Yamaha r1...lampica od ulja???

Znaci 1dl ulja je od vitalne vaznosti za motor ?? Nije mi jasno zasto onda postoje oznake min i max. Ako ti velis da je taj decilitar bitan..a na mom motoru razlika od min. do max. je 8 dl.Onda jepanac nebi tu donju granicu postavio tako nisko. A sigurno su racunali i nebrigu vlasnika...te sam siguran da i ispod te granice...motor nebi pretrpio neka ostecenja....Ipak mislim da je to malo pretjerano !! :(
 
;Kod Japanaca je sve moguce, naprave 99% stvari savrseno i onda 1% po svojoj logici.
Ako Jap kaze da se lampica pali ako 0,1 dcl ulja, onda treba stat i natocit taj jebeni 0,1 dcl ulja i vozi dalje.
Prozorcic je asmo okvirna mjera.
Smatram da potrosnja ulja pri voznji na srednjim oretajima ne trosi toliko ulja kao voznja u visokim okretajim uz stalno mijenjanje opterecenja.
Dakle prozorcic je sasvim solidan indikator za smirenu voznju , dok je za odredjene zivosti potrebno slusati lampicu.
 
oomba said:
26000 tkm....
od toga ja napravio 8
znači da si trebo na 30000 tisuča ič na servis
a di ti stoji razina ulja na max ili  :misli:
 
Jebo ti takav motor gdje moras stalno nadoljevati ulje ! Znaci...svakih 1000 km moras stati i nadoljevati ulje...i to jedan dl ?? Onda nek uz motor kad ga kupis....dobijes na poklon bacvu ulja. :LOL:
 
Ma može i bez ulja: http://motoplus.homepage.t-online.de/3152245/3501006.html

:mrgreen:

A sad možda glup prijedlog, al provjeri si onaj kabl što ti vodi od senzora za razinu ulja.
 
oomba said:
ne ne, sada ima 26000, ulja ima točno do pola prozorcica....
Malo?
meni u servisu uvijek ljevaju na max i tak mi stoji od izmijene do izmijene na svakih 10000 tisuča i nepalimi se lampica probaj nasipat do max  :wink:
 
bmw m 5 said:
Jebo ti takav motor gdje moras stalno nadoljevati ulje ! Znaci...svakih 1000 km moras stati i nadoljevati ulje...i to jedan dl ?? Onda nek uz motor kad ga kupis....dobijes na poklon bacvu ulja. :LOL:
mislim da imaš krivo mišljenje o motoru o kojem pričamo jer meni od izmjene do izmjene nepotroši ni kap ulja kako oni nasipaju tako je  :wink:
mislim da je to boljka do 02g
 
r1 vtc said:
mislim da imaš krivo mišljenje o motoru o kojem pričamo jer meni od izmjene do izmjene nepotroši ni kap ulja kako oni nasipaju tako je  :wink:
mislim da je to boljka do 02g
Slazem se s tobom. Ni stariji ne trose previse ulja. Sve ovisi kako se vozis. Ako je turnceler cesto u crvenom onda je normalno da se potrosi ulje. Uglavnom princip kod R1 je da se kod redovnog servisa ulje dolije do maximuma.
 
bmw m 5 said:
Jebo ti takav motor gdje moras stalno nadoljevati ulje ! Znaci...svakih 1000 km moras stati i nadoljevati ulje...i to jedan dl ?? Onda nek uz motor kad ga kupis....dobijes na poklon bacvu ulja. :LOL:
zakaj bi trebao nadoljevat ulje svakih 1000km??pa te R1 od 04 nadalje troše maks 2dl ulja na 6000km od ovih za koje ja  znam a znam ih za jako puno :wink:
meni je moja R6 potrošila od 1000 pa do 5800km od max do malo iznad 3/4 od min do max a od min do max je 3,8dl ulja što znači  da mi je potrošio puno manje od 1dl što je super s obzirom da  mu je to prvo ulje nakon onog kaj došlo s motorom i još je polusintetika :wink:
baš me zanima kak bi bili sretni ovi s novim 600RR-ovima da im troši tak  malo ulja :LOL: :LOL:
 
kruntas said:
Slazem se s tobom. Ni stariji ne trose previse ulja. Sve ovisi kako se vozis. Ako je turnceler cesto u crvenom onda je normalno da se potrosi ulje. Uglavnom princip kod R1 je da se kod redovnog servisa ulje dolije do maximuma.
pa tak je kod svih motora a ne samo kod yamahe i na svim je princip da se ulje doljeva do max :wink: