Yamaha T Max 500 - General Topic

joke said:
Razlika je u finoći pumpe ... to i dite može skužit po zvuku. Original se gotovo ne čuje, a zamjenska rula da moraš čepe u uši stavit na semaforu kad stojiš. Znači ne mora značit da je problem u gorivu(a je), možeš to sebi objasnit onda na način da je OEM pumpa puno finija od one potrebne za naše tržište.
Tu je i situacija da na drugim tržištima nije toliko izražen "problem" pa je sigurno vezan uz kvalitetu goriva
ma vezan je problem za originalne kineske pumpe
ovo smo davno sve prožvakali pa netreba više :afro:
 
Pozdrav,
razmišljam o kupovini tmaxa, do max 4500e. Trenutno imam Vstrom 650 i zbog sranja s kukom počelo mi je biti teško penjati se i spuštati se s njega, te podizanje noge na fuziće isto ne ide lako kao prije. Pa gledam da se vratim skuterima, imao sam prije Beverly 250. Ionako najviše vozim grad.
Ima puno tmaxova na njuskalu, vidim da otprilike za tu cijenu mogu dobiti 07 godište, možda 08 ako prodavač spusti malo cijenu.
Probao sam čitati ovaj thread, ali sorry, 500 stranica mi je too much.
TMaxa bi jer mi je lijep, jer je agregat naprijed i može biti solidna zamjena za motor glede ciklistike i performansi, a ergonomičniji mi je i praktičniji po gradu od vstroma.

Molio bih nekog tko se kuži da mi kaže par stvari, bit ću mu jako zahvalan:
1) Uzimati stariju ->07 ili noviju 08-> generaciju za slične pare? Ili nije toliko bitno i gledati ostalo (kilometri, stranje, veliki servis...)?

2) Budući za iste pare mogu ubosti noviji XMAX 400 ili još noviji XMAX 300, jel to zapravo pametnija investicija glede novijeg stroja i manje šanse za zajeb kod kupnje rabljenog? Naravno da bi ja što jači, što lakši i što jeftiniji skuter, ali jasno da je nemoguće. Za grad mi je i Bev 250 bio više nego dovoljan, ali volio bi da s curom mogu ugodno krstariti na povremene izlete do cca 100 km od kuće i nazad i preteći auto kad mi se više manje hoće. Koliko dobro to može odraditi xmax 300 i 400 u odnosu na tmaxa?

3. Je li tmax pretežak za grad? Nije skoro ništa lakši od vstroma, jedino što je sigurno težište puno niže i time lakše.

Hvala.
 
Ja bih osobno uvijek rađe noviju generaciju bez obzira i na eventualnu veću kilometražu ukoliko vlasnik ima urednu dokumentaciju i povijest održavanja. Ima ih puno na tržištu u očajnom stanju, upitne povijesti i sa skidanim kilometrima pa nije baš jednostavno ubosti dobar primjerak.
Prednost Tmaxa nad Xmaxom se najbolje doživi udvoje na otvorenoj cesti, a po gradu ja osobno nemam problema, u gužvi se snalazim kao i svi skuteri manje kubikaže, težina se zbog niskog težišta i stabilne ciklistike uopće ne osjeća, dapače, daleko je mirniji, precizniji i udobniji.

BTW, imaš PP.

:mrgreen:
 
A. gledaj kilometre primarno ... pazi na 20000 i varijacije na temu jer onda ide veliki servis koji ako se odradi sa zamjenskim djelovima smanjuje vrijednost, i financijsku i vozačku
B.XMax400 ni ne spominji, 300 je zakon. Pametnija investicija je samo glede dvi kacige pod sjedalom i abs/tcs sistema jer to nema TMax sve do 2017(mislim na sustav, ne mjesto). Za sve ostalo XMax je TMax djeljeno dva. Imam ti jednog odličnog za 40000 na ime, sa samo 4000 km. ... igra i kredit .
C. TMax je u gradu bolji od mnogih motora, samo neki enduro sa cestovnim gumama mu može donekle parirat ... ali tu nemaš udobnost, praktičnost i vjetrobransku zaštitu.
 
Baš gledam na Njuški skutere poviše 50 ccm sa najvišim cijenama prema najjeftinijima.
Sami T-Maxovi i di koji BMW. Jesu li to ljudi uvidili da im je sve to preskupo i nepotrebno pa ih sad prodaju ili ............? :misli: :neznam:
 
joke said:
A. gledaj kilometre primarno ... pazi na 20000 i varijacije na temu jer onda ide veliki servis koji ako se odradi sa zamjenskim djelovima smanjuje vrijednost, i financijsku i vozačku
B.XMax400 ni ne spominji, 300 je zakon. Pametnija investicija je samo glede dvi kacige pod sjedalom i abs/tcs sistema jer to nema TMax sve do 2017(mislim na sustav, ne mjesto). Za sve ostalo XMax je TMax djeljeno dva. Imam ti jednog odličnog za 40000 na ime, sa samo 4000 km. ... igra i kredit .
C. TMax je u gradu bolji od mnogih motora, samo neki enduro sa cestovnim gumama mu može donekle parirat ... ali tu nemaš udobnost, praktičnost i vjetrobransku zaštitu.

A. Kako biti siguran da je promjena obavljena s orig. dijelovima osim računa Yamaha servisa na uvid?

B. 5300e mi je too much, računam na 4300-4500e za vstrom, vidjet ćemo za koliko će otići, a za dodati mogu max 100-200e ako uleti nešto super, dakle 4500-4700e.

BTW pročitao sam par ljudi koji su reklamirali smart key da otkaže poslušnost pa ostanu ko posrani i ne mogu upaliti skuter.
Izolirani slučaj/rijetkost ili poznata boljka? Ne bi nikako to htio da mi se dogodi, igdje.
 
tduic said:
A. Kako biti siguran da je promjena obavljena s orig. dijelovima osim računa Yamaha servisa na uvid?

B. 5300e mi je too much, računam na 4300-4500e za vstrom, vidjet ćemo za koliko će otići, a za dodati mogu max 100-200e ako uleti nešto super, dakle 4500-4700e.

BTW pročitao sam par ljudi koji su reklamirali smart key da otkaže poslušnost pa ostanu ko posrani i ne mogu upaliti skuter.
Izolirani slučaj/rijetkost ili poznata boljka? Ne bi nikako to htio da mi se dogodi, igdje.

Kupiš rabljeno kod nas. Smart key problemi budu obično do ljudi, ne do keya
 
tduic said:
Pozdrav,
razmišljam o kupovini tmaxa, do max 4500e. Trenutno imam Vstrom 650 i zbog sranja s kukom počelo mi je biti teško penjati se i spuštati se s njega, te podizanje noge na fuziće isto ne ide lako kao prije. Pa gledam da se vratim skuterima, imao sam prije Beverly 250. Ionako najviše vozim grad.
Ima puno tmaxova na njuskalu, vidim da otprilike za tu cijenu mogu dobiti 07 godište, možda 08 ako prodavač spusti malo cijenu.
Probao sam čitati ovaj thread, ali sorry, 500 stranica mi je too much.
TMaxa bi jer mi je lijep, jer je agregat naprijed i može biti solidna zamjena za motor glede ciklistike i performansi, a ergonomičniji mi je i praktičniji po gradu od vstroma.

Molio bih nekog tko se kuži da mi kaže par stvari, bit ću mu jako zahvalan:
1) Uzimati stariju ->07 ili noviju 08-> generaciju za slične pare? Ili nije toliko bitno i gledati ostalo (kilometri, stranje, veliki servis...)?

2) Budući za iste pare mogu ubosti noviji XMAX 400 ili još noviji XMAX 300, jel to zapravo pametnija investicija glede novijeg stroja i manje šanse za zajeb kod kupnje rabljenog? Naravno da bi ja što jači, što lakši i što jeftiniji skuter, ali jasno da je nemoguće. Za grad mi je i Bev 250 bio više nego dovoljan, ali volio bi da s curom mogu ugodno krstariti na povremene izlete do cca 100 km od kuće i nazad i preteći auto kad mi se više manje hoće. Koliko dobro to može odraditi xmax 300 i 400 u odnosu na tmaxa?

3. Je li tmax pretežak za grad? Nije skoro ništa lakši od vstroma, jedino što je sigurno težište puno niže i time lakše.

Hvala.
Nemas se sta mislit
Samo Kralj i goni ......
Znaci Tmax 2008-2011 god
To ti je legendarni skuter.nema sta tu preruzni remenko i dvoguzni trazit
Jedino remenko USD/LED je manje vise OK ali on je preskup
Kralj je jos uvik top.....nema bolje.ko ti kaze suprotno ili nema pojma ili je pokvaren do srzi


Sent from my internet mobile device
 
Remenko? Prelaz s lanca na remen za final drive? Dvoguzni? :) prevod pliz, tnx.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
tduic said:
Ok, a što ne valja s X-Max 400?

kad ti valja kupi i gonjaj,
osim istog amblema proizvođača i slučajne podudarne boje to su dva svita različita,
tmax se vozi gotovo ka svaki motor,
xmax se vozi ko svaki prosječan skuterić,amen
ako nemaš love kupi godinu od 2004-07 i ti su tmaxovi nepoderivi strojevi.sigurno nećeš požaliti  :cool:
 
Nisam rekao da mi valja nego pitao zasto ne valja, da se primjetiti razlika. :) Ok, hvala na savjetu. Pitam, ispitujem, nije mala lova, zelim biti sto sigurniji.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
to ti i joke može najbolje i najjasnije istaći razlike ali po meni su to dva različita svita,
tmax je vožnjom gotovo indentičan svakom motoru dok je xmax tipični skuter sličnih osobina sa konkurencijom
moj ti je iskren savjet kupio navedenu godinu i nećeš požaliti ako već nemaš pretjerano love  :cool:
 
Tnx. Nije problem u godini, no 08 model mi je stvarno dosta ljepsi. Volio bi njega ubost ako uspijem.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
^^osobno radije bi 2005,god,sa npr, 40 000km nego 08,sa 70 000 i još vraćenih 20  samo zato jer mi je eto lipši  :cool:
:
 
Ma naravno da je kilometraza i stanje vaznije od dizajna. Ja bi sve ako mogu.
:)

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
Pozdrav, evo novi sam na forumu pa za početak pozdrav svima.

Ova generalna tema o Tmaxu je preširoka 500+ stranica, tako da ne mogu naći ono što me zanima.
Gledam Tmax-a  prvu liniju od 2001 do 2007. ( po meni najljepša )
Cijene u nas su smiješno velike pa će skuter ić vjerovatno iz Italije put Splita.
Nego šta se tiče mog pitanja..
Razlika u verziji do 2004 godine i ove poslje je vise-manje u par sitnica koje mi nisu sporne
koliko razlika izmedu karburatora i fuel injection sistema.

Zanima me ako netko zna u praksi dali je osjetna razlika u ponašanju skutera u smislu
ubrzanja / među ubrzanja i eventualnog odrzavanja tj. problema sa karburatorom (dali je to dodatna briga)  :misli: ?

Generalna pouzdanost te prve mašine me ne zabrinjava jer vidim po Subito.it primjerke sa 80, 90+tk. pa i vise.
Potrudit ću se nać primjerak sa što manje kilometara ali upitno koliko je pouzdano ono šta piše i koliko je motor zapravo proša.
Svakako će se radit generalni servis kad dođe u moje ruke. (šta je sigurno, sigurno je) pare nisu problem  :D

Hvala unaprijed
 
A uf,uvoz ti nikad ne garantira kilometre to znaš,a kolko ti se isplati neznan jer ipak je star i triba bi dobar pregled prije kupnje.A karburator je uvik veća briga nego injector.S tin da redizajn ima lipši kilometar sat jer oni je odvratan i ono bitnije dupli disk naprid.
 
redizajn definitivno onda,
lipši sat,dupli disk,veće kolo,manja potrošnja itddd
koliko je meni poznato te su mašine peri deri ludilo  :cool: