joke said:
- ABS sustav sa regulacijom 3 stupnja jačine reakcije
- Mape paljenja (razlićite)
- Kontrola proklizavanja
- Bočno ugrađeni hladnjak rashladne tekučine(izgleda da je "rupa" :x na jednoj strani rezervoara neminovna radi dovođenja zraka na hladnjak)
ABS će biti UBS, a zaboravio si i kardan... kubikaža 1200 ccm, ali i 220 kila suhe težine (izgleda da i Japanci u svijetu motocikala uče da se ne može napraviti stvar da ima sve, a da je lagana i jeftina!... sjetim se davnih dana kada su Japanci htjeli napraviti konačno jedan auto koji će barem u nečemu konkurirati u vrhunskoj luksuznoj klasi, htjeli su se uvući u klasu gdje caruju Mercedes i BMW, pa za tadašnje vrijeme čak i Audi još nije stanovao u toj klasi... i naprave oni auto koji ima sve - kvalitetu, sigurnost, snagu, luksuz, opremu... - zvao se Honda Legend - i odmah sa prvim modelom su uspjeli dosegnuti tada urnebesnu cijenu od 100.000 njemačkih maraka, pa i više... i svi su na tom primjeru skužili da nema vrhunskog proizvoda bez vrhunske cijene... a takav slučaj će biti i ova nova Super Tenere 1200 - ne može motocikl imati sve od opreme i luksuza, a da teži 150 kila. I bok!).
Procijenjena cijena za Austriju je između 17.500 i 18.500 eura.
Znači, barem jedan parametar u kojemu će konkurirati GS-u - znamo! I ne samo konkurirati - i dobrano ga prijeći!!
:jesus: :jesus:
jer se za 18.500 eura (136.000 kuna!) dobije GSA, a ne samo GS!!
E sad - koliko će ta cijena još narasti kod Jokea u butigi, ne znam, ali morat će angažirati sve raspoložive reklamne agencije da uvjere populaciju kako je za cijenu jednog GSA jedna Yamaha, "dođoš" u toj klasi putnih maksi-endura, bolja kupnja i investicija u bilo kojem pogledu od "zakona" koji tradicijski, aftermarket-ponudom, kvantitativno i kvalitativno vlada desetljećima u toj klasi - naravno, da ne ponavljam... 8) 8) 8)