sid said:po mogucnosti neka ostavi i straznju bubanj kocnicu, pa 100 konja gore i odmah je zvijer, a ovjes, rama, kocnice, to je sve dopunska oprema.
sid said:po mogucnosti neka ostavi i straznju bubanj kocnicu, pa 100 konja gore i odmah je zvijer, a ovjes, rama, kocnice, to je sve dopunska oprema.
sid said:pretpostavljam, ali stvari trebaju biti u nekom pravilnom medjuodnosu, inace od njih imas vrlo amlo, a moze biti i opasno, daklem, ovakav ovjes, ova rama, masina od gpz 500, ima smisla, jos pojacati straznju kocnicu (iako starije serije GPZ- imaju iza dobos i felge od 16") to bi bilo OK.
Ali osobno mislim da bi ugradnja motora od 80, 90, 100 KS na ovakvu i ovako koncipiranu ramu ne bi bilo doro.
ive_xxx said:straznju disk kocnicu nije niti tako velik problem staviti...
treba nac neku felgu slicinih dimenzija kao u er-5 da ima disk
napraviti nosac celjusti koji se bazira na osovinu kotaca preko lezaja i zatim ju fixirati polugom (vidio sam na nekim vecim motorima tako, i mislim da je tako najlakse napraviti a i najsigurnije)
polugu mozete fixirati na bezbroj nacina i pozicija..!
ak se na tomosa moze stavit disk iza onda se moze i na er-5, makar za sad ne vidim potrebe za to.. eventualno napraviti rupe za hlađenje i to je to.
DeXtEr_5 said:masina od 90 - 100ks 4cyl je utopija teska teorija , koju je neko iznio gore. mislim da tu nema mjesta. masina od gpza500s, sa 63ks, plus mali tun, do 70, to je igra
rama na gpzu je, mislim, identicna ovoj na er5. nisam 1000% siguran, ali vise jesam nego nisam. barem sto se tice promjera cijevi rame. Btw, to su, u globalu dva identicna motora, recimo nesto kao er-6n i f verzija.
Ipak, za prvu ruku idem na dynojet + KN. poslije, poslije je sve otvoreno
Dylan said:Sad baš gledam: originalno GPZ 500 ima 60 konja, ovih 63 je netko imao sa nekom tuningom (auspuh?, filter?).
Rama GPZ je napravljena od cijevi pravokutnog presjeka dok su kod ER-5 cijevi okrugle. Na prvi pogled dosta su slične, doduše ne znam gdje su hvatišta za mašinu, ali pretpostavljam da ne bi smjelo biti problema s ugradnjom. No, nemojte me držati za riječ, volio bih da netko stručnijikaže svoje mišljenje!
Dylan said:Bregasta i CDI.
Prve verzije su imale 50 konja, isto kao i Twister, onda su stavili bregastu s oštrijim bregovima i drugi CDI i izvukli 60 KS- informacija je iz KMS.
Dylan said:Bregasta i CDI.
Prve verzije su imale 50 konja, isto kao i Twister, onda su stavili bregastu s oštrijim bregovima i drugi CDI i izvukli 60 KS- informacija je iz KMS.
ive_xxx said:jel netko zna nesto o ovome..
kaj nije er 5 imao karbove do kraja proizvodnje..?
http://bikez.com/motorcycles/kawasaki_er-5_2006.php
ive_xxx said:jos da znas od koje godine se ugrađuju bregaste druge i cdi...