Yamaha MT-07

Prodajem Mivv speed edge black, samo se atestirat moze na euro3 sto je i razlog prodaje, vozen oko 500km, moze i zamjena za neki sa euro4

Poslano sa mog LYA-L29 koristeći Tapatalk

 
Pozdrav bajkeri... Evo nakon 2 godine prdekanja na NRG-u odlucio sam preci na nesto jace. Trenutno polazem za A2 pa za 2 godine planiram na A. Upravo radi toga i gledam uzeti 07-icu radi mogućnosti stavljanja kita za smanjivanje snage na 35kW. Plan mi je staviti taj kit, registrirati ga, pa ga skinuti da uživam u punoj snazi. Rekli su mi u LS Moto tu u Rijeci da je to oko 100-200e ("parsto eura" - njegove rijeci) i zanima me ako je netko to radio pa da znam točno o kojoj cifri se radi.

I još, kao relativno novog vozaca zanima me par stvari:

1. održavanje motora (sitni popravci poput promjena filtera i sl. što mogu sam) dok je pod jamstvom - da li gubim jamstvo?
2. pošto sam pročitao dosta loših iskustava sa LS Moto, htio bih ga servisirati kod Sandija jer sam tamo prije vozio NRG-a, ali opet ne znam da li to mogu ako mi je pod jamstvom? Drugim riječima, da li ovi u ovlastenom servisu mogu znati da sam neke stvari napravio kod njega?
3. Akrapovic s granom što dolazi kao opcija uz motor- mišljenja?
4. Koliki su mjesečni / godišnji troškovi što se tiče učestalosti servisa, raznih dodatnih dijelova i opreme, benzina i sl.?

Hvala unaprijed  :021:
 
1. Da, jamstvo gubiš ako kod njih ne ideš u servis svakih 10 000 km ili godinu dana. Održavanje motora ti dođe u servisu 780 kuna (mali servis: ulje + filter ulja). Veći servis ti je na 20 000 km i on ti dođe 1500 (mali servis + svjećice i filter zraka).

2. Neke stvari mogu znati a neke ne.

3. jedino od titana jer je homologiran. Ja bi uzeo od SC-a ili nešto drugo gdje se lako skine prigušivač.

4. odgovorio sam ti u točki broj 1. Potrošnja goriva se kreće od 4-5 litara na 100km pa sad računaj koliko ćeš preći kilometara godišnje :D
 
Bilo bi lose kada ne bi mogao.
Uzeti cemo da moze, ja tezim malo vise od trecine dozvoljenog opterecenja.
Ja se ravnam po onoj mekano koliko je moguce, tvrdo koliki je potrebno.
Ali dobro pitanje za novu temu, kako znam da li federi na mom motociklu meni odgocaraju.
 
Sredju said:
...kako znam da li federi na mom motociklu meni odgocaraju.


Ako ti je sag kako treba, a preload podesen negdje oko sredine, to je prilicno dobar pokazatelj da su federi odgovarajuci za tvoju tezinu


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Ajmo reci, ako je dinamicki sag trecinu ukupnog hoda amortizera/vilice, a staticki sag trecinu od dinamickog.
 
Kakav je to dinamicki? Dinamicki znaci promjenjiv, u voznji, zelis iskoristit vecinu hoda ovjesa u najzescoj voznji (naglasak na vecinu, ne 100% jer onda nemas vise ovjesa)

Govorim o statickom, sa tobom na motoru, oko 1/3 sabijenosti od ukupnog hoda koji je naveden u manualu

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Ja bih rekao da je staticki kada je motor bez vozaca oslonjen na federe, a dinamicki sa vozacem na motoru.
 
Kad namjestis sag sa bozacem na trecinu ukupnog hoda i ako nemas nikako saga bez vozaca, onda je feder preslab.
Obratno, ako moras otpustiti feder do te mjere da je sag s praznim motorom veci od trecine saga sa vozacem, onda je opruga prejaka..
 
Sredju said:
Ja bih rekao da je staticki kada je motor bez vozaca oslonjen na federe, a dinamicki sa vozacem na motoru.
Pobrkao si loncice: free sag  i rider sag (tezina motora i tezina motora sa vozacem). U oba slucaja se radi o statickom, jer, motor je u mirovanju

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
3alfa3 said:
Ako ti je sag kako treba, a preload podesen negdje oko sredine, to je prilicno dobar pokazatelj da su federi odgovarajuci za tvoju tezinu


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Idealno je da preload ne diraš. Kad imaš 0 preload ili minimalno a dobar sag onda je opruga primjerena težini.


Kad tvornički izabiru oprugu onda gađaju neki prosjek (uglavnom japanski...). Naprimjer 75kg, i onda stave u sredinu preload. Za jače, cca 100kg preload se navrne do kraja, a za žene (i sredju) preload se makne skroz. Tako tvornica radi da pokrije što veći spektar mase vozača.

Kad naručuješ aftermarket, di se dizajnira za tvoju težinu, onda dobiješ 0 il minimalni preload. Uglavnom aftermarket proizvođači stave marginalno manju oprugu da vožnja bude ugodnija (meni je Ohlins stavio 5 N/mm slabiju oprugu nego što sam računao).

Tu vam je kalkulator

https://www.racetech.com/ProductSearch/12/Yamaha/FZ-07/2015-17
 
Hajd otvorite temu o ovjesu za cestovne motocikle.
Sto se tice moje mase, mt07 leti sa mnom.
A i staje kad kocim nenormalno, mada za moju masu kocnice joj prevvise ujedaju, morati cu naci klizavije pakne.
Prava alpinska macka.
Sto se tice stranice od racetecha, ona je u redu.
Htio sam izaci na, kako ja nakon kupnje motocika da saznam u kojoj mjeri me pogadja ovjes, opcenito.