Yamaha dt - kolko nas ima (general topic)

fico_199

Member
pozdrav

Kad xt ima svoj topic, bio bi red da ima i dt  :mrgreen: ajd javite se sa svojim iskustvima, razmišljanjima, podacima i neznam čim sve ne  (y)

Ja sam svoju nabavio prije tjedan dana, od 1. vlasnika , 2004 godina, ali je u super stanju.

IMG_0064.jpg


 
Hehe, super moto je moj a bicikla ficina. SM primjerak je vise manje savrsen za voznju po gradu, Nakon sto se skine elektronska blokada (0kn i 1 min posla) i mozda uzme neki bolji ispuh, motor dobro vuce do nekih 80kmh, startan je, agilan, kao stvoren za muvanje izmedju autiju na semaforima  :LOL:

Jedino sto dosta guta ):
 
mislim da je dosta mala rijec..haha :mrgreen:...ima prijatelj i motor je stvarno super,ljepo vuce i sve,stim da je njegov nije otvoren,ali 10l na 100km sa 13ks je puno previse a ne dosta...pogotovo u ovo vrijeme.
 
neznam za tvoj al moj vuče dobro do kojih 100  i troši oko 6 l a sve je stock  :jesus: možda zato kaj je" bicikla "  :LOL:
 
prijatelj mi ima DT-a 125 2003. godište(bez anlasera). Skinute blokade , izvađene pregrade iz originalne rezonantne komore(čini mi se kod Šipeka) i kucelj top i moram reči da motor ide predobro...
a max mu je oko 120-130 koliko se sjećam... a ni potrošnja mu nije neka ogromna...
meni je MTX 125 trošio oko 5.5-6.5 L s 160ccm kitom(ferg je bio dellorto28) tak da neznam otkud spike 10l i sl...
 
bob the biker said:
prijatelj mi ima DT-a 125 2003. godište(bez anlasera). Skinute blokade , izvađene pregrade iz originalne rezonantne komore(čini mi se kod Šipeka) i kucelj top i moram reči da motor ide predobro...
a max mu je oko 120-130 koliko se sjećam...
...e isto tak ima i taj moj frend bez anlasera al mislim da je 2002.g i ima blokadu,pa ide oko 100-110 ja mislim,al ne zelim ni razmisljat kolko bi trosio da ga otvori...
 
definitivno ,raštelan motor, sad kad bi se javili ovi dečki koji voze 125ice
taj motor nebi smio više od 6l u zatvoren trošiti...
 
Moj 5.5 troši, otvoren, karburator 28mm
Ni meni nije jasno kako toliko, moj je najviše trošija 6.5-7l kad mi je pušta karb.  :D
 
hh a ne znam,al kazem ti znam da sa punim rezervarom(10l,jer tako?) napravi oko 100km...mozda se motor treba postelat..
 
neznam koliki je rezervar na dt-u, meni je nekih 9l, to se ne mjeri tako, najpreciznije je napunit rezervar do cepa, resetirat kilometre, nakon 100 km ili vise na pumpu opet do cepa, I onda ako je npr. 8l 8 podjelis sa npr. 1.63 ako je 163 km prijedjeno I eto ti tocno :)
 
neznam koliki je rezervar na dt-u, meni je nekih 9l, to se ne mjeri tako, najpreciznije je napunit rezervar do cepa, resetirat kilometre, nakon 100 km ili vise na pumpu opet do cepa, I onda ako je npr. 8l 8 podjelis sa npr. 1.63 ako je 163 km prijedjeno I eto ti tocno :)
 
ima nas dovoljno za jedan DT susret  :mrgreen:

ja isto imam dt-a 2004g, skinuta blokada, ide nekih 130kmh, trosi nekih 7l (al to se ni nepita)  :mrgreen:
motor predobar... lagan, dovoljno brz, startan (za jednu 125-icu) ma ono motor je bas milina...  (y)

problema zasad nisam imao nikakvih, samo sipat gorivo i ulje i teraj  :D
nebi ga mijenjo nizasto (osim eventualno za nekog KTM-a)  :mrgreen:
 
koje gume imaš ? ja ču ih vjerojatno uskoro mjenjat pa me zanima, uzeo bih neke više off road ripnjače sad neznam koje  :mrgreen:
 
Te vase price da dt trosi 10l su totalno sulude....to kaze onaj ciji je dt totalno rastelovan...moj je 2005 godina i otvoren totalno...trosi max 6l kad ga ubijam...125kmh na ravnici,140 na blagoj nizbrdici...mjereno sa gps-om!

usput trazim ako neko prodaje kakv sportski top
 
jesi ziher da si povadio apsolutno sve blokade? trebao ić barem 130 na ravnom ako si sve povadio.
top ti se ne isplati kupovat uopče, bolje cijeli aupuh .
 
fico_199 said:
jesi ziher da si povadio apsolutno sve blokade? trebao ić barem 130 na ravnom ako si sve povadio.
top ti se ne isplati kupovat uopče, bolje cijeli aupuh .
Mislim da je to realno... kaže da je mjerio gps-om a inače celeri lagat i 15 i više na sat, tako da je teško to uspoređivati osim ako obojica mjerite gps-om
npr. par skutera od prijatelja, njima na celeru 80 meni oko 65-70
A za top se slažem, nema smisla, jer top utječe samo na zvuk, jedino ako je začepljen može utjecat na snagu
 
Ja sam kroz zadnje 2 godine ima 3 dt-a  2004-2005 godište... znaci dosli su u mene totalno isti svi,zablokirani u totalnome originalu...mogu rec da sat na novijem dt-u ne laže, tocan je totalno iz moga iskustva...
druga stvar sto se tice auspuha,proba san sve nacine,original,otvoreni original i arrow komplet
o totalnome originalu necu komentirat jer znate kako vam idu...
Mogu usporedit original otvoren i arrow granu i top...

Arrow ima nenadmašiv zvuk,sto se snage tice dize okretaje bar za 1000 do 2000 okr. vise... a to znaci da mi je sa arrowom uvijek u 5. brzini vrtio do 122-123kmh sto bi mu za razliku od otvorenoga originala dalo snage da razvuce puno bolje i 6.brzinu (original u 5. ide 116-117kmh i kad šaltaš 6. brzinu nema koristi,zaguši se,ubrzat ce pomalo samo ako je mala nizbrdica)
Plus u originala je veća eksplozivnost na malim okretajima, do nekih 116-117kmh ide ISTO ko i arrow, a onda arrow koristi u 6. brzini puno )

Zakljucak: Ne isplati se davat 2000kn za arrow, sa otvorenim originalom je lakse vozit po gradu, original je eksplozivniji do 120kmh,a ako ocecte neki pravi prdavi zvuk povadite iz topa svu vunu i derat ce se ko arrow (al ipak nista nemoze zaminit arrow zvuk  :jesus:) :mrgreen: :wink:
 
znaš možda kakve blokade su na 2004tom godištu u auspuhu? na dt 125 net piše da su neki polukrugovi kao zavareni , jel ima još nekaj ?
uskoro budem to vadio vjerojatno  :mrgreen: , a imam doma i 32 mm dellorta pa budem probao i njega stavit  :mrgreen:

 
Ubacit ću se ovdje, a ako nije primjereno, molim moderatora da premjesti...

Napravio sam (s DTjkom) napokon kilometražu da mogu nešto reći i pitati.
Koliko mi je potrošila na terenu ne znam i nije relevantno.
Na cesti uz solidno ganjanje, potrošnja je oko 7l (mjereno na 200 pređenih) i
to me veseli, jer mi je bivši vlasnik rekao da je potrošnja oko 10l kad pazi.
Ono što mi se ne sviđa (kad gledam tuđa iskustva) je krajnja brzina, a to je nešto preko 100km/h
Pri tome se vrti oko 8000rpm, a 'crveno' mu je označeno daleko više.
Čini se da niti u nižim brzinama baš ne ide puno preko 8000rpm.
S obzirom da povuče tek na 6000, ispada da je upotrebljivo radno područje 6-8 krpm

Godina proizvodnje 1992. (model s ventilom), nedavno napravljena generalka, auspuh mi se čini originalnim, ali nisam siguran.
Ono kaj sam siguran je da je bučan do bola.

Vaša mišljenja i sugestije?
U principu nisam nezadovoljan motorom, ali kad vidim da bi trebao iči 130km/h i da nikako ne
dostiže 'crveno' područje ...

Slika s prvog đira