Yamaha R25 2014

Ako vi izjednačavate moje podatke sa nekom rečenicom bez izvora, ok, idemo dalje u tom smijeru... priča se i da će koštat samo 16000 kn.  :LOL:


Ajmo redom, dakle neosporno prvi je vijest objavio ovaj medij, koji je naveo i konjažu(ja sam doduše pogriješio i napisao 46, vjerovatno zbog Rossia :mrgreen:)
http://www.motoblog.it/post/270845/yamaha-presenta-il-concept-r25-al-tokyo-motor-show

Jedino službeno i iz pouzdanog izvora za sada je ovo..

R25 (Reference vehicle / Prototype)
"A superbike you can ride every day" is the development concept behind the "R25," a 250cc sport bike mounting a newly developed in-line 2-cylinder engine on a lightweight, slim and compact chassis that shares its look with the "YZR-M1" MotoGP machine. It boasts a powerful and sporty ride in the high rpm range while being easy to handle. The R25 is positioned and offered as an entry-model in the sport bike category for developed markets like Japan and Europe, and as a top performance sport bike for emerging markets, primarily throughout Asia.

[Length×Width×Height]=2,000 mm×720 mm×1,140 mm [Engine type]=Liquid-cooled 4-stroke [Cylinder arrangement]=In-line 2-cylinder [Displacement]=249 cm3 [Fuel supply system]=Fuel injection [Transmission type]=Constant mesh 6-speed
 
Meni samo nije jasno zasto 250 kad je ninja 300 a i nova Honda je 300ccm..o KTM necemo ni pricat on je izvan konkurencije tj daleko ispred..ako bude jeftiniji od ninje 300 mozda se proda par komada :mrgreen:
 
gastajbarter said:
Meni samo nije jasno zasto 250 kad je ninja 300 a i nova Honda je 300ccm..o KTM necemo ni pricat on je izvan konkurencije tj daleko ispred..ako bude jeftiniji od ninje 300 mozda se proda par komada :mrgreen:

Yamaha tradicionalno poštuje naše tržište te je stoga ostavila 250ccm kako bi rega bila jeftinija od konkurencije. Naravno, znajući da razlike u performansama zapravo i nema, osim na papiru. Ista je fora bila i s Xmax 250, dok je konkurencija (Piaggio) imao 300ccm.
I dam se kladit da je to isključivo zasluga Joke, koji je ipak velika žaba tamo u Japanu...
 
mario #8 said:
To je Boiled Horse Power. Malo jača valuta od HP.
Dakle jedno 30 KS. Nama nebitno al deci presudno. :mrgreen:

Ovo je nekaj novo. To valjda kad ti mašina zakuha pa onda ima nešto manju snagu?
 
gastajbarter said:
Meni samo nije jasno zasto 250 kad je ninja 300 a i nova Honda je 300ccm..o KTM necemo ni pricat on je izvan konkurencije tj daleko ispred..ako bude jeftiniji od ninje 300 mozda se proda par komada :mrgreen:

..o prodaji se ne brini, a ako živiš u našoj domaji, puno bi ti trebalo bit draže da je 250, nego 251 ccm. Kako bi Puščenik u zadnjem broju MP-a napisao...klase smo nekad dijelili po zapremnini, a toga se Yamaha još donekle i drži. S druge strane bit svakog motora je odnos težine i snage, a ako govorimo o pristupačnim motorima, onda naravno tu treba uračunati i cijenu. Isto pitanje se godinama postavlja kod TMax-a, pa suvereno vlada sa više stotina kubika manje od "konkurencije", koja je sa pravom u navodnicima.
 
Igoreta said:
Ovo je nekaj novo. To valjda kad ti mašina zakuha pa onda ima nešto manju snagu?

Ne znam zakaj sam pomješao Brake I Boiler HP. :mrgreen:
Uglavnom radi se o britanskoj verziji mjerene kočene konjske snage (BHP) čija mjerna jedinica je sitno jača od nominalnih konjskih snaga (HP/KS/PS).

EDIT: Najjednostavnije je ja mislim da je kočena snaga ustvari mehanička, i tu jedinicu koriste britanci. Dok mi koristimo metričku varijantu koja je nešto sitno drugačija.
 
joooj yamaha se drzi podjele po zapreminama :mrgreen:, pa zasto je t max 530 kad je i rega do 500 puno jeftinija,zasto FZ8 kad mi nista ne znaci to 28ccm,a moram vise placat,zasto je tenere 1200 a zna se de nemoze konkurirat GS..dovoljno je bilo i 1000ccm bio bi laksi a i jeftiniji pa bi se mozda i prodalo vise od 4kom za 3g :LOL:
 
mario #8 said:
Ne znam zakaj sam pomješao Brake I Boiler HP. :mrgreen:
Uglavnom radi se o britanskoj verziji mjerene kočene konjske snage čija mjerna jedinica je sitno jača od nominalnih konjskih snaga.

..dečki komentirate nebitnu izjavu Indijskog blogera koju je on izmislio...nema nikakve veze sa tvornički objavljenim podacima.
 
gastajbarter said:
joooj yamaha se drzi podjele po zapreminama :mrgreen:, pa zasto je t max 530 kad je i rega do 500 puno jeftinija,zasto FZ8 kad mi nista ne znaci to 28ccm,a moram vise placat,zasto je tenere 1200 a zna se de nemoze konkurirat GS..dovoljno je bilo i 1000ccm bio bi laksi a i jeftiniji pa bi se mozda i prodalo vise od 4kom za 3g :LOL:

Previdio si "donekle", previdio si "ako si u RH", a u biti puno zujiš, malo meda daješ, iliti

Brendon - nebitan, nebitan, fejk
 
joke said:
..dečki komentirate nebitnu izjavu Indijskog blogera koju je on izmislio...nema nikakve veze sa tvornički objavljenim podacima.

A jbg, kad svi jedva čekaju naletit na nekog sa glupostima.  :mrgreen:

Iako ak se mene pita 30-35 KS je realna brojka za taj model. I onda naknadni kitovi na jedno 45 za post prodaju i to je to. :mrgreen:
 
mario #8 said:
A jbg, kad svi jedva čekaju naletit na nekog sa glupostima.  :mrgreen:

Iako ak se mene pita 30-35 KS je realna brojka za taj model. I onda naknadni kitovi na jedno 45 za post prodaju i to je to. :mrgreen:

39 ks ima kawasaki koji ima 2 cilindra, vjerujem da če se ipak pojavit neka brojka blizu te.
 
joke said:
39 ks ima kawasaki koji ima 2 cilindra, vjerujem da če se ipak pojavit neka brojka blizu te.

Eh da, previdio sam malu Ninju. :)
Al ona je sada 300 ccm jel?

U svakom slučaju čekamo... :)
 
mario #8 said:
E vidiš, to je u mojoj procjeni od 30-35. :LOL:

Niš, čekamo da nas informiraš sa novostima.

..nije mi jasno samo odakle 45 ovih iz najave. Motoblog nije od jučer i teško da bi objavio nešto što mu nije netko dobro obaviješten "prišapnuo". Ni ja nisam toliko optimističan da mislim da če se nači u seriji, ali ako ih ima "otvorena", racing izvedba, nebi trebala bit daleko od standardne snage
 
https://www.youtube.com/watch?v=WUxfIp-Hp7M&list=UUODnMDTAFF-EUsy1qSGFecA

..korak bliže proizvodnji  (y)
 
evidentan je napredak tehnologije za sve ove godine recimo tamo od 1990 :mrgreen:..eto recimo tad su pravili motore sa 4cil a sad je bolje sa2, prije dva diska naprijed a sad jedan bolje koci..prije 45KS a sad 30 i nesto,prije alu rama,a sad dobra stara zeljezarija :mrgreen:..al ipak ja bi ovaj iz 1990 nego ovaj novi-valjda sam nostalgican ili neznam sta valja :misli:

 
gastajbarter said:
evidentan je napredak tehnologije za sve ove godine recimo tamo od 1990 :mrgreen:..eto recimo tad su pravili motore sa 4cil a sad je bolje sa2, prije dva diska naprijed a sad jedan bolje koci..prije 45KS a sad 30 i nesto,prije alu rama,a sad dobra stara zeljezarija :mrgreen:..al ipak ja bi ovaj iz 1990 nego ovaj novi-valjda sam nostalgican ili neznam sta valja :misli:

..s ogromnom razlikom da su se onda motori plačali puno više.
 
ne kontas..bolje ovaj stari pa ako treba potrosit jos malo na rezervne dijelove nego ovaj novi...i opet ces proc duplo jeftinije :mrgreen: i jos se cude sto je moto industrija u banani..pa cudo bi bilo da nije kad prave ovakve sklopocije :LOL:
 
gastajbarter said:
ne kontas..bolje ovaj stari pa ako treba potrosit jos malo na rezervne dijelove nego ovaj novi...i opet ces proc duplo jeftinije :mrgreen: i jos se cude sto je moto industrija u banani..pa cudo bi bilo da nije kad prave ovakve sklopocije :LOL:

Gledam jučer XJ pokraj MT07, izgleda nakon 5 godina kao dinosaur, a kamo li ovo što si ti stavio. Evolucija brale.