Yamaha xt660x kupovina

Status
Not open for further replies.
Matek said:
je sam kaj ti u prosjeku dijelovi za yamahu trebaju 6 puta rjeđe nego za ktm 640

Vozio TT, sada vozim LC4. Nije istina. Za yamahu je uvijek bila neka jebačina sa dijelovima i pri tome mislim na obične potrošne dijelove (npr. vodilice i graničnici za lanac kao jedan od primjera, semerinzi vilice, ležajevi triple-clampa), sajla za kvačilo, ručkice itd....Kod ovlaštenog servisera na nenormalne cifre se samo možeš nasmijati i odmahnuti rukom, rok isporuke 7-10 dana.

Uzeo KTM, preslistam katalog dijelova, pošaljem špici mail i dobijem u roku od dana. Sve dijelove koje sam uzimao sam gledao i koliko bi me koštali za yamahu i mogu reći da se radi o duplim ciframa gotovo redovno.

Kolega vozi XTX, zato sam i rekao da napiše iskustvo kako sunčani dani prolaze, a motor 10 dana na servisu  :mrgreen:
 
od dva govna bolje ipak uzeti manje :mrgreen: u ovom slučaju je to ipak yamaha, pogotovo ako jedva skrpaš za motor, održavanje je ipak kudikamo jeftinije (y)
 
ja sa 640 se nebi usudio na neki put duži od 15 km  :mrgreen:

onda puno bolja opcija ktm 690

 
Matek said:
ja sa 640 se nebi usudio na neki put duži od 15 km  :mrgreen:

onda puno bolja opcija ktm 690
i jedno i drugo (y)

za tu lovu za koju prodaju ove xtx-e (4200) je frend prodao 690, prvi vlasnik, stanje picikato..a to je već konkretan motor, noviji i mislim dosta jeftiniji za održavanje od 640 (y)
 
Kao što kubik kaže, 7 dana isporuka dijelova za yamahu s tim kad su dijelovi (bobina 820 kn, čep hladnjaka 230 kn) došli rijeseno isti dan, i moram pohvaliti majstora Peru u big bike poštelao je yamahu stvarno super, njeno cukanje je svedeno na minimum minimuma, nema više pucanja iz auspuha osim kad je u torturi  :LOL:  Sve u svemu sad kad sam to riješio palim i vozim tjedan i pol dana otprilike 1700 km

Npr. ja kad sam uzimao motor imao sam novce i za neku sportivu al jednostavno me ne vuče taj sport, svako nešto voli, tako da slažem se s "fere" ono što ti leži idi na to, i naravno što ti se svidi i da je u skladu s tvojim ulaganjima i svime :)
 
Matek said:
reci... :0648:

samo me nemoj vređat  :gace:

Ništa...samo ti dajem priliku da se sam spustiš na zemlju.....  :LOL:

LC4 640 je izvrstan motor, u vlasnicima i očekivanjima je problem. Taj motor jede jamahe za doručak.
 
Pozdrav,

Do pred 2 mjeseca vozio sam XT-R 2007,sad promjenio na Bandit 1250.XT-R/X je puno zabavniji motor i puno više oprašta,pogotovo na cestama po zagorskim "bregima".Svakako preporuka za bilo koga.Jedino na ravnici ne očekuj da češ moći pratiti jače motore.Po uskim i zatvorenim zavojima ludnica :D

Ovi motori s njuškala su mi nešto preskupi i ne baš u originalnom stanju.
 
brcick23 said:
Kao što kubik kaže, 7 dana isporuka dijelova za yamahu s tim kad su dijelovi (bobina 820 kn, čep hladnjaka 230 kn) došli rijeseno isti dan, i moram pohvaliti majstora Peru u big bike poštelao je yamahu stvarno super, njeno cukanje je svedeno na minimum minimuma, nema više pucanja iz auspuha osim kad je u torturi  :LOL:  Sve u svemu sad kad sam to riješio palim i vozim tjedan i pol dana otprilike 1700 km

To majstore  (y)

Za usporedbu:
KTM bobina za 640SM: 58439006000: 47,42 eur; 356 kn
Čep hladnjaka: 58035016000: 13,57 eura; cca 102 kune (ja platio 92 kn prije par mjeseci)

:hehehe: :hehehe: :hehehe:

690 je puno bolji motor od tih XTXova, a za 4000 eura mislim da je i u cijeni. Jedino se opet svodi na osobne preferencije - divljanje pa supermoto ili cestovna/brza vožnja pa naked  (y)
 
kubik said:
To majstore  (y)

Za usporedbu:
KTM bobina za 640SM: 58439006000: 47,42 eur; 356 kn
Čep hladnjaka: 58035016000: 13,57 eura; cca 102 kune (ja platio 92 kn prije par mjeseci)

:hehehe: :hehehe: :hehehe:

690 je puno bolji motor od tih XTXova, a za 4000 eura mislim da je i u cijeni. Jedino se opet svodi na osobne preferencije - divljanje pa supermoto ili cestovna/brza vožnja pa naked  (y)


Sve stoji,samo bi rekao da je XT malo udobniji ako se planiraju vikend ture po 500-600 km
 
kubik said:
To majstore  (y)

Za usporedbu:
KTM bobina za 640SM: 58439006000: 47,42 eur; 356 kn
Čep hladnjaka: 58035016000: 13,57 eura; cca 102 kune (ja platio 92 kn prije par mjeseci)

:hehehe: :hehehe: :hehehe:

690 je puno bolji motor od tih XTXova, a za 4000 eura mislim da je i u cijeni. Jedino se opet svodi na osobne preferencije - divljanje pa supermoto ili cestovna/brza vožnja pa naked  (y)

A da ne govorimo o cijenama special KTM tool-sa....  :mrgreen:
 
640 je supermoto-sport motor dok je xtx supermoto-touring motor....

vozil sam ga x puta i znam da jede xtx za doručak....

na tom 640 je generalka bila rađena.... a i prilikom prodaje je bio zreo za istu  :mrgreen:

to je više sporCki nastrojen stroj koji traži i sporCko održavanje i mehaničarsku ruku....

dok je xtx više pouzdan tourer  :mrgreen: a opet da se i popelat fino

tu ga nadvisuje 690 on je u svemu bolji od xtx-a

svi su oni patili (y)



 
EnduroLab said:
LC4 640 je izvrstan motor
tebi, nisu svi majstori mehaničari i nemaju svi znanje, iskustvo i alat da si mogu priuštiti takav stroj (y)
ako je početnik, podrazumijeva se da nema ništa od navedenog
 
Matek said:
ja sa 640 se nebi usudio na neki put duži od 15 km  :mrgreen:

onda puno bolja opcija ktm 690

Poznanik je 2011 uzeo ganc novog 690 adventure, te s njime u 3 godine napravio 60-70tkm jako puno je putovao. Od kvarova, otišao mu je kuplung, 2 komada kilometar sata - komplet elektronika (imao je tu sreću da je tvornica priznala grešku i dobio novi sat), pumpa goriva 2 puta...I nisu neki kvarovi, ko zna šta bi se našlo da se mašina otvori :misli:

 
stane said:
Od kvarova, otišao mu je kuplung

To se podrazumjeva potrošile se lamele? Izvitoperile se međuploče? Pokidale se zakovice? Krepao ležaj kvačila? Pukla korpa pa raznijela cijeli dekl  :mrgreen:?

stane said:
pumpa goriva 2 puta...

Isto pitanje. Krepala pumpa goriva komplet ili je zaštopan filter bio problem (ujedno i krepavanju pumpe)?

Za svrhe istraživanja i pohranjivanja informacija o 690tki  :mrgreen:
 
Prvi modeli 690 su imali problema sa satom, svi zamijenjeni, tvornicka greska. Pumpa isto rikavala svima, meni na 11tkm. Jbg novi motor bilo je ocekivano da ce u provj seriji biti musica. Ali i to je nista..
 
kubik said:
To se podrazumjeva potrošile se lamele? Izvitoperile se međuploče? Pokidale se zakovice? Krepao ležaj kvačila? Pukla korpa pa raznijela cijeli dekl  :mrgreen:?

Isto pitanje. Krepala pumpa goriva komplet ili je zaštopan filter bio problem (ujedno i krepavanju pumpe)?

Za svrhe istraživanja i pohranjivanja informacija o 690tki  :mrgreen:

Na žalost ne znam detalje.

dovla said:
Prvi modeli 690 su imali problema sa satom, svi zamijenjeni, tvornicka greska. Pumpa isto rikavala svima, meni na 11tkm. Jbg novi motor bilo je ocekivano da ce u provj seriji biti musica. Ali i to je nista..

I sad zamisli da ti se tak šta dogodi na putu :shock: :palacdolje:, poznaniku kojeg sam spomenuo njemu se dogodilo na putu u Maroku.
 
Status
Not open for further replies.