Yamaha R1-napuknuti cilinadar!!molim pomoc

Status
Not open for further replies.

JimmyBambucha

New member
Evo ovako:rastavio sam motor,jer sam zelio promjenit lanc bregaste i tu je nastao problem.Primjetio sam da je prvi cilindar napuknut od vrha prema dolje,jedva da se vidi,a napukotina je dugacka nekih cca3cm,nije siroka,jedva da se vidi isto tako kad se proba sa prstom ne osjeti se nista.Radi se o R1(rn011)...neznam sta da radim,nebi htio da se nesto dogodi,da pukne neki komadic,itd..itd..molio bi za pomoc,dali se to da nekako reparirat?dali netko mozda ima ili zna nekog ko ima cilindre za prodat?ili moze to tako vozit(u sto ne vjerujem da je pouzdano)sutra cu poslikat i stavit slike
 
Postam samo zato jer mi ovo ful zanimljivo....da mogu pratitii temu. Inace imali R1,2000 g. u familji i motor u globali nije bio los, unatoc sitnicama koje su zezale, ali za ovo prvi puta cujem.  :shock:
 
Ako imaš pukotinu na cilindru  samo zamjena garantira ispravan i siguran rad .Bilo novo ili polovno ali svakako zamjena.Samo kod starih motora dolazi u obzir brušenje i stavljanje košuljice.
 
Ima li pukotinu to ce zavrsit doslovno razletanjem motora.Kroz tu pukotinu ce tekucina za hladenje uci u cilindar sto ce dovest do hidroudara ili jednostavnije receno do eksplozije motora blago receno
 
Idealna prilika da uvalis neke big bore klipove unutra  8)
 
bobo RR said:
Idealna prilika da uvalis neke big bore klipove unutra  8)

Nema mjesta za uvalit nista unutra osim originala
 
vickodu said:
Nema mjesta za uvalit nista unutra osim originala
Moze se,ali samo za 1 mm,vise nema prostora,serijski cilindri na toj yamahi su 74 mm sto daje 998 ccm i 11.8:1 kompresiju.Na nju se mogu stavit maks cilindri 75 mm.S time da se sa Wiseco zamjenskim klipovima od 74mm povecava kompresija na 13:1 a sa 75 mm iznosi 12:1.Ispravi me ako grijesim.
 
bobo RR said:
Moze se,ali samo za 1 mm,vise nema prostora,serijski cilindri na toj yamahi su 74 mm sto daje 998 ccm i 11.8:1 kompresiju.Na nju se mogu stavit maks cilindri 75 mm.S time da se sa Wiseco zamjenskim klipovima od 74mm povecava kompresija na 13:1 a sa 75 mm iznosi 12:1.Ispravi me ako grijesim.


Ako se pojavila pukotina nikakvo busenje tu ne moze pomoci  :wink:
 
vickodu said:
Ako se pojavila pukotina nikakvo busenje tu ne moze pomoci  :wink:
pa uzeti cijeli set,ili ako nemoze naci ili mu je preskupo naci polovno,bolje i polovno nego to napuklo imat u masini,zar ne
 
bobo RR said:
pa uzeti cijeli set,ili ako nemoze naci ili mu je preskupo naci polovno,bolje i polovno nego to napuklo imat u masini,zar ne


U svakom slucaju obavezno mijenjati Imao sam prilike vidit par puta izletanje pola klipnjace kroz blok radi prodora vode u cilindar i ne izgleda niti malo lijepo a nije ni jeftino
 
vickodu             
A di je tek uzbuđenje zbog ulja na zadnjoj gumi.(zbog prozora na bloku)
 
To je posebno zadovoljstvo sto nakon pocetnog blokiranja se ljepo klizes kao po ledu  i nadas se da ces ostat na motoru  :mrgreen:
 
Da je stvarno puko blok(cilindar) pa imao bi neke nuspojave,mozda
mora tako biti :mrgreen:
 
Necu te bas razveseliti,ali na R1 na blizu 100000km(koje tu starost docekaju nerazbijene) gotovo redovno pucaju blokovi na istom mjestu
 
vjerovatno se radi o ostecenom sloju nikalsila...i ako je to tako...nikakakav popravak ne dolazi u obzir....samo zamjena cilindara...slican problem imale su i r6 tog godista...Btw....zasto nisi kupio rastavljeni lanac distribucije(did-ov...ali kao aftermarket proizvod)....pa nebi trebao rastavljati skoro nista... :misli: ?
 
bmw m 5 said:
vjerovatno se radi o ostecenom sloju nikalsila...i ako je to tako...nikakakav popravak ne dolazi u obzir....samo zamjena cilindara...slican problem imale su i r6 tog godista...Btw....zasto nisi kupio rastavljeni lanac distribucije(did-ov...ali kao aftermarket proizvod)....pa nebi trebao rastavljati skoro nista... :misli: ?

Ubiti nisam jos kupio lanac,mislio sam rastavit,pa vidjet dali terba jos nesto drugo i onda otic u sloveniju i kupit sve..a trebao sam sve rastavit,jer je gore lanac koji nema kopcu,tako da ga nisam mogao drugacije izvadit(osim rezanja ali to opet nebi bilo dobro)


Slike stizu uskoro,sad idem poslikat
 
Lanac se i vadi rezanjem ako ne zelis rastavljat motor
 
meni je na r6 2002 falilo oko 2-3 cm prema dole ,"odrunjenio dio je bio oko 2-3mm i čovjek mi je napravio taj cilindar ,,
motor i dan danas vozi bez ikakvih problema...
poslje toga prešao je  oko 10tkm od toga kod mene oko 7-8tkm, nešto i po pisti,uglavnom obično je bio u gadnim okretajima i opterečenjima......
oko 1000kn mi je uzeo  , nosio sam u PŽ ...
r6 se vrti još više od te r1 i mislim da nema razloga da to kod r1 nefunkcionira :wink:

(nisam jedini kojem je to radjeno i da se vozi i dalje  (y))
 
Kak ste prestrašili Jimmyja da mu se ruke tresu pa nemre poslikati te riseve/pukotine  :mrgreen:
Ajde s tim slikama, koristi stalk.
 
Status
Not open for further replies.