplati proizvoditi taj skuter, nego im je jeftinije kupovati gotov skuter od MBK-a jer odgovara njihovim standardima i nalijepiti svoje naljepnice na njega te ga prodavati u svojoj prodajnoj mreži (podatak sa engleskog foruma). Hvala unaprijed na odgovorima!
 
mbk nije kopija yamahe.. to je isti qurac..  samo se sklapaju u francuskoj i imaju druke nalje..gledaj to ko na franvusku podružnicu yamahinih skutera....


oni u servisu koji su reklid a moraju rezat spuh da vide jel blokada skinuta..su idioti.. to se sve vidi  odma nakon 3 sec što gledaš spuh..ako nema sljepo crijevo to je to...

inače ne znam sve da su i zrezali spuh na 4 djela i zavarili nazad.. i dalje j samo željezo prefarbano toplinsko otpornom bojom..so whats the big fuckin deal?

anways... imaš scoot sa minarelijevom mašoinom koja je izvrsna baza za tuning.. ak oš da ti scoot ide 120 130 140 i takve brzinice i imaš 1000€ viška javi mi se na PM =)))))

te na kraju,,,,,    ne tvoj skuter NEMA blokade.... nit ih nemoj stavljat jr to samo guši i zajebava skuter...  ak oš da ti ide 50 kmh kupio baotiana =)
 
Išao je odmah 80 km/h, zato mi je i bilo čudno. Druga stvar je što ima to slijepo crijevo!? Valjda zato i nisu bili sigurni. Nisam htio da mi režu auspuh jer mi je to bilo neobično da se radi na skuteru starom mjesec dana, mislim nije problem ali jednostavno im nisam dao :) Nemam uopće namjeru stavljati blokadu nazad jer sam zadovoljan ovim performansama, bilo bi dobro da ide barem stoju ali neznam koliko bi to koštalo. Koje ulje koristiti? Hvala vam na brzim odgovorima :wink:
 
možda su ti zaboravili stavit blokadu u obliku limenog tanjura koji se nalazi na radilici, koji se skidanjem blokade miče zajedno sa rezanjem tzv.sljepog creva na auspuhu.
 
badja said:
možda su ti zaboravili stavit blokadu u obliku limenog tanjura koji se nalazi na radilici, koji se skidanjem blokade miče zajedno sa rezanjem tzv.sljepog creva na auspuhu.
kaj?

kolko ja zna sa blokadama i vezano uz radilicu... jedino ima onaj mali prsten koji sprečava da se ventilator variomata do kraja približi i timeonemogućava remen da dože u najvišu poziciji... al pošto čoveku scoot ide onolko kolko ide bez blokad anema se kaj mislit...  a sljepo crijevo je možda zatvorenos a unutarnje strane?  a gle..treba odrezat to crijevo i zavarit tupu...3 min posla... nema kaj izgubit..sam mu može još bolje ić...
 
Dok sam svojevremeno šarafio po skuterima sve te "mrtve greane" koje sam poodrezivao mi se činilo da nisu imale nikakav utjecaj na performanse i nikada nisam kužio čemu to.
Kao što je i Wayo na tečnom Hrvatskom  :shock: :mrgreen: rekao blokade sam viđao sam u obliku prstena a ne nekakvog limenog tanjura.  :misli:
 
Medo said:
Dok sam svojevremeno šarafio po skuterima sve te "mrtve greane" koje sam poodrezivao mi se činilo da nisu imale nikakav utjecaj na performanse i nikada nisam kužio čemu to.
Kao što je i Wayo na tečnom Hrvatskom  :shock: :mrgreen: rekao blokade sam viđao sam u obliku prstena a ne nekakvog limenog tanjura.  :misli:

to je kao novi sistem blokade sa sljepim crijevo..easy removal... one verzije 97 98 99  to je bilo zajebano do zla bola.... niej ti blilo sljepo crijevo neg je bilo suženje unutar grane..pa si doslovce moro rezat spuh..izbacit to suženje i vratit nazad... dakle promjer grane ti ne bi bio ne znam... 2,5 cm  nego 1,2...


valjda sada samo stavljaju šire prstenje =)
 
Je, i to sam viđao, u biti mali lijevak na samom ulazu u spuh.
Moja bivša SR iz 98-99 (tako nešta) je imala onaj glupi mali auspuh sa katalizatorom na kojem si mogao pljugu zapalit a iza je bacao mali plamen dok ga zaturiraš na nogarama. Zato sam sve to pobacao i stavio kit.
 
Pa postoje i za kupit ti auspusi kaj imaju sljepo crijevo koje je sa unutarnje strane zatvoreno, moguče je da je i taj takve vrste. To je više vizualna blokada  :D
 
postavlja se pitanje kako ce momak proci na tehnickom? tamo mu prica o bijegu s tekuce trake bez blokade uopce nebu palila...
 
meni se vec sada dize sijeda kosa na glavi od pomisli na tehnicki.
pila mi radi savrseno iako je serijal i svaka bi ju blokada samo zagusila... mada ove elektronske na daljinski nemaju toliko šanse, jer ih se u pravilu isključi neposredno po startanju motora, a i ako ostanu uključene ne guše njegov rad, vec samo limitiraju vršni broj okretaja. tak mi vele u servisu, ali sam svejedno skeptičan... a i ne pljuje mi se K kuna samo tak.
 
filiplatinovicz said:
meni se vec sada dize sijeda kosa na glavi od pomisli na tehnicki.
pila mi radi savrseno iako je serijal i svaka bi ju blokada samo zagusila... mada ove elektronske na daljinski nemaju toliko šanse, jer ih se u pravilu isključi neposredno po startanju motora, a i ako ostanu uključene ne guše njegov rad, vec samo limitiraju vršni broj okretaja. tak mi vele u servisu, ali sam svejedno skeptičan... a i ne pljuje mi se K kuna samo tak.
Položi A kat, plati atest i prebaci skuter na veliku tablicu i stvar riješena doživotno
 
sto je najgluplje... imam A, kao i cijela moja obitelj... žena, sin...  8)
Je li atestiranje i prebacivanje na vel. tablicu skupo??? imas li ideju koliko stoji?
 
filiplatinovicz said:
sto je najgluplje... imam A, kao i cijela moja obitelj... žena, sin...  8)
Je li atestiranje i prebacivanje na vel. tablicu skupo??? imas li ideju koliko stoji?
:misli:
Mopedi (L1e europska kategorija vozila) su homologirani (ispitani za cestovnu upotrebu) po bitno različitim uvjetima nego motocikli (L3e europska kategorija vozila). Ispitivanje kočnog sustava, emisije štetnih sastojaka ispušnih plinova, emisije buke, zahtjevi za svjetlosno signalnu opremu, pa i još puno puno "sitnica" nije za mopede isto kao i za motocikle. A-test bi podrazumjevao ispitivanje svih tih razlika što bi u konačnici koštalo sigurno više nego najskuplji moped  :LOL: , a rezultat bi bio vrlo vjerojatno negativan. Ukratko, samo je teoretski moguće A-testom moped proglasiti motociklom a u praksi - nema šanse.  :(
 
isuse kaj komplicirate.. jebote jednostavno prije tehničkog uzmi 10 min vremena. nabij jebeni prsten na radilicu i bok... skini kad se vratiš doma.... a u quac!