Z(Er)X-500

DeXter_13

Active member
evo, da i ja pokažem moje (ne)djelo na Er5, koji prerasta u zrx500 :D



prvo je bilo par mjeseci "skupljanja" djelova po svjietu, usa, engleska, njemačka,.... i onda sve stavljeno na hrpu.

 
... i danas to izgleda ovako :)  (y) (y)


Da ne ostanem dužan, najveće zasluge idu dobrome meštru iz Podstrane, koji je imao živaca mene trpiti i ovo posložiti bolje nego iz tvornice!!!
:naklon: :naklon: :naklon:
 
ma gledao sam ustvari pločice.... takve idu i na moju suzu... ali čeljusti ipak nisu iste...  :misli:
 
strasilo said:
ma gledao sam ustvari pločice.... takve idu i na moju suzu... ali čeljusti ipak nisu iste...  :misli:
gsxr1000 '01-02, busa 01-02, odn zrx1200 sva godišta
 
xxxburnxxx said:
fino
jos tank da je izravnat

evo, nije proslo niti pola godine od "zahtjeva", tank izravnan, malo se radilo na zadnjem ovjesu, malo se mjenjala stop lampa, radio novi rep, da pase na tu lampu, pa se i farbalo u perlu zuto / crno, .....


pa se cujemo za mjesec dana ;)

idemo dalje!!!
 
all cool, al baci malo naljepnica u serijskom duhu, bezlicno je ovako
 
kruns said:
hoćeš stavljati i drugu zadnju felgu sa nekom debljom gumom?

jos pitas oce li.....

zaboravila sna sta ce sve jo sminjat koliko mi je toga nabrojia  :mrgreen:
 
Kakva ti je ono posuda prikacena na kompressor,prva slikam jel to za drenirat kocnice ?
 
ma dobro je to napravljeno, truda uloženo i sve, al šta se to isplati na takvom motoru, nemojte sad počet:nijedna prerada se ne isplat, da ne isplati se, al se neka više isplati, neka manje, ne kužim šta bi trebalo ispast na kraju iz ovog, motor će super ležat s boljim ovjesom i gumama, i rješena je ona očajna serijska kočnica-što je pametno, al ipak je to jedva 50-ak konja, 125-ica s kitom namaže er-5, neznam, po meni je bolje preradit neku stariju kramu, al da ima sape pod tankom, al opet, to sam samo ja.., svaka čast za trud (y)
 
mrki 22 said:
ma dobro je to napravljeno, truda uloženo i sve, al šta se to isplati na takvom motoru, nemojte sad počet:nijedna prerada se ne isplat, da ne isplati se, al se neka više isplati, neka manje, ne kužim šta bi trebalo ispast na kraju iz ovog, motor će super ležat s boljim ovjesom i gumama, i rješena je ona očajna serijska kočnica-što je pametno, al ipak je to jedva 50-ak konja, 125-ica s kitom namaže er-5, neznam, po meni je bolje preradit neku stariju kramu, al da ima sape pod tankom, al opet, to sam samo ja.., svaka čast za trud (y)

Nisam sigran da sam te dobro skuzio, ali ti bi volio narokat iljadu konja pod guzicu, i molit boga da nemoras kocit?!?  :misli: imat dva federa od zika umjesto ovjesa, jer je bitno oprat nekog na pravcu, i nadat se da cesta nece skrenit?!?  :misli:

Jebiga, ja nisam takav. Meni je 50+ konja dovoljno. s time da ih sada mogu i kroz krivine izvest u voznju, barem pola vise nego do ove nadogradnje. ;)