Spori
Well-known member
Napravio sam cca 500-tinjak km, pa da povučem prvi kratki rezime.
Ovaj motor nema ničega što me podsjeća na staroga Tracera.
Tvornički montirane gume su puno bolje od onih koje su bile na Traceru iz 2016.
Ovijes je neusporedivo bolji. Gt ima elektronski, za moj pojam kojemu je ovo drugi motor u životu, ne računajući Tomosa, brže se vozim nego prije. Neravnine i zmije po cesti se ne osjete skoro nikako. Vozio sam u A1 modu.
Putnica preferira A2 mod.
A2 je touring, A1 je više sportski orjentiran i tvrđi je znatno.
A2 za dvoje zakon.
Kako je ženica manja rastom cca 161-2 teže joj je dići se na motor nego na stari ako je centralni kofer na motoru.
Fuzići su kraći i niže postavljeni, pa je za prekoračiti teže. A kada su još i bočni koferi na motoru onda je to komplicirano.
ABS funkcionira, spasio me pada ( čovjek mi oduzeo prednost). Da ima cornering ABS, 2 moda.
Nema više trešnje volana na većim brzinama na koje su se neki od vozača starog Tracera žalili.
Zaštita od vjetra sa earmax vizirom je ok. Na motoru sam, normalni da puše. Ne ne stvara turbulencije oko kacige.
Confor sic nije me natjerao niti jednom da se promeškoljim, a kamoli podignem rit sa sica. To je bilo ušestala pojava na prijašnjem iako je imao confort sic.
Ahhhhhh, zaboravi napisati riječ dvije o maski za ronjenje.
Jbg ako ti trebaju oćale za blizu onda niš ne vidiš. Dobro dobro brzinu i đire.
Kolo za prolazak kroz meni nije baš uglađen.
Toliko
Ovaj motor nema ničega što me podsjeća na staroga Tracera.
Tvornički montirane gume su puno bolje od onih koje su bile na Traceru iz 2016.
Ovijes je neusporedivo bolji. Gt ima elektronski, za moj pojam kojemu je ovo drugi motor u životu, ne računajući Tomosa, brže se vozim nego prije. Neravnine i zmije po cesti se ne osjete skoro nikako. Vozio sam u A1 modu.
Putnica preferira A2 mod.
A2 je touring, A1 je više sportski orjentiran i tvrđi je znatno.
A2 za dvoje zakon.
Kako je ženica manja rastom cca 161-2 teže joj je dići se na motor nego na stari ako je centralni kofer na motoru.
Fuzići su kraći i niže postavljeni, pa je za prekoračiti teže. A kada su još i bočni koferi na motoru onda je to komplicirano.
ABS funkcionira, spasio me pada ( čovjek mi oduzeo prednost). Da ima cornering ABS, 2 moda.
Nema više trešnje volana na većim brzinama na koje su se neki od vozača starog Tracera žalili.
Zaštita od vjetra sa earmax vizirom je ok. Na motoru sam, normalni da puše. Ne ne stvara turbulencije oko kacige.
Confor sic nije me natjerao niti jednom da se promeškoljim, a kamoli podignem rit sa sica. To je bilo ušestala pojava na prijašnjem iako je imao confort sic.
Ahhhhhh, zaboravi napisati riječ dvije o maski za ronjenje.
Jbg ako ti trebaju oćale za blizu onda niš ne vidiš. Dobro dobro brzinu i đire.
Kolo za prolazak kroz meni nije baš uglađen.
Toliko