yamaha r1 radi na 3 cilindra

bmw m 5 said:
zar je to tako tesko ? reci majstoru da za rad motora trebaju tri glavna uvjeta: iskra...gorivo..kompresija. A svo troje je jako lako za provjeriti.... (y)


Zaboravi si da je i tajming vazan,ocu reci sve to mra biti u tocno odredeno vrijeme,nema koristi ako iskra lupi u usisnom taktu,a gorivo sipne u ispusnom taktu 8)
 
zvonko situm said:
iako nisi rekao u kojem servisu se radi tvoj motor...
...ja bih insistirao na rastavljanju motora i pregledu klipnjače i ležaja klipnjače na tom cilindru...  za greške na radilicama i klipnjačama na tom modelu sam čuo ali za takav kvar ventila nisam čuo.... :misli: iz čista mira ventili ne prave takova sranja !!!!!

frajer je raskopo cijeli motor i sve pregledo osim glave i tog jednog ventila je sve ok.
meni se fucka nova glava,novi ventili,itd...su naruceni i u petak je motor gotov i bit ce onda ko nov.
jebiga imo sam peh i pogodio jedan od 1000 koj je imo tvornicku gresku,jer ja nisam od onih koji gaze motore a pogotovo ne dok je hladan.
 
sid said:
bas me zanima sto bi Joke reka (napisa) da se tako nesto desilo Apriliji  :misli:

to je on ustvari sve i kriv, navlaci ljude na kupovinu savrsenog stroja i po tablicama i kvaliteti, a u stvari su svi tu nedje.

po mom misljenju svima je pala kvaliteta u odnosu na starije modele. osobno sam vidio cbr600 sa 400km na servisu,
isto su otvarali masinu jer je zaribala. to je sve normalno cak mi se i ova brojaka 1 od 1000 vise cini da je 57 od 1000.

 
frx1 said:
to je on ustvari sve i kriv, navlaci ljude na kupovinu savrsenog stroja i po tablicama i kvaliteti, a u stvari su svi tu nedje.

po mom misljenju svima je pala kvaliteta u odnosu na starije modele. osobno sam vidio cbr600 sa 400km na servisu,
isto su otvarali masinu jer je zaribala. to je sve normalno cak mi se i ova brojaka 1 od 1000 vise cini da je 57 od 1000.

  Što novije to lošije,nema do stare suze "uljare" ili starog zxr-a 750...
 
Ninja said:
Zaboravi si da je i tajming vazan,ocu reci sve to mra biti u tocno odredeno vrijeme,nema koristi ako iskra lupi u usisnom taktu,a gorivo sipne u ispusnom taktu 8)
oj....da je van faze...nebi ni upalio...ovdje pricamo o motoru koji radi na 3 cilindra....!!!!!!!!!!!! Kakve veze tu ima tajming........?????????? Razmisli prije nego kazes...!!!! Ili  mislis da r 1 jedan ima jedan cilindar.... :shock:
 
elektricar86 said:
Ma nema teorije da dobje novi motor,servisi naveliko skrtare i maximalno odugovlace kad treba pod garancijom popraviti malo veci kvar,bas ce mu novi motor priznati. 
Nemozes uspoređivati vrijednost kucnog kina i masine za rublje sa vrijednoscu novog motora,malo ozbiljnosti ipak.




Nema to veze sa cijenom nekog proizvoda. Ista je stvar i s mašinom od robe ili autom. Zovni u državni inspektorijat i pitaj. Bija sam ,pita sam i znam.
 
eugen said:
frajer je raskopo cijeli motor i sve pregledo osim glave i tog jednog ventila je sve ok.
meni se fucka nova glava,novi ventili,itd...su naruceni i u petak je motor gotov i bit ce onda ko nov.
jebiga imo sam peh i pogodio jedan od 1000 koj je imo tvornicku gresku,jer ja nisam od onih koji gaze motore a pogotovo ne dok je hladan.

pa to i je novi motor  :LOL: :LOL:

ventil  :misli: nema sanse a i da ventil 1 ne valja vjerojatno nebi radio od prvog dana ,a i filter zraka bi bio spaljen ili nagoren ako je usisni, :misli:

koje svjecice su unutra,u zadnje vrijeme se jako desava da ngk krepavaju nicim izazvane  :mrgreen:

i brizgaljka ti moze seruckati ,a kao sto sile kaze poslusaj ju malo dali lupa  :misli:

a mozda i boina probaj ih zamjeniti pa da vidis jel bude taj cil.proradil a drugi nebude radil  :mrgreen:

ja bi se ozbiljno zapitao u strucnost servisa koji ti je to radil  :mrgreen: i u kvalitetu yamahe  :mrgreen: kaj kad istekne garancija  :mrgreen:
 
Neće čovjek da kaže u kojem servisu radi to jer vjerovatno nije sve po propisima!Jel motor regularan 100% :misli:
 
frx1 said:
to je on ustvari sve i kriv, navlaci ljude na kupovinu savrsenog stroja i po tablicama i kvaliteti, a u stvari su svi tu nedje.

po mom misljenju svima je pala kvaliteta u odnosu na starije modele. osobno sam vidio cbr600 sa 400km na servisu,
isto su otvarali masinu jer je zaribala. to je sve normalno cak mi se i ova brojaka 1 od 1000 vise cini da je 57 od 1000.

Slažem se da je svima pala kvaliteta, i to je relativno normalna posljedica s obzirom na sve veču proizvodnju, i potražnju.
Ono što je u ovoj priči bitno je aftersales podrška branda.
Kvar je relativno brzo ustanovljen, te je potreban sklop naručen i več postoji okvirni rok završenja posla.
Nije to kod svakog branda baš tako brz, koliko god vam ovo izgledalo sporo.

2Sip;Na novom RSV 2006, sa manje od 100 km puknuo je zupčanik anlasera, te sam raskopao potpuno novi motor pošto dijela nije bilo na lageru, ni uvoznika, ni tvornice. Naravno postojao je rok od 45 dana ali su kupci(kupili je u dvoje) bili tipovi jako opasnog izgleda. Što je najjača fora, ja im uopče motor nisam prodao, ali sam im garanciju rješio jer nisu bili baš dobre volje. Naravno da je taj raskopani čekao svoj dio jako dugo, a svog kupca mislim da još uvjek čeka :mrgreen:
 
joke said:
2Sip;Na novom RSV 2006, sa manje od 100 km puknuo je zupčanik anlasera, te sam raskopao potpuno novi motor pošto dijela nije bilo na lageru, ni uvoznika, ni tvornice. Naravno postojao je rok od 45 dana ali su kupci(kupili je u dvoje) bili tipovi jako opasnog izgleda. Što je najjača fora, ja im uopče motor nisam prodao, ali sam im garanciju rješio jer nisu bili baš dobre volje. Naravno da je taj raskopani čekao svoj dio jako dugo, a svog kupca mislim da još uvjek čeka :mrgreen:

Pa to je super primjer kako se to treba rijesiti (y)

bez obzira na izgled kupca :mrgreen:
 
Sip said:
Pa to je super primjer kako se to treba rijesiti (y)

bez obzira na izgled kupca :mrgreen:

Dobro, to sam ipak bio ja, i zato i danas tvrdim(pogotovo Hrvoju) da prodavač i njegova aftersales podrška  čini razliku, pogotovo kod branda kao što je Aprilia.
A glede super primjera, da nije bilo manjka pameti i viška mišiča, teško da bi itko raskopao svoje novo vozilo iz izloga za kupca koji živi u njegovom gradu a vozilo je radi par tisuča kuna kupio u drugom gradu. I onda još dugo vremena čekao da se kompletira svoje vozilo i vrati u izlog.
 
joke said:
2Sip;Na novom RSV 2006, sa manje od 100 km puknuo je zupčanik anlasera, te sam raskopao potpuno novi motor pošto dijela nije bilo na lageru, ni uvoznika, ni tvornice. Naravno postojao je rok od 45 dana ali su kupci(kupili je u dvoje) bili tipovi jako opasnog izgleda. Što je najjača fora, ja im uopče motor nisam prodao, ali sam im garanciju rješio jer nisu bili baš dobre volje. Naravno da je taj raskopani čekao svoj dio jako dugo, a svog kupca mislim da još uvjek čeka :mrgreen:

ne cheka vishe kupca..otishaa je...
a drugi momak, prikich njegov je vozia Suzukija novog... :D

e i btw...vishe nema zakonskog ogranichenja od 45 dana..u zakonu sada stoji...''razumni rok''...sad koliki bi to bio...nie striktno definirano...
 
bmw m 5 said:
oj....da je van faze...nebi ni upalio...ovdje pricamo o motoru koji radi na 3 cilindra....!!!!!!!!!!!! Kakve veze tu ima tajming........?????????? Razmisli prije nego kazes...!!!! Ili  mislis da r 1 jedan ima jedan cilindar.... :shock:


Fulao si ceo fudbal
Ponovo cu te citirati
bmw m 5 said:
zar je to tako tesko ? reci majstoru da za rad motora trebaju tri glavna uvjeta: iskra...gorivo..kompresija. A svo troje je jako lako za provjeriti.... (y)

Na tvoju tvrdnju da za rad motora trebaju tri glavna uvjeta ja dodajem da si zaboravio na cetvrti nista manje vazan uvjet za rad motora.

I nista vise 8)