Yamaha R25 2014

joke

Active member
2 cillindra, 46 konja, na tržištu u 2014.  8)

yamaha-r25-2.jpg


2014 Yamaha R25
 
a sta je to 250cc ili 2500cc?  :mrgreen:
 
izgleda ka onaj novi KTM iz Milana sa ovim uvučenim svjetlima


ako to jesu svjetla u onoj rupi naprijed :misli:
 
cekaj sada plavuse kad vide na Yamahi R25 covjece kako ce se ljepit  :LOL: :LOL: :LOL:
 
piljun said:
izgleda ka onaj novi KTM iz Milana sa ovim uvučenim svjetlima


ako to jesu svjetla u onoj rupi naprijed :misli:

..ovo je race prototip, iako vjerujem da će prednja svjetla biti u ovom obliku oklopa, zadnja gotovo sigurno "na grani"
 
..evo prvo i jedino službeno glede tehnike..

Engine Type : Liquid-Cooled・4-Stroke・In-Line,2-Cylinder / Displacement : 249cm3
 
250ccm 46 konja :misli:..tesko je to za povjerovat pogotovo za neki motor proizveden tamo u nekoj zemlji samo jos neznamo u kojoj..Thailand, Taiwan, India, China :mrgreen:
 
gastajbarter said:
250ccm 46 konja :misli:..tesko je to za povjerovat pogotovo za neki motor proizveden tamo u nekoj zemlji samo jos neznamo u kojoj..Thailand, Taiwan, India, China :mrgreen:

..da, iako sam mišljenja da je to točan podatak, ali za ovu racing izvedbu, serijska inačica bi definitino trebala bit nešto niža.

Znakovito je i što strani mediji komentiraju, da nebi Rossi snimio izjavu "..ima snage", da je uistinu i nema više od uobičajene u toj klasi.
 
ja bas racing :mrgreen:...hehe pa racing more imat i 200konja kakve to veze ima sa nama i gdje ce se trkat sa tom racing yamahom..ne spada ni u jednu klasu..a 46 je samo broj od one medicinske sestre sad velikog strucnjaka za reklamu i usput velikog lazova za mlade narastaje koji ce ovo kupovat i mislit da ce bit ko rossi nekad :LOL:..nego gdje ce se proizvodit :mrgreen:
 
gastajbarter said:
ja bas racing :mrgreen:...hehe pa racing more imat i 200konja kakve to veze ima sa nama i gdje ce se trkat sa tom racing yamahom..ne spada ni u jednu klasu..a 46 je samo broj od one medicinske sestre sad velikog strucnjaka za reklamu i usput velikog lazova za mlade narastaje koji ce ovo kupovat i mislit da ce bit ko rossi nekad :LOL:..nego gdje ce se proizvodit :mrgreen:

....pa mislim da je previše očekivati da itko zna zemlju proizvodnje ukoliko je prototip čak i u profi krugovima poznat tek od danas.
S druge strane, razbacuješ se izjavama, a previdio si cijeli jedan racing svijet koji se vrti oko mlađeg brata ovog prometala., i koji egzistira i evoluira već duži niz godina,
fms2_090510_r125.jpg


Ono što možemo argumetirano tvrditi i predviđati je da činjenica o predstavljanju u Japanu gotovo da garantira i prodaju na tamošnjem tržištu, a to teško da može ići ruku pod ruku sa činjenicom prozvodnje dalje od Taiwanskih pogona, koji pak u krugovima Yamahe ima jednak status onima u domicilnoj zemlji.
Meni, a i večini poznavatelja pak pada na pamet EU, gdje se proizovdi i R125, ali s obzirom na novi dvocilindrični agregat, argumenti opet idu u prilog Japanu. Nedavno sam (vrlo teško i vrlo, vrlo rano) doznao da MT07 potiče iz Japanskih pogona, a kako mi se čini da je ovo u biti isti agregat s manjim provrtom, opet se vraćamo u Japan.

Za sve ostalo moramo pričekat, jer kako vidim i novi Harley se radi u Indiji, pa je sve moguće
 
Mislim da je proizvođačima došlo iz dupeta u glavu i da su uvidjeli da je tržište R-1000 motocikala gotovo mrtvo. A ni 600-ice ne prolaze baš puno bolje.

Ovo je super, za mlade, sa A2 kategorijom, za low-budget kupove/natjecanja, itd., itd. Treba privuci mlade da troše i kupuju nove, a ne stare polovnjake u granicama A2 kategorije. Normalno to vrijedi za neke druge zemlje, obzirom da je kod nas vecina mladih na burzi.

U načelu nije loša ideja, dapače, ali ja osobno bih predložio da se baš ne štedi toliko na detaljima kao što je to do sada bio slučaj.

Od tih mini-sportiva, ovaj novi KTM 390 mi jedini djeluje kao da ima konkretne komponente na razini "pravih" motora. Mislim da je to smjer kamo treba krenuti, mada je i ovo korak naprijed.

Zemlja proizvodnje je kod vecine proizvođača, ne samo japanskih, za ove kubikaže "sumljiva", ali i unatoč tome cijene nisu male, a i ruku na srce, nitko ovakve zujalice nece voziti unedogled, vec obicno dok se ne skupe sredstva za jače.
 
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-r25-concept/

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
joke said:
....pa mislim da je previše očekivati da itko zna zemlju proizvodnje ukoliko je prototip čak i u profi krugovima poznat tek od danas.
S druge strane, razbacuješ se izjavama, a previdio si cijeli jedan racing svijet koji se vrti oko mlađeg brata ovog prometala., i koji egzistira i evoluira već duži niz godina,


Ono što možemo argumetirano tvrditi i predviđati je da činjenica o predstavljanju u Japanu gotovo da garantira i prodaju na tamošnjem tržištu, a to teško da može ići ruku pod ruku sa činjenicom prozvodnje dalje od Taiwanskih pogona, koji pak u krugovima Yamahe ima jednak status onima u domicilnoj zemlji.
Meni, a i večini poznavatelja pak pada na pamet EU, gdje se proizovdi i R125, ali s obzirom na novi dvocilindrični agregat, argumenti opet idu u prilog Japanu. Nedavno sam (vrlo teško i vrlo, vrlo rano) doznao da MT07 potiče iz Japanskih pogona, a kako mi se čini da je ovo u biti isti agregat s manjim provrtom, opet se vraćamo u Japan.

Za sve ostalo moramo pričekat, jer kako vidim i novi Harley se radi u Indiji, pa je sve moguće

cuj ja se razbacujem izjavama  :misli:, pa nisam ja poceo sa 46 konja :mrgreen:,a za zemlju proizvodnje pikiram Indoneziju,a vidicemo na kraju ko je bio u pravu, :mrgreen:..e da i agregat nije ni blizu 0sedmici bar ovo sto ja vidim a ti ako imas rengenski vid pa vidis ispod plastika onda OK mozda si u pravu :mrgreen:
 
Yamaha today unveiled the ‘R25 Concept Bike’ at the 43rd Tokyo Motor Show 2013. The production model would be powered by a twin-cylinder 250cc engine, which is expected to develop max power and max torque of 28 BHP and 25 NM respectively. Expected price tag is INR 1.75 lakhs.

sad jos samo da skontamo u kojoj zemlji se trose ovi lakhsativi :mrgreen: