Yamaha MT-09 Tracer - generalna tema

U glavi je brži sa 100-tkom (makar nije), ali mozda je malo pitomiji (mirnije radi), makar je to vjv placebo.
95class i samo gas 👍🏻
Okrtani su nebitni
Razlika je sta u 100 je cisce gorivo sa vise aditiva.....tkz premium....
Za 5,10 kn po rezervaru necu se zajebavat sa classom 95
Ili ecto 95 ili ecto 100 u LukOila
 
Cuj u manualu stoji da ima senzor kliktanja i da toci 95 ili vise.

Moralo bi se osjetit.
Misliš knock senzor, vjerojatno ima... ugl., tema koja je vec rezimirana 100 puta... ak je projektiran da radi s 95, radil bude isto ko i sa 100...
Jedino je razlika u tom premium gorivu (class, ecto il kak god da trgovci brendiraju) spram obicnog jer vise aditiva i manje sumpora (cisca masina) i tjt :)
 
Misliš knock senzor, vjerojatno ima... ugl., tema koja je vec rezimirana 100 puta... ak je projektiran da radi s 95, radil bude isto ko i sa 100...
Jedino je razlika u tom premium gorivu (class, ecto il kak god da trgovci brendiraju) spram obicnog jer vise aditiva i manje sumpora (cisca masina) i tjt :)

Pise u manualu 95 or higher.
Znači da podržava više oktansko gorivo.

Na bivšem motoru mi je pisao 95.
Kod njega mi je sasvim jasno da proizvodjač preporuča isključivo 95. Sipanje 100 oktanskog goriva je u tom slučaju bespotrebno gubljenje novaca. Ok ima priča sa aditivima i čišćim gorivom.

Ali u slučaju knock senzora on podršava kut paljenja prema vrsti goriva i priča bi trebala biti malo drugačija. Sad već ne da imamo samo benefite čišćeg goriva već bi motor trebao mirnije raditi i bolje ići.

Oktanski broj označava otpor goriva prema samozapaljenju smjese. Znači željeno kontrolirano zapaljenje smjese se dogadja par stupnjeva (zakreta radilice) prije nego klip dodje u GMT. Kod goriva sa više oktana motor i naravno ako motor ima knock senzor taj kut je još manji i klip dodje bliže GMT prije nego se smjesa zapali i za posljedicu imamo veći rad, iliti veću iskoristivost otto motora.
 
To je točno u laboratorijskim uvjetima.
U stvarnosti, to mooooooožda funkcionira u državama di postoji slobodno tržište, bez monopola državne naftne kompanije i smeća koje ista prodaje pod gorivo.
 
To je točno u laboratorijskim uvjetima.
U stvarnosti, to mooooooožda funkcionira u državama di postoji slobodno tržište, bez monopola državne naftne kompanije i smeća koje ista prodaje pod gorivo.
Tocno tako
Zato krcas u LukOila koji ima svoje gorivo iz najmodernijih rafinerija na svitu
 
Ti si djelatnik naftne industrije, pa te ne mogu uzimat za ozbiljno ka nepristranog u priči o gorivima.
😁😁😁
Ne nego san vidia rafineriju LukOila npr....
U Vysotsk-u.....to je sve novo sagradeno
Nemaju oni stare rafinerije
Porsche je u kooperaciji sa njima i preporuca njihovo gorivo......
Opet kazem....5,10 kn vise po rezervaru nece me ubit......