yamaha r1 radi na 3 cilindra

Ma di mi je Joke sad :misli:

Naj iskreniji savjet; mijenjaj servis. Onom tamo nekom drugom ce pasti neka lucidna ideja i rijesiti ce problem (y)
 
I sta je bilo na kraju? :jesus:
 
eugen said:
ma imam ja garanciju frende al mi ide to na jaja ne usudim se nikud vozit da mi negdi ne stane.
a kaj me jebe je to da imam sezonske tabilce tak da smijem jos samo dva tjedna vozit i onda mora prek zime u garazu
ja cu im se sutra napit krvi ali dal ce oni nac kvar i kolko ce trajat ili cu na proljece opet trokirat sve te to kosta zivaca
da sam htio probleme kupio bi taljana
Ak može aprilia na dva, što ne bi mogao i ti na tri :mrgreen:

Promjeni servis, nedaj se zajebavat. To je prevelika cijena motora da bi po njemu prčkao neki neuki mehaničar, a s druge strane, motor mora ići. Dok se ne riješi problem nemoj ga voziti iz servisa. Hvala bogu, Yamaha ima ok servisnu mrežu. Ne znam gdje si bio, ali onaj Grigić u gorici mi nekak najviše ulijeva povjerenja 8naravno po priči nekoliko ljudi koji s njim rade).
 
ostavio sam motor tamo i moram sutra nazvat pa cu znat dalje,kaj se tice prikopcavanja na komp ili lampice nis mi ne svijetli a na kompu nis ne pokazuje zato jer problem navodno nije elektronicki nego mehanicki,to za r1 nije tipicno i moja je prva koja to ima.
frajer ima po zidu diploma i priznanja ko neki neurokirurg a imam osjecaj da nema pojma.
 
Lijepo frende vadi motor i trk u Zabok kod Sipeka mislim da ti je on jedini tko ce ti sloziti motor kako spada i nece lupati gluposti koje nemre argumentirati.
 
eugen said:
ostavio sam motor tamo i moram sutra nazvat pa cu znat dalje,kaj se tice prikopcavanja na komp ili lampice nis mi ne svijetli a na kompu nis ne pokazuje zato jer problem navodno nije elektronicki nego mehanicki,to za r1 nije tipicno i moja je prva koja to ima.
frajer ima po zidu diploma i priznanja ko neki neurokirurg a imam osjecaj da nema pojma.
zar je to tako tesko ? reci majstoru da za rad motora trebaju tri glavna uvjeta: iskra...gorivo..kompresija. A svo troje je jako lako za provjeriti.... (y)
 
eugen said:
ostavio sam motor tamo i moram sutra nazvat pa cu znat dalje,kaj se tice prikopcavanja na komp ili lampice nis mi ne svijetli a na kompu nis ne pokazuje zato jer problem navodno nije elektronicki nego mehanicki,to za r1 nije tipicno i moja je prva koja to ima.
frajer ima po zidu diploma i priznanja ko neki neurokirurg a imam osjecaj da nema pojma.

poznata situacija, u eri kompjuterizacije i raznoraznih dijagnostika, jedan mehanicki problem i eto zida, sve sto dijagnostika ne potvrdi ostaje siva zona.
Nekad je Mika s cackalicom u zubima i srafncigerom na uhu dijagnosticiral, a s probirkom i stom kljuceva rjesaval.
cinjenica da danas Mika nema kaj raditi sa svom tom elektronikom, ali na zalost, ni dobar dio mehanicara nema kaj raditi kad treba dijagnosticirati nekaj kaj elektronika ne pokazuje.
Jbg. kako u medicini tako i u mehanici, dijagnostika osla u quratz  :palacdolje:

Cast svjetlim izuzecima  (y)
 
zvonko situm said:
U kojem servisu si bio?
taj motor mora ispisati šifru greške na displeju..... 
jel ti svijetli "FI" ?
nisi nam rekao u kojem si to servisu bio...
 
