mate
Administrator
Baš sam išao pogledati stare mailove jer se sjećam da me netko kontaktirao kad je Dinaric počinjao. U svakom slučaju sam imao pozitivno mišljenje o toj ideji, isto kao i sada. Kroz razdoblje od nekoliko godina prije toga aktivno sam sudjelovao u pripremi i organizaciji nekoliko enduro utrka i imam neka iskustva pa svaku organizaciju ovog tipa pozdravljam jer to ne da nije jednostavno nego je jebena muka.
Kotizacija 40EUR... neka se prijavi 100 ljudi što bi u konačnici značilo 4.000 EUR. Neka bude nešto i od sponzora ali kako god okreneš, ni za duplo to ne bi radio.
Zadnje dvije utrke, Mlaka i Klanjec, imale su mislim preko 200 prijavljenih natjecatelja i na kraju su završili u minusu a repovi se protežu do današnjih dana. Trasiranje, čišćenje i označavanje staze, šumari, lovci, vodoprivreda, seljaci, policija, hitna, lomovi, prijetnje, uništeni makadami i privatna polja... to je kaos od organizacije.
Što se tiče trekova, ne kužim zašto bi bili nečije privatno vlasništvo? Možda ne poznajem dovoljno materiju jer ih nisam baš koristio, osim za bicikl koji su na netu dostupni svima.
I ovo podcrtano za ilegalne utrke, realno to i je veliki problem premda je utrka teška riječ. Dovoljno je reći obične vožnje međutim i to ovisi od ekipe do ekipe da ne velim do kućnog odgoja. Sebe osobno sam smatrao jednim od pažljivijih vozača, u smislu čuvanja prirode ili nečijih privatnih posjeda, ali preko 50% vožnje mi je bilo na Medvednici koja je park prirode. Tu sam po defaultu bio ilegalan ali jednostavno ne postoji drugi način.
Kotizacija 40EUR... neka se prijavi 100 ljudi što bi u konačnici značilo 4.000 EUR. Neka bude nešto i od sponzora ali kako god okreneš, ni za duplo to ne bi radio.
Zadnje dvije utrke, Mlaka i Klanjec, imale su mislim preko 200 prijavljenih natjecatelja i na kraju su završili u minusu a repovi se protežu do današnjih dana. Trasiranje, čišćenje i označavanje staze, šumari, lovci, vodoprivreda, seljaci, policija, hitna, lomovi, prijetnje, uništeni makadami i privatna polja... to je kaos od organizacije.
Što se tiče trekova, ne kužim zašto bi bili nečije privatno vlasništvo? Možda ne poznajem dovoljno materiju jer ih nisam baš koristio, osim za bicikl koji su na netu dostupni svima.
I ovo podcrtano za ilegalne utrke, realno to i je veliki problem premda je utrka teška riječ. Dovoljno je reći obične vožnje međutim i to ovisi od ekipe do ekipe da ne velim do kućnog odgoja. Sebe osobno sam smatrao jednim od pažljivijih vozača, u smislu čuvanja prirode ili nečijih privatnih posjeda, ali preko 50% vožnje mi je bilo na Medvednici koja je park prirode. Tu sam po defaultu bio ilegalan ali jednostavno ne postoji drugi način.