Yamaha Niken

Đoli
Zasto opet rasprave
Jesan reka sta je to i tocka


Sent from my internet mobile device
 
joke said:
Možda uz neku predrasudu .. ja tvrdim da mu je prednji kraj sigurniji od TMax-ovog. A ta izjava ima težinu.
Ja tvrdim [emoji38] ima tezinu [emoji38]
Joke has spoken! Haugh
 
Shepa said:
Pih... koliko trokuta ima T-Max, a koliko ovo čudo?
Kralj/Remenko/Dvoguzi je mrtav, živio Tronogi!

:starac:

Koliko trokuta i ostale spec. Će nas dottore Seki rec. Ajme dottore!
 
seki22 said:
Ostavi se Kralja na miru
Ne spominji ime uzalud a pogotvo u istoj recenici sa uzasima remenka i dvoguznog

A sta se tice ovog Nikena
Mislin da san bia jasan
Cemu daljnje rasprave


Sent from my internet mobile device
Nisi se još izjasnija za Nikena!
 
Ja ću prvi zahejtat đamahu kad zatreba, ali ovo im je prvi zanimljivi motor u zadnjih 20g. Ne kažem da bi ga kupio, ali sam znatiželjan kako se to čudo vozi i izgleda u real life.
 
Pih. Ovo ce se prodavat bolje od t maxa. Kad lole pocmu kupovat. Aa brale vozin nikena ka onog na tri kola. Lezi samo tako. Nemos past niako :mrgreen:
 
Razbijaju se predrasude 1950

https://www.facebook.com/motorevija.magazin/posts/2096685517255539
 
Najavljena je mogućnost vožnje tricikla sa B kategorijom kod nas ... vjerovatno u slijedećoj godini stupa na snagu.
Laiku tricikl može bit i motor sa dva prednja kotača, ali u biti dijeli ih razmak prednjih kotača, koji Niken svrstava ipak u klasu "običnih" motorkotača.
S obzirom da informacija u struci kruži već koji mjesec moguće je da je na to mislio.
Isto tako koliko se sjećam nastavio je misao sa negacijom prvog dijela rečenice ..
 
3x3


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
joke said:
Najavljena je mogućnost vožnje tricikla sa B kategorijom kod nas ... vjerovatno u slijedećoj godini stupa na snagu.
Laiku tricikl može bit i motor sa dva prednja kotača, ali u biti dijeli ih razmak prednjih kotača, koji Niken svrstava ipak u klasu "običnih" motorkotača.
S obzirom da informacija u struci kruži već koji mjesec moguće je da je na to mislio.
Isto tako koliko se sjećam nastavio je misao sa negacijom prvog dijela rečenice ..

kako sam im napisao i na fejsu - da se priznala greška (trema, šprahfeler...), dobili bi na rejtingu puno više neg što bi izgubili priznanjem greške.

Oš me i ti krenut omalovažavat i poslat psihijatru kao i oni? Jerbo, baš me zanima koja se to hrabra vaginica krije iza "Motorevija" accounta  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
kako sam im napisao i na fejsu - da se priznala greška (trema, šprahfeler...), dobili bi na rejtingu puno više neg što bi izgubili priznanjem greške.

Oš me i ti krenut omalovažavat i poslat psihijatru kao i oni? Jerbo, baš me zanima koja se to hrabra vaginica krije iza "Motorevija" accounta  :mrgreen:

Isto je malo znakovito da se problemi u komunikaciji pojavljuju na sličan način na različitim mjestima....

Ja bi se vratio na onu tvoju prvu opasku "263 kg" na koju sam odgovorio da je toliko teška i SuperTenere a puno teža FJR.
Jer ni taj odgovor te nije zadovoljio pa si zamjerku našao u činjenici da ST postoji u opciji u kojoj se uopće i ne prodaje zadnjih par godina, a koja je ... zamisli ... čak 6 kg lakša, odnosno "punih" 2%. Koliko je to bitno, mislim da je vidljivo "iz aviona". Čak i ako zanemarimo činjenicu da je ova najprodavanija STWT teška najmanje 280 kg, a njena inačica sa električni podešavajučim ovjesom, teži isto više nego Niken, 265 kg. Ako ćemo u detalje, 3 ST modela u prosjeku opet teže 267 kg, što je 4 kg više. Neko bi mogao pomisliti da cjepidlačimo, ali vratimo se na počekat i onih 2% i sve je jasnije.

Slićna stvar je i na objavi MR ... u istoj rečenici se govornik na videu i demantirao .... a tebi to nije dosta nego ideš u detalje... a ja sam pak ovde objasnio zbog ćega je vjerovatno došlo do toga, ali još vjerovatnije je da ti isto nisi pročitao, jer je odgovor sasvim smislen. Evo ovde ću i eskluzivno u svezi toga potvrditi i dolazak takvog modela iduće godine...samo još ćekamo da se naša legislativa prilagodi EU.(u Srbiji već jest) i rečenica koju je izgovorio imat će smisao.
 
Mda, u meni je problem pošto ne pušim vaš hajp jer sam podosta tehnički potkovaniji, kako od tebe tako i od tog novinara iz Motorevije. Otkud da ja znam da se najlakša varijanta S10 ne prodaje, ako na službenom sajtu je idalje prisutna? Možda hebrangovski govoriš neistinu, pa nije da se "uopće ne prodaje" nego obzirom da je opremom najsiromašnija, onda ima najmanju cijenu. A ako ima najmanju cijenu, onda je i zarada najmanja, pa ju se tako i ne gura kupcima pod nos, nego ih se nutka kojekakvim dodacima za koje je upitno dal im stvarno trebaju.

Dakle - rekao si nešto, ja sam to pobio činjenicama.

Niken je bazni model, uspoređuj ga s baznim modelima ostalih motora. Naravno da ako nešto okitiš opremom, da će biti teže - ne treba velike škole završiti da bi se to shvatilo.

I na kraju sad spominješ nekakvu legislativu...daj molim te, novinar se zapleo sam u svoj jezik, nikakva nova regulativa.
 
jolly the roger said:
Mda, u meni je problem pošto ne pušim vaš hajp jer sam podosta tehnički potkovaniji, kako od tebe tako i od tog novinara iz Motorevije. Otkud da ja znam da se najlakša varijanta S10 ne prodaje, ako na službenom sajtu je idalje prisutna? Možda hebrangovski govoriš neistinu, pa nije da se "uopće ne prodaje" nego obzirom da je opremom najsiromašnija, onda ima najmanju cijenu. A ako ima najmanju cijenu, onda je i zarada najmanja, pa ju se tako i ne gura kupcima pod nos, nego ih se nutka kojekakvim dodacima za koje je upitno dal im stvarno trebaju.

Dakle - rekao si nešto, ja sam to pobio činjenicama.

Niken je bazni model, uspoređuj ga s baznim modelima ostalih motora. Naravno da ako nešto okitiš opremom, da će biti teže - ne treba velike škole završiti da bi se to shvatilo.

I na kraju sad spominješ nekakvu legislativu...daj molim te, novinar se zapleo sam u svoj jezik, nikakva nova regulativa.

Koncentrirajmo se na brojeve, odnosno baš činjenice koje spominješ ... je li 2% lakši motor vrijedan ovoliko pisanja, čak i ako ne uzmemo u obzir činjenicu da isti postoji i u verziji skoro 10% težoj i isto se zove. Nije to nikakva dodatna oprema nego model, u ponudi Yamahe van naše domaje.
Zanemarimo pak uopće i XT1200 ... zašto ne spominješ FJR s kojim sam ti u istom postu odgovorio, i koji je također skoro 10% teži.
Zar nije suština tvog pitanja i mog odgovora u kilogramima(kako sam ti već jednom napisao)... odnosno u činjenici da Niken nije ni najteži ni najširi motor niti kod Yamahe a kamo li na tržištu?
Očigledno nije, bar tebi, što van fokusa stavlja bilo kakve smislene činjenice, a istiće samo tvoj osobni stav u odnosu na svijet.

Glede legislative i nove regulative ... živi bili pa vidjeli (y)
 
joj daj

odi pročitaj moj prvi odgovor nakon što si rekao da je lakša i od FJR i od S10, tamo ti sve piše. Ne samo o masi, nego i o udobnosti vožnje, snazi, momentu itd
Kad se crta podvuče, pušing rođo je taj Niken (što se putovanja tiče) u usporedbi i sa S10 i sa FJR. Da si neke druge motore odabrao, možda bi drugi sud bio.
 
Ovaj Niken je zgodno imat ka i Segway
Ono da ti ga neko pokloni pa ga imas
Dat 60 iljda kn za Segway ili 120 iljada za Niken moze samo lud covik
Ne lud nego turbo lud


Sent from my internet mobile device