evo sad sam telefoniral s yamahom:jedan ventil je na glavi razglodal svoje leziste tak da nije mogo kak spada zatvarat i izgradit kompresiju
i onda je on naravno imal lufta i radil na 3 cilindra,tak da je meni pucalo iz auspuha kad je on svake prestupne zatvoril kak spada.
sad bum dobil komplet novu glavu,ventile itd...
ak bu sve kak treba onda je u petak gotova.
imo sam peh i kupio tvornicku gresku jer se kod novog motora tak nekaj ne smije desit.
nadam se da bu sad sve ok.i javim vam jel je ili nije.i svima hvala za pomoc (y)
 
ako ti ne rješe problem u roku 45 dana od dana prijave kvara ja mislim da ti moraju isporučiti novi motor!!!!raspitaj se!
 
eugen said:
evo sad sam telefoniral s yamahom:jedan ventil je na glavi razglodal svoje leziste tak da nije mogo kak spada zatvarat i izgradit kompresiju
i onda je on naravno imal lufta i radil na 3 cilindra,tak da je meni pucalo iz auspuha kad je on svake prestupne zatvoril kak spada.
sad bum dobil komplet novu glavu,ventile itd...
ak bu sve kak treba onda je u petak gotova.
imo sam peh i kupio tvornicku gresku jer se kod novog motora tak nekaj ne smije desit.
nadam se da bu sad sve ok.i javim vam jel je ili nije.i svima hvala za pomoc (y)

:shock: 5000 km.  :shock: Fakat kvaliteta.
 
Za takve stvari i postoji garancija..znači da se otklone greške koje su moguče u proizvodnji. To su normalne stvari i dešavaju se svim proizvođačima. Svakako uzmi potvrdu o primitku vozila na servis i ukoliko ne bude gotovo u roku od 45 dana traži novi motor, kao šta ti šta kaže mitaker. I ja sam tako dobija novo kučno kino i mašinu za pranje robe . Ne virujem da neče rješit problem u zakonskom roku ,ali ipak...
 
Bob Rock said:
Za takve stvari i postoji garancija..znači da se otklone greške koje su moguče u proizvodnji. To su normalne stvari i dešavaju se svim proizvođačima. Svakako uzmi potvrdu o primitku vozila na servis i ukoliko ne bude gotovo u roku od 45 dana traži novi motor, kao šta ti šta kaže mitaker. I ja sam tako dobija novo kučno kino i mašinu za pranje robe . Ne virujem da neče rješit problem u zakonskom roku ,ali ipak...
Ma nema teorije da dobje novi motor,servisi naveliko skrtare i maximalno odugovlace kad treba pod garancijom popraviti malo veci kvar,bas ce mu novi motor priznati. 
Nemozes uspoređivati vrijednost kucnog kina i masine za rublje sa vrijednoscu novog motora,malo ozbiljnosti ipak.
 
zakon vrlo jasno kaze da je rok 45 dana, nebitno radi li se o pegli, kucnom kinu ili motoru
 
sid said:
zakon vrlo jasno kaze da je rok 45 dana, nebitno radi li se o pegli, kucnom kinu ili motoru

Tu sam za Zakon :mrgreen:

Ne popravis li ga, daj novi i gotovo, zbilja posteno (y)
 
bas me zanima sto bi Joke reka (napisa) da se tako nesto desilo Apriliji  :misli:

no nema veze, sam nek oni tebi poprave motorcek, a ti se svejedno informiraj o tom clanu zakona (mislim da< je to u Zakonu o pravima potrosaca ali nisam siguran) tak da ak pocnu izmotavati imas u pripremi neke clanke zakona.
 
eugen said:
evo sad sam telefoniral s yamahom:jedan ventil je na glavi razglodal svoje leziste tak da nije mogo kak spada zatvarat i izgradit kompresiju
i onda je on naravno imal lufta i radil na 3 cilindra,tak da je meni pucalo iz auspuha kad je on svake prestupne zatvoril kak spada.
sad bum dobil komplet novu glavu,ventile itd...
ak bu sve kak treba onda je u petak gotova.
imo sam peh i kupio tvornicku gresku jer se kod novog motora tak nekaj ne smije desit.
nadam se da bu sad sve ok.i javim vam jel je ili nije.i svima hvala za pomoc (y)
iako nisi rekao u kojem servisu se radi tvoj motor...
...ja bih insistirao na rastavljanju motora i pregledu klipnjače i ležaja klipnjače na tom cilindru...   za greške na radilicama i klipnjačama na tom modelu sam čuo ali za takav kvar ventila nisam čuo.... :misli: iz čista mira ventili ne prave takova sranja !!!!!