Nike
Active member
Jesi siguran da bi bio negativan rezultat?Pec said::misli:
Mopedi (L1e europska kategorija vozila) su homologirani (ispitani za cestovnu upotrebu) po bitno različitim uvjetima nego motocikli (L3e europska kategorija vozila). Ispitivanje kočnog sustava, emisije štetnih sastojaka ispušnih plinova, emisije buke, zahtjevi za svjetlosno signalnu opremu, pa i još puno puno "sitnica" nije za mopede isto kao i za motocikle. A-test bi podrazumjevao ispitivanje svih tih razlika što bi u konačnici koštalo sigurno više nego najskuplji moped , a rezultat bi bio vrlo vjerojatno negativan. Ukratko, samo je teoretski moguće A-testom moped proglasiti motociklom a u praksi - nema šanse.
Npr: Piaggio Fly 50 i 150 su identični. Imaju i iste pločice i pakne. 50 je moped, 150 je motocikl.
A da ne spominjem Sfere i Typhoone 50, 80 i 125 koji se više ne proizvode...
Svi 80 su registrirani kao motocikli, a 50 i 80 su imali iste ovjese, žarulje, kočnice...
Zašto je Tomos 14 bio moped a Tomos 15 motocikl, a pola Tomosa BT 50 je devedesetih bilo registrirano kao motocikl, ovisilo je o tome na koga bi naletio na šalteru...