Yamaha Aerox - blokirana ili ne?

Pec said:
:misli:
Mopedi (L1e europska kategorija vozila) su homologirani (ispitani za cestovnu upotrebu) po bitno različitim uvjetima nego motocikli (L3e europska kategorija vozila). Ispitivanje kočnog sustava, emisije štetnih sastojaka ispušnih plinova, emisije buke, zahtjevi za svjetlosno signalnu opremu, pa i još puno puno "sitnica" nije za mopede isto kao i za motocikle. A-test bi podrazumjevao ispitivanje svih tih razlika što bi u konačnici koštalo sigurno više nego najskuplji moped  :LOL: , a rezultat bi bio vrlo vjerojatno negativan. Ukratko, samo je teoretski moguće A-testom moped proglasiti motociklom a u praksi - nema šanse.   :(
Jesi siguran da bi bio negativan rezultat?
Npr: Piaggio Fly 50 i 150 su identični. Imaju i iste pločice i pakne. 50 je moped, 150 je motocikl.
A da ne spominjem Sfere i Typhoone 50, 80 i 125 koji se više ne proizvode...
Svi 80 su registrirani kao motocikli, a 50 i 80 su imali iste ovjese, žarulje, kočnice...
Zašto je Tomos 14 bio moped a Tomos 15 motocikl, a pola Tomosa BT 50 je devedesetih bilo registrirano kao motocikl, ovisilo je o tome na koga bi naletio na šalteru...
 
ovo je bas jaaako zanimljivo pitanje i mislim da cu ga prouciti sa svih strana pa to napisat za novine i izvjestit vas o svemu... samo da nadjem sugovornika u centru za vozila... i to bu to!
 
Nike said:
Jesi siguran da bi bio negativan rezultat?
Npr: Piaggio Fly 50 i 150 su identični. Imaju i iste pločice i pakne. 50 je moped, 150 je motocikl.
A da ne spominjem Sfere i Typhoone 50, 80 i 125 koji se više ne proizvode...
Svi 80 su registrirani kao motocikli, a 50 i 80 su imali iste ovjese, žarulje, kočnice...
Zašto je Tomos 14 bio moped a Tomos 15 motocikl, a pola Tomosa BT 50 je devedesetih bilo registrirano kao motocikl, ovisilo je o tome na koga bi naletio na šalteru...
Fly 50 kao što mu i ime kaže je bitno različit od Fly-a 150 (bar 100 ccm + ostalo) i baš zato je 50-ka moped a 150-setica motocikl no to i sam znaš. Ovdje govorimo o serijskim i tuniranim 50-kama. Tunirane pedesetke (one koje nisu tipno homologirane) da bi bile homologirane kao motocikli moraju udovoljiti i svim onim ispitivanjima koja se odnose na motocikle u protivnom ne znam po kojem kriteriju obaviti A-test. Je li granica verzija bez prestena variomata  ili nešto brža s odrubljenom rezonantnim slijepom cjevčicom ili malossi čelični 70 ccm ili aluminijski 70 ccm s delortom ogromnog promjera ili ... .Tko smije potpisati A-test za dvotaktne minarelli jurilice (cca 140 km/h) a da se prije ne uvjeri da je vozač siguran na tom vozilu. No to uvjeravanje je malo vjerojatno a sigurno skupo. Btw Tomos 14 nikad nije ni smio biti registriran kao moped http://www.tomosusa.com/models/archive_body.php  :misli:
 
Pec said:
Fly 50 kao što mu i ime kaže je bitno različit od Fly-a 150 (bar 100 ccm + ostalo) i baš zato je 50-ka moped a 150-setica motocikl no to i sam znaš. Ovdje govorimo o serijskim i tuniranim 50-kama. Tunirane pedesetke (one koje nisu tipno homologirane) da bi bile homologirane kao motocikli moraju udovoljiti i svim onim ispitivanjima koja se odnose na motocikle u protivnom ne znam po kojem kriteriju obaviti A-test. Je li granica verzija bez prestena variomata  ili nešto brža s odrubljenom rezonantnim slijepom cjevčicom ili malossi čelični 70 ccm ili aluminijski 70 ccm s delortom ogromnog promjera ili ... .Tko smije potpisati A-test za dvotaktne minarelli jurilice (cca 140 km/h) a da se prije ne uvjeri da je vozač siguran na tom vozilu. No to uvjeravanje je malo vjerojatno a sigurno skupo. Btw Tomos 14 nikad nije ni smio biti registriran kao moped http://www.tomosusa.com/models/archive_body.php  :misli:
Nisu bitno različiti. Radim u Piaggio dućanu pa znam. FLY 50 i 150 imaju identične šasije. Različite su samo prednja žarulja (oba imaju po 35/35W, samo je kod 150 halogena), vilica i stražnji amortizer. Pakne su im identične!

Pa nije smio ni BT bit registriran kao moped zbog max speed-a, a vidi da su danas svi BT-ovi (bar ovi po Splitu koje ja viđam) na malim tablicama
 
Nike said:
Nisu bitno različiti. Radim u Piaggio dućanu pa znam. FLY 50 i 150 imaju identične šasije. Različite su samo prednja žarulja (oba imaju po 35/35W, samo je kod 150 halogena), vilica i stražnji amortizer. Pakne su im identične!

Pa nije smio ni BT bit registriran kao moped zbog max speed-a, a vidi da su danas svi BT-ovi (bar ovi po Splitu koje ja viđam) na malim tablicama
  :D Ma znam da znaš i da si tu "domaći", no htio sam kazati da ako se pređe granica 50 ccm i 50 km/h dolazi se na vrlo "klizavo" područje kojem nije jednostavno odrediti tehničke i pravne okvire. Mislim da nitko razuman ne bi potpisao A-test zippa 50 cvaje koji je nabrijan na 20 ks i koji takav traje ko jednokratni upaljač. Vozio sam deset colne skutere i preko 140 km/h i mislim da je to fora ali i da je opasno. Tvornice i ispitni laboratoriji staju iza svojiih proizvoda a tko će preuzeti odgovornost za preradu malca iz susjedstva.
A kada je riječ BT-ovima i oni su uduvijek trebali biti registrirani samo kao motocikli ali to je neka druga priča.  :D
 
Pec said:
  :D Ma znam da znaš i da si tu "domaći", no htio sam kazati da ako se pređe granica 50 ccm i 50 km/h dolazi se na vrlo "klizavo" područje kojem nije jednostavno odrediti tehničke i pravne okvire. Mislim da nitko razuman ne bi potpisao A-test zippa 50 cvaje koji je nabrijan na 20 ks i koji takav traje ko jednokratni upaljač. Vozio sam deset colne skutere i preko 140 km/h i mislim da je to fora ali i da je opasno. Tvornice i ispitni laboratoriji staju iza svojiih proizvoda a tko će preuzeti odgovornost za preradu malca iz susjedstva.
A kada je riječ BT-ovima i oni su uduvijek trebali biti registrirani samo kao motocikli ali to je neka druga priča.  :D
A čuješ, čim je brži od 50 automatski je motocikl.
Kad si već spomenuo ZIP, dobili smo kineski ZIP 100 4T. Ovaj je IDENTIČAN kineskom Zipu 50 4T.
 
identičan... osim po motoru.  :mrgreen:
no, ovom jačem je max brzina oko 80 km/h, a oba prazni i suhi imaju nocivost od oko 150 kg...
i to mi je motor...  :jesus: