Opruge sam stavio nove, isto od TRW-a.. Međuploče su dobre.. Ali čini mi se da su stare opruge bile tvrđe od novih.. Ja isto sumnjam na opruge, a ja budala sam bacio stare...a opruge? jesi mjerio visinu kolko moraju bit, valjda postoji kaki manual da pogledaš. Opruge bilo kakve hoće se sabit vremenom i oslabit time. Jel su ravne međupločep ogledaš.
Moraš skužit za svoje dobro prije nego što se nečeg uvatiš, kako funkcionira to sve. E gore imaš odgovor što si postao za jedan dio
Imam samo taj mali luft gore na ručici kvačila... Problem je taj što se ta sajla može jedino gore na ručici štelat... Stvarno više nemam idejeImas li gore na rucici kvacila lufta onih 2-3mm ili odmah lovi? Kad sastavljas kvacilo, najbolje izvuci sajlu skroz gore iz rucice, dole nasteluj najprije na polugi koja gura potisnu plocu da ima 0,5-1mm lufta, onda gore vrati sajlu u rucicu i steluj da ima i na njoj 2-3mm praznog hoda prije nego osjetis otpor. Imam osjecaj da je kod tebe to sve nategnuto sada i da je kvacilo uvijek malo pritisnuto radi toga, tek toliko da su jace opruge mrvicu pomogle dok se nije sve zagrijalo.
Cca sat i pol su bile u ulju prije montažeJesi nove lamele potopio u ulje par sati prije ugradnje
Pa motor je već cca 7god kod mene.. I od kad sam ga uzeo mi je kuplung na "vrhu". I kako sad stalno i kolegica ide samnom na posao sa motorom, lani mi je bila jednom na sekundu proklizala lamela, reko ajde riješit ću to ove godine da sam na miru.. I lipo sam to riješio 😅Koji je razlog zašto si uopće mijenjao lamele (ili kvačilo kako si napisao).
Daj slikaj gdje sajla dolazi do kvačila, možda se nešto korisno vidi.
Ja to nisam mjenjao a napravio 50k km skoro u 5 godina... Sad motor ima 33 a koliko je staro nemam pojma i kvacilo je ori gigi...Neki dan sajla kvacila na kawasakiju, sad na yamahi, super mi je kako japanci njeguju taj stil 80ih