ma četverotaktne 125-ice ne idu nikud,a dvotaktne se opet kvare i njih je bolje ne vozit ako se ne razumiješ u mehaniku..najbolje ti je uzet neku četverotaktnu 250-icu.mala ninja ima performanse u rangu rs 125,a opet se puno manje kvari.na stranu to što ima lošiji okvir,ovjes i kočnice,a bome i puno gadniji dizajn...
uglavnom,ja sam se zajebao što sam uzeo rs-a,ne zato što je to loš motor,nego zato što sam ja jako tupav što se tiče mehanike i popravaka,a ako će ti ga održavati netko drugi to te izađe skuplje nego kad održavaš 600 ccm.
npr,ja pržim od broda do osijeka,i počne mi nešta lupat kod đakova.prvo moram zvat nekog da dođe po mene,onda sređivat kombi da ga odveze do majstora i još sto pizdarija,na kraju se ispostavi da sam spalio ležaj radilice i motor neće vozit dok ne daš majstoru 200 eura da ga popravi.i pokaže se da je i klip već dosta potrošen i da ga treba mijenjat,to je još 100 eura.i tak uvijek nešta...a ja glup pa ne znam sam popravit,a nemam para da stalno plaćam nekome da ga popravlja za mene..
ako ti je do vožnje više nego do šarafanja (kao što je meni) kupiš si polovan četverotaktni motor i uživaš.a ako si dobar mehaničar i voliš 2t (koji su potpuno druga filozofija od 4t) uzmeš si rs-a,u ovim vremenima za 2500 eura imaš i novu liniju..
uglavnom,uvijek 4t ispred 2t,ali najmanje 250 kubika!