Yamaha r6...prolupala

quegato

New member
Eto,prije tjedan dana...katastrofa! Nakon skidanja glave ustanovljeno puknuce ventila koji je ošetio glavu,cilidar i probio klip! U ponedeljak ide kod drugog majstora da utvrdimo stanje drugih djelova(radilica,klipnjace...) Jel još tko imao sličan problem,da okvirno saznam koliko ce me doci ova egzibicija! Inace,godina je 2000 i imao je navodno 28.000 Km  Eto ,morao sam se samo malo požalit!  :-(
 
jbga stari al poznato je da su te prve r6 imale dosta problema sa masinama, do nekih 40-50 tisuca im je bila granica kad pocinju problemi, nekima i ranije kao tebi, sacekaj Zildjiana da dođe, mislim da je on upravo završija 'restauraciju' svoje  :wink:
 
      Ako ti ukupni trošak bude prelazio 1500 eur, razmisli da dovezeš drugu izvana (ima ih od 1500 do 2500 više od dvadeset na www.moto.it), uzmeš s nje što ti treba, a višak u oglasnik. Bit će ga dosta pa možda prođeš bezbolno.
 
Tutty said:
jbga stari al poznato je da su te prve r6 imale dosta problema sa masinama, do nekih 40-50 tisuca im je bila granica kad pocinju problemi, nekima i ranije kao tebi, sacekaj Zildjiana da dođe, mislim da je on upravo završija 'restauraciju' svoje  :wink:
tocno, ova sta je bila u mene imala je 47 i taman ju je pocelo bolit na sve strane... najbolje rijesenje za to ti je sta je OldBoy reka iz vanka dovest drugu ili se rijesi te na isti nacin ko sta je dosla u tebe  :mrgreen:
 
ja sam imao slican problem na fz6n, puko mi je natezac faznog lanca.. motor je imao nepune 2 god, mislim oko 9000 km predjenih, ne sjecam se dobro vise.. uglavnom bio je pod garancijom, popravak bi dosao cca 1000E, bar su mi tako rekli u servisu..

pozdrav
 
fz6naked said:
ja sam imao slican problem na fz6n, puko mi je natezac faznog lanca.. motor je imao nepune 2 god, mislim oko 9000 km predjenih, ne sjecam se dobro vise.. uglavnom bio je pod garancijom, popravak bi dosao cca 1000E, bar su mi tako rekli u servisu..

pozdrav
ako su u pitanju samo natezač i pretpostavljam fazni lanac sumnjam da je tolika cifra...vjerojatno ti je još nešto otišlo u mašini..
 
MOONSHIELD said:
ako su u pitanju samo natezač i pretpostavljam fazni lanac sumnjam da je tolika cifra...vjerojatno ti je još nešto otišlo u mašini..

ne, napisao sam uzrok, a preskocio mi je lanac i ubio neznam tocno koliko ventila.. tako da je promjenjeno to sta se trebalo promjenit, i prodan je motor brzo nakon toga..  (y) ne zato jer je bio los, nego jednostavno nisam vise imao povjerenja u njega..  :mrgreen:
 
Tutty said:
jbga stari al poznato je da su te prve r6 imale dosta problema sa masinama, do nekih 40-50 tisuca im je bila granica kad pocinju problemi, nekima i ranije kao tebi, sacekaj Zildjiana da dođe, mislim da je on upravo završija 'restauraciju' svoje  :wink:


malo mi je to kilometara, da se događaju takve stvari.....a pogotovo njemu što se dogodilo......

al što onda ljudi pričaju cvajo ovo-cvajo ono.......ma cvajo zakon!!!!

al po stanju mašine......najbolje izvana nešto dofuat i sve prebacit,a ostale djelove možeš i prodat, pa da dođeš do neke nule, ako je to moguće......
 
čuo sam da i v max ima isto čudnih problema :misli:    znam jednog koji je takodjer prolupo na 30tkm...
 
zeto said:
malo mi je to kilometara, da se događaju takve stvari.....a pogotovo njemu što se dogodilo......

al što onda ljudi pričaju cvajo ovo-cvajo ono.......ma cvajo zakon!!!!

al po stanju mašine......najbolje izvana nešto dofuat i sve prebacit,a ostale djelove možeš i prodat, pa da dođeš do neke nule, ako je to moguće......

na žalost za prve r6 to je tako, puno puno ih ima problema  :palacdolje:
 
pa šta je prvo crklo, kako je doslo do toga, krepala pumpa ulja ili šta?
jeli ti se gasio prije?

sad je meni ok motor, bio mi se odlomio cilindar...
i našao u bosni druge za 250 eura...

ali zgadio mi se užasno...
 
kupi drugu mašinu od 2003 do 2005 i prepaši nosaće...
gore bude isti razmak, airbox sjedne bez problema...
grane ti iste pašu...
 
zeto said:
kako je s ostalim motorima u toj klasi 600cc??

suze srad su znale imat problema sa automatskim natezacem faznog lanca, nekad bi znao zastekat nakon naglog pustanja gasa na visokim okretajima i preskakanja faznog za nekoliko zubi sto bi znalo dovest do ozbiljnijih problema, problem se rijesi sa rucnim natezacem, kod honda f-ica je takoder taj fazni znao bit problem al on nebi preskako nego bi se samo cuja, inace je bez nekih drugih mana koliko ja znam, a sta se tice kawe kod nje neznam nista pa bi to neko drugi moga napisat ukoliko je upoznat  :misli:
 
Zildjian said:
pa šta je prvo crklo, kako je doslo do toga, krepala pumpa ulja ili šta?
jeli ti se gasio prije?

sad je meni ok motor, bio mi se odlomio cilindar...
i našao u bosni druge za 250 eura...

ali zgadio mi se užasno...
Nije bilo nekih naznaka! Nedavno je napravljen servis,i radila je ko bebica! Zašto i kako,još nemam pojma! Danas ide na dodatnu analizu pa cu vidjet šta dalje! Pozdrav svima i hvala na odgovorima!
 
Tutty said:
suze srad su znale imat problema sa automatskim natezacem faznog lanca, nekad bi znao zastekat nakon naglog pustanja gasa na visokim okretajima i preskakanja faznog za nekoliko zubi sto bi znalo dovest do ozbiljnijih problema, problem se rijesi sa rucnim natezacem, kod honda f-ica je takoder taj fazni znao bit problem al on nebi preskako nego bi se samo cuja, inace je bez nekih drugih mana koliko ja znam, a sta se tice kawe kod nje neznam nista pa bi to neko drugi moga napisat ukoliko je upoznat  :misli:
evo sto se tiče kawe 600,636 mogu reči sve najbolje nemaa problema!  govorim iz svog i  drugih iskustava!  (y)
 
Da,da... pala je konačna odluka! Kupuje se cijeli agregat...pa ako neko ima neku informaciju,slobodno javi! Nagrada slijedi...  :)
 
quegato said:
Da,da... pala je konačna odluka! Kupuje se cijeli agregat...pa ako neko ima neku informaciju,slobodno javi! Nagrada slijedi...  :)
probaj potražiti 2003. na novije jer su navodno riješili probleme pa vidit dal se da pripasati (u biti prvo se raspitaj dal se da pripasati)...
 
MOONSHIELD said:
probaj potražiti 2003. na novije jer su navodno riješili probleme pa vidit dal se da pripasati (u biti prvo se raspitaj dal se da pripasati)...
može 100% napisa sam gore.

naravno staviš svoje pridubnice i karbove
 
quegato said:
Da,da... pala je konačna odluka! Kupuje se cijeli agregat...pa ako neko ima neku informaciju,slobodno javi! Nagrada slijedi...  :)
i kakvi su cilindri?