Yamaha Yzf-r 125 ili nesto drugo?

o jbt ti si tu sad nabrojal 20 motora  :D :D

ovak ak mislis divljat i oces vecu brzinu onda razmisli o 2-taktnom motoru kao sto je aprilia rs, skuplje odrzavanje al jbg. Ovisi i o tome dali mislis ic na neka putovanja u tom slucaju je pouzdaniji 4-taktni i jos koliko si spreman para dat  :misli:
ja sam za svoju yamahu dao pare iz svog dzepa tak da mi ne pada napamet dizat na zadnji i takve gluposti... :)
 
eee u mene cu bit pare iz mog dzepa,pa cu opet blesat,izdvojit cu oko 2500 eura,a jeli bolje da se raspitam nego da se zaletim i zaje*em?
 
e po meni bi ti bolje bilo kupit neku RS, za te pare dobijes 2003 pa na novije godiste... motori ide jako OK za tu kubikazu... do 140 dode bez vecih problema, a onda dalje mu treba malo vise... mozda ti 120 sad izgleda puno, ali vjeruj nije... dosadit ce ti to za 2-3 mjeseca a onda ce ti biti zao sto nisi kupio nesto "jace"...

uglavnom, meni je RS bas za sve...za lagano voznju, za divljanje (staza) za putovanja, ma motor koji bude te zadovolji do 2 godine..a onda sljedi prelazak na jace...

PS: Jedina mana je kod vecih putovanja (300km+) je da je jaako neudoban... boli sve za popi*dit...  :mrgreen:
 
da,ali cuo sam da se 2t motori dosta kvare...a i yzf-r mi je ljepsa od one stare linije rs-a..
 
ovo bi ti bilo moje pazenje,posto niemam bas iskustva sa motorima cesti pokusaji dizanja na zadnji,paljnje guma...itd...a daju li se nabavit djelovi i jesu li skupi?
 
ako je tebi motor za dizanje na zadnji, divljanja i slično, nikak ti izbor ne može biti 4T.. ali ako nisi naučen na održavanje motora i sve kaj spada u to ( naravno, redovito) 2T motor nije za tebe  (y) oni su dosta brzi za svoju kubikažu, dobri su za sve jedino nisu preporučljivi za dulja putovanja no i to se može, jedina mana je to da zahtjevaju više vremena kaj se tiče održavanja, potrebno ti je neko kvalitetnije ulje, 100kn pa nadalje ( za mješavinu)... ali ne kužim, koji gušt ti je paliti gumu na motoru od 125cc?? pa kolješ ga s tim čovječe, nije to motor za to  :LOL:
 
ali ne uvijek,a gust je zato jer nemam s cim drugim...haha...znaci 2t zahtijeva mnogo odrzavanja,mozes li mi to malo opisat?
 
gle na 2-taktnom moras radit cesce servise redovne, brze odlaze djelovi npr dok na 4-taktnom promjenis jedan dio jednom na 2T promjenis 2 ili 3 puta ovisi o kojem se djelu radi...
palit gumu na 125-ici  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
nema svrhe ubijas motor bezveze a treba ti pol sata da se guma zavrti :D i jos brijem da ni nemozes na suhom samo na mokrom terenu

i jos jedno pitanje: Dali znas dizat na zadnji ili se ucis???????????????
jer ako neznas onda je malo bezveze uzet motor od 2500 eura zato sto sigurno neces proc bez padova, jedino ako cale ima para ko kenje pa ce kupit drugi :D :D
 
znam drzati,ali se trbam jos malo uvijestiti...ali ipak mi se cini da cu uzeti neki 4t jer u nas u bih i nema bas mnogo srevisa koliko sam upoznat...
 
ma četverotaktne 125-ice ne idu nikud,a dvotaktne se opet kvare i njih je bolje ne vozit ako se ne razumiješ u mehaniku..najbolje ti je uzet neku četverotaktnu 250-icu.mala ninja ima performanse u rangu rs 125,a opet se puno manje kvari.na stranu to što ima lošiji okvir,ovjes i kočnice,a bome i puno gadniji dizajn...
uglavnom,ja sam se zajebao što sam uzeo rs-a,ne zato što je to loš motor,nego zato što sam ja jako tupav što se tiče mehanike i popravaka,a ako će ti ga održavati netko drugi to te izađe skuplje nego kad održavaš 600 ccm.
npr,ja pržim od broda do osijeka,i počne mi nešta lupat kod đakova.prvo moram zvat nekog da dođe po mene,onda sređivat kombi da ga odveze do majstora i još sto pizdarija,na kraju se ispostavi da sam spalio ležaj radilice i motor neće vozit dok ne daš majstoru 200 eura da ga popravi.i pokaže se da je i klip već dosta potrošen i da ga treba mijenjat,to je još 100 eura.i tak uvijek nešta...a ja glup pa ne znam sam popravit,a nemam para da stalno plaćam nekome da ga popravlja za mene..
ako ti je do vožnje više nego do šarafanja (kao što je meni) kupiš si polovan četverotaktni motor i uživaš.a ako si dobar mehaničar i voliš 2t (koji su potpuno druga filozofija od 4t) uzmeš si rs-a,u ovim vremenima za 2500 eura imaš i novu liniju..
uglavnom,uvijek 4t ispred 2t,ali najmanje 250 kubika!
 
i ja sam gledao ninju 250r ali skupe su do zla boga,ispod 3500 eura u njemackoj je nemozes nac,a ni u nas stanje nije bolje...