yamaha dt 125 mlijeee :D

Yamaher said:
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=dlattach;topic=177740.0;attach=323686;image
Kolko se vidi na slici klip je oštećen iznad gornje karike i izgreban je po visini. Ja bi na tvojem mjestu promjenil klip, a ti ak nečeš ne moraš, samo se nemoj poslije čuditi ak ti stari klip zariba cilindar, onda bude malo skuplji popravak. Otkud ti to da je tts najbolje ulje? Ima i drugih ulja.

Ma cini ti se na slici da je ostecen iznad gornje karike... nije... inace pukla je donja karika tako da nema veze sa tim gornjim djelom... Sve izgleda lipo na oko, al taj jedan dio kanala se "skupio"  i nemoze karika uc... Amo rec da idem to malo pobrusit da upadne normalno karika... to triba po "seljacki" ili ima kakav alat za to ?  :misli:
 
slobodno izbrusi to, polako sa smirglom, nemoj samo prejako (y)
 
sudeci po slici..nesto je uletilo kroz prelivni kanal...i radi toga je zapeko prsten...te je pukao kad su ga pokusao skinuti.....i to tocno za onom na mjestu gdje je i ostecen kanal klipnog prstena...vidi se na slici gdje si klip slikao...neka metalna strugotina (ono udubljenje na bloku gdje sjeda donji vrat cilindra)...dakle...moguce je da je koji lezaj radilice ostecen...te da je njegov dio putem prelivnog kanala stigao do klipa...i ostetio ga...Ovakvo ostecenje ne moze drugacije nastati..te prsten moze puknuti samo u slucaju da je potpuno istrosen...ili pak da otpadne svornjak klipa koji drzi prsten da se ne okrene...(sto ovdje nije slucaj...jer je cilindar kao i klip u vrlo dobrom stanju)...treba prekontrolirati dobro sve komponente.... :wink:
 
najbolje kupi novi klip......ako je oštečen utor za kariku.....jer to je najjeftinije što ćeš kupiti, i onda si siguran......a da staviš samo karike, i onda ode, i poslije bušiš cilindar, pa možda ode i klipnjača........i to je već puno posla
 
bmw m 5 said:
sudeci po slici..nesto je uletilo kroz prelivni kanal...i radi toga je zapeko prsten...te je pukao kad su ga pokusao skinuti.....i to tocno za onom na mjestu gdje je i ostecen kanal klipnog prstena...vidi se na slici gdje si klip slikao...neka metalna strugotina (ono udubljenje na bloku gdje sjeda donji vrat cilindra)...dakle...moguce je da je koji lezaj radilice ostecen...te da je njegov dio putem prelivnog kanala stigao do klipa...i ostetio ga...Ovakvo ostecenje ne moze drugacije nastati..te prsten moze puknuti samo u slucaju da je potpuno istrosen...ili pak da otpadne svornjak klipa koji drzi prsten da se ne okrene...(sto ovdje nije slucaj...jer je cilindar kao i klip u vrlo dobrom stanju)...treba prekontrolirati dobro sve komponente.... :wink:

Radilica nema lufta,magnet nema nigdi lufta, kad vrtin radilicu sve glatko ide,nikakvog zvuka cvoketanja lezaja i slicno...mislim da je ipak samo karika pukla...
 
-dovedi klipnjaču u GMT onda probaj da li ima lufta gore-dole,vodi računa da ti magnet tada miruje,ako nema (y).onaj luft ljevo-desno ti je normalan
-izvadi bolcen iz klipa stavi ga u klipnjaču i ponovi radnju da provjeriš gornji ležaj

utore na klipu nikako čistit turpijom ili nečim drugim,to se radi na sljedeći način
-skini karike,slomi ih na 2-3 komada i snjima kruži unutar utora
ps-navuci rukavice :jesus:

kad klip budeš vračao pripazi na strelicu

onaj valoviti prsten ti je osigurač :mrgreen:
prije nego te valovite prstene vratiš malo ih raširi
kad ih vratiš moraš ih malo zaokrenit da dobro sjednu u ležište
stavi krpu u komoru kad stavljaš osigurače na klip jer bi se moga nač u čudu :shock: :mrgreen:


samo hrabro  (y)

 
angelo.ma said:
-dovedi klipnjaču u GMT onda probaj da li ima lufta gore-dole,vodi računa da ti magnet tada miruje,ako nema (y).onaj luft ljevo-desno ti je normalan
-izvadi bolcen iz klipa stavi ga u klipnjaču i ponovi radnju da provjeriš gornji ležaj

utore na klipu nikako čistit turpijom ili nečim drugim,to se radi na sljedeći način
-skini karike,slomi ih na 2-3 komada i snjima kruži unutar utora
ps-navuci rukavice :jesus:

kad klip budeš vračao pripazi na strelicu

onaj valoviti prsten ti je osigurač :mrgreen:
prije nego te valovite prstene vratiš malo ih raširi
kad ih vratiš moraš ih malo zaokrenit da dobro sjednu u ležište
stavi krpu u komoru kad stavljaš osigurače na klip jer bi se moga nač u čudu :shock: :mrgreen:


samo hrabro  (y)


Valoviti prsten je osigurac cega  :shock:
 
vickodu said:
Valoviti prsten je osigurac cega  :shock:

bolcena :jesus:
na 2-taktima je bolcen osiguran s osiguračima,dok
na 4-taktima je to vruči spoj (y)

nisam siguran za sve ali kod večine...
 
angelo.ma said:
bolcena :jesus:
na 2-taktima je bolcen osiguran s osiguračima,dok
na 4-taktima je to vruči spoj (y)

nisam siguran za sve ali kod večine...


Valoviti prsten ide ispod karike  :jesus: :jesus: osigurac klipa  nije valovit  :mrgreen:
Nije pravilo da na 4 t  je vruci spoj nego su pu no cesci osiguraci kao i na 2 t
Osigurac ni u kom slucaju ne siriti jer lako mogu puknuti nego staviti nove  :wink:
Luft ljevo desno ili aksijalni luftje normalan ali u odredenoj toleranciji a kod 2t motora je najcesce oko0,25-0,30  :wink:
 
vickodu said:
Valoviti prsten ide ispod karike  :jesus: :jesus: osigurac klipa  nije valovit  :mrgreen:
Nije pravilo da na 4 t  je vruci spoj nego su pu no cesci osiguraci kao i na 2 t
Osigurac ni u kom slucaju ne siriti jer lako mogu puknuti nego staviti nove   :wink:
Luft ljevo desno ili aksijalni luftje normalan ali u odredenoj toleranciji a kod 2t motora je najcesce oko0,25-0,30  :wink:

ja sam mislio da bi tribalo dečku pomoč da se vozi :jesus:

pročitaj mu postove,ako mu ne možeš pomoć da ne napravi neku glupost nemoj ga zbunjivat informacijama koje mu ništa ne znače (y)

a čiji je veči :misli: pa moj naravno :jesus: :jesus: :jesus:
 
valoviti prsten ispod donje karike, to njega zanima čemu služi... :D
naime i na mojoj DTjki je bio taj prsten pa sad i mene zanima čemu on služi..
H@k ,ak slučajno nemaš manual ,imam ja pa ti ga mogu poslat(i u manualu je nacrtan taj valoviti :mrgreen:)
 
angelo.ma said:
e tek sad upalio za valoviti prsten  (y)


(y)


bob the biker said:
valoviti prsten ispod donje karike, to njega zanima čemu služi... :D
naime i na mojoj DTjki je bio taj prsten pa sad i mene zanima čemu on služi..
H@k ,ak slučajno nemaš manual ,imam ja pa ti ga mogu poslat(i u manualu je nacrtan taj valoviti :mrgreen:)


Takva je izvedba prstena isto kao sto ima raznih vrsta uljnih karika a ista im je namjena
 
aha,samo taj prsten ide u kanalić donje karike ,i preko njega karika...
znači valjda da više pritišće kariku prema van, da bolje dihta... :)
 
bob the biker said:
aha,samo taj prsten ide u kanalić donje karike ,i preko njega karika...
znači valjda da više pritišće kariku prema van, da bolje dihta... :)

(y)
čuvam dijete,tipkam po tastaturi ko kokoš,pokušavam dečku laički objasnit da ne napravi problem... :mrgreen:
zbunio me  (y)
 
taj valoviti nesto kao uljna karika na 4t ... neznam bas kolko ces sa karikom uspjet ocistit utore ako je dobro zagrizlo  (y)
 
Žaba said:
taj valoviti nesto kao uljna karika na 4t ... neznam bas kolko ces sa karikom uspjet ocistit utore ako je dobro zagrizlo  (y)

otiđi u prvi kafić,pitaj malo sredstva za čišćenje kafe aparata (y)
onda ide bez problema (y)
 
Uzmes Coca Colu i ulijes je kantu i u nju stavis klip Nakon 2-3 sata sve ispadne samo  :wink: