Z(Er)X-500

po mogucnosti neka ostavi i straznju bubanj kocnicu, pa 100 konja gore i odmah je zvijer, a ovjes, rama, kocnice, to je sve dopunska oprema.  :mrgreen:
 
sid said:
po mogucnosti neka ostavi i straznju bubanj kocnicu, pa 100 konja gore i odmah je zvijer, a ovjes, rama, kocnice, to je sve dopunska oprema.  :mrgreen:


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: dadada  :mrgreen:


nego mozda glupo zvuci al, tu se spominju neke 4-cli. masine ako se ne varam, ali sta to stane na taj kostur?

Da i da se nadovezem na onu o usporedbi 125 i ce i er5, alo ko je vidio zbrajat kruske i jabuke? Pa i kad bi bilo moguce da 125 ica sa kitom opere 500 2cl. to oupce nije bitno, jer er nije sportiva, nego komad motora, ja vozim 125 icu i znam kakva je to igracka. I da moment je isto jaaako bitan kod nekakvih ˝spananja˝ RS bi eventualno imala prednost radi voznih osobina tj. ciklistike, but who cares that's not the point
 
sid said:
po mogucnosti neka ostavi i straznju bubanj kocnicu, pa 100 konja gore i odmah je zvijer, a ovjes, rama, kocnice, to je sve dopunska oprema.  :mrgreen:

covijek je napisao da na ovaj ovijes koji ima dexter se ubaci ta masina i dodao je neku felgu da se nabaci..

al nema veze..

kaj se mene tice ove 4cil nek ostanu tam di jesu, a ovu od gpz-a bi bilo bas lijepo udomit na er5 i jos ju malo dotjerat.. vecim ventilima, kanalima, mozda bolji karburatori te neki ispuh proracunat a ne hrpa cijevi sa akrapovic naljepnicom from hrelič..!

stvarno nisam znao da gpz ima 63 ks... al ovaj dexterov er-5 je stvarno savrsen..! i da se odluci i prikupi novce za gpz makinu imao bi preee jeben motor.. makar je i sad extra.
 
pretpostavljam, ali stvari trebaju biti u nekom pravilnom medjuodnosu, inace od njih imas vrlo amlo, a moze biti i opasno, daklem, ovakav ovjes, ova rama, masina od gpz 500, ima smisla, jos pojacati straznju kocnicu (iako starije serije GPZ- imaju iza dobos i felge od 16") to bi bilo OK.
Ali osobno mislim da bi ugradnja motora od 80, 90, 100 KS na ovakvu i ovako koncipiranu ramu ne bi bilo doro.
 
sid said:
pretpostavljam, ali stvari trebaju biti u nekom pravilnom medjuodnosu, inace od njih imas vrlo amlo, a moze biti i opasno, daklem, ovakav ovjes, ova rama, masina od gpz 500, ima smisla, jos pojacati straznju kocnicu (iako starije serije GPZ- imaju iza dobos i felge od 16") to bi bilo OK.
Ali osobno mislim da bi ugradnja motora od 80, 90, 100 KS na ovakvu i ovako koncipiranu ramu ne bi bilo doro.

masina od 90 - 100ks 4cyl je utopija ;) teska teorija , koju je neko iznio gore. mislim da tu nema mjesta. masina od gpza500s, sa 63ks, plus mali tun, do 70, to je igra ;)

rama na gpzu je, mislim, identicna ovoj na er5. nisam 1000% siguran, ali vise jesam nego nisam. barem sto se tice promjera cijevi rame. Btw, to su, u globalu dva identicna motora, recimo nesto kao er-6n i f verzija.

Ipak, za prvu ruku idem na dynojet + KN. poslije, poslije je sve otvoreno :)
 
ne znam jesu li identicni, to bi neko puno strucniji mogao znati (mislim da nisu, ali ne mora biti)
kaj se tice masine od GPZ-a to bi mozda bilo prihvatljivo, u svakom slucaju zanimljivo
 
straznju disk kocnicu nije niti tako velik problem staviti...
treba nac neku felgu slicinih dimenzija kao u er-5 da ima disk
napraviti nosac celjusti koji se bazira na osovinu kotaca preko lezaja i zatim ju fixirati polugom (vidio sam na nekim vecim motorima tako, i mislim da je tako najlakse napraviti a i najsigurnije)
polugu mozete fixirati na bezbroj nacina i pozicija..!

ak se na tomosa moze stavit disk iza onda se moze i na er-5, makar za sad ne vidim potrebe za to.. eventualno napraviti rupe za hlađenje i to je to.
 
ive_xxx said:
straznju disk kocnicu nije niti tako velik problem staviti...
treba nac neku felgu slicinih dimenzija kao u er-5 da ima disk
napraviti nosac celjusti koji se bazira na osovinu kotaca preko lezaja i zatim ju fixirati polugom (vidio sam na nekim vecim motorima tako, i mislim da je tako najlakse napraviti a i najsigurnije)
polugu mozete fixirati na bezbroj nacina i pozicija..!

ak se na tomosa moze stavit disk iza onda se moze i na er-5, makar za sad ne vidim potrebe za to.. eventualno napraviti rupe za hlađenje i to je to.

sve se moze ;) svi su djelovi u garaži, felga na pituravanju. i onda idemo u proces pripasavanja. ;) donor svega - zxr400, felga 4,5x17 guma bude 160  8)
 
DeXtEr_5 said:
masina od 90 - 100ks 4cyl je utopija ;) teska teorija , koju je neko iznio gore. mislim da tu nema mjesta. masina od gpza500s, sa 63ks, plus mali tun, do 70, to je igra ;)

rama na gpzu je, mislim, identicna ovoj na er5. nisam 1000% siguran, ali vise jesam nego nisam. barem sto se tice promjera cijevi rame. Btw, to su, u globalu dva identicna motora, recimo nesto kao er-6n i f verzija.

Ipak, za prvu ruku idem na dynojet + KN. poslije, poslije je sve otvoreno :)

Sad baš gledam: originalno GPZ 500 ima 60 konja, ovih 63 je netko imao sa nekom tuningom (auspuh?, filter?).
Rama GPZ je napravljena od cijevi pravokutnog presjeka dok su kod ER-5 cijevi okrugle. Na prvi pogled dosta su slične, doduše ne znam gdje su hvatišta za mašinu, ali pretpostavljam da ne bi smjelo biti problema s ugradnjom. No, nemojte me držati za riječ, volio bih da netko stručnijikaže svoje mišljenje!
 
Dylan said:
Sad baš gledam: originalno GPZ 500 ima 60 konja, ovih 63 je netko imao sa nekom tuningom (auspuh?, filter?).
Rama GPZ je napravljena od cijevi pravokutnog presjeka dok su kod ER-5 cijevi okrugle. Na prvi pogled dosta su slične, doduše ne znam gdje su hvatišta za mašinu, ali pretpostavljam da ne bi smjelo biti problema s ugradnjom. No, nemojte me držati za riječ, volio bih da netko stručnijikaže svoje mišljenje!

ovih 63 sam ja ispalio iz glave. ocito je 60ks deklarirana snaga. a blok masine je identican. razlike su samo u glavi. da li bregasta ili i veci ventili i vjerojatno cdi. cak su i karbovi isti cvk34 ;)
 
Dylan said:
Bregasta i CDI.

Prve verzije su imale 50 konja, isto kao i Twister, onda su stavili bregastu s oštrijim bregovima i drugi CDI i izvukli 60 KS- informacija je iz KMS.

thx!
heheheheh!

interesantno :)
 
Dylan said:
Bregasta i CDI.

Prve verzije su imale 50 konja, isto kao i Twister, onda su stavili bregastu s oštrijim bregovima i drugi CDI i izvukli 60 KS- informacija je iz KMS.

e hvala ti.. naci ipak sam dobro vidio da pise gpz500 50ks..
jos da znas od koje godine se ugrađuju bregaste druge i cdi...
 
jel netko zna nesto o ovome..

kaj nije er 5 imao karbove do kraja proizvodnje..?

http://bikez.com/motorcycles/kawasaki_er-5_2006.php


i na istoj stranici pise da je gpz imao 60ks od 1987g.  a mislim da mu je to i pocetak prizvodnje.
 
po bikezu. od 2004 su gore injection... a da ga silujes karbovi moraju bit.. mozda za us-a ili neko trziste je injection..
 
evo, da malo vratim temu iz mrtvih :) :D

dakle. prije 2 mj je krenula prica, i ispalo je da ovo bas i nije jednostavan sport, ali tu smo, :D er-5 ima zadnji disk!!!  (y) (y) (y) i "momacku" felgu od 4.5" za gumu 160/60  :mrgreen: 8) 8) 8)

dosao je i zadnji disk, celjust i pumpa su tamo negdje na prvoj stranici  :jesus: