zapekla matica na osovini

jozy said:
ma nisan jos upravio
malo me prpa brenerom ic da nebi semering spizdio, a na ova ostala silovanja jednostavno ne reagira  :misli:
ma nemas straha....ne moras je zagrijati do usijanja.... :mrgreen:

Zagrijes je tek toliko...pogotovo ako je matica aluminijska...kao sto kazu....Osovinu i semering zastiti mokrom krpom i to je to.....
 
vickodu said:
Nemoj brenerom nego fenom Dovoljno ugrije da pusti loctite a nece stradat semering

bmw m 5 said:
ma nemas straha....ne moras je zagrijati do usijanja.... :mrgreen:

Zagrijes je tek toliko...pogotovo ako je matica aluminijska...kao sto kazu....Osovinu i semering zastiti mokrom krpom i to je to.....

He, he, vi nikad niste skidali magnet sa aprilie :mrgreen:  kakav fen, kakve fine metode, dok crveno ne bude doli ne ide :LOL:

Inace takodjer sam za metodu krpa iza, acetilienski mali brener ( znaci klasicno autogeno sa malim plamenikom ) i samo maticu zagrijati, kasnije se "prstima" odvije :mrgreen:
 
Inače odvijanje zapečenih vijaka je najgluplji posao koji možeš doživiti kad nešto rastavljaš.
 
jucer san je sa fenom grijao dosta dugo, pa poluga, udaranje..
i nista  :mrgreen:
moran negdi posudit precizan brener
a druga mi je opcija da donesen lanac i lancanik u servisera pa nek se on s njim igra :misli:
 
Sip said:
He, he, vi nikad niste skidali magnet sa aprilie :mrgreen:  kakav fen, kakve fine metode, dok crveno ne bude doli ne ide :LOL:

Inace takodjer sam za metodu krpa iza, acetilienski mali brener ( znaci klasicno autogeno sa malim plamenikom ) i samo maticu zagrijati, kasnije se "prstima" odvije :mrgreen:


:shock:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
U četiri dana od kad se govori o ovoj matici ,moga je naručit novu i ovu staru pobrusit sa jedne strane i skinut je bez  problema.Tako nebi riskira ništa i nebi napravija nikakvu štetu na motoru i getribi.
 
barba said:
U četiri dana od kad se govori o ovoj matici ,moga je naručit novu i ovu staru pobrusit sa jedne strane i skinut je bez  problema.Tako nebi riskira ništa i nebi napravija nikakvu štetu na motoru i getribi.

Ovdje je riječ o sofisticiranim metodama :mrgreen: :mrgreen:
 
da.....mogao je otpiliti cijelu osovinu.....pa naruciti novu..... :mrgreen:

Rijesenje mu je predlozeno odmah na pocetku...a to sto on nema hrabrosti zagrijati....njegov je problem




A da ne pricamo koliko bi se odvazio da je mora obrusiti....i pritom paziti da ne osteti navoj..ili zube osovine.... :?
 
bmw m 5 said:
da.....mogao je otpiliti cijelu osovinu.....pa naruciti novu..... :mrgreen:

Rijesenje mu je predlozeno odmah na pocetku...a to sto on nema hrabrosti zagrijati....njegov je problem




A da ne pricamo koliko bi se odvazio da je mora obrusiti....i pritom paziti da ne osteti navoj..ili zube osovine.... :?
  :LOL:
 
Bandit said:
Ovdje je riječ o sofisticiranim metodama :mrgreen: :mrgreen:

Ti se ne mjesajj pusti znalce da raspravljaju u tehnickim temama  :jesus:
 
vickodu said:
Ti se ne mjesajj pusti znalce da raspravljaju u tehnickim temama  :jesus:
A istina je da dok se ne odvaži i ne proba - problem nebu riješil.
A ak nekaj zajebe - znal bu kak ne treba to delati za sljedeći put.

A iimam i najbolje rješenje - nek kupi novi motor :mrgreen:
 
Bandit said:
A istina je da dok se ne odvaži i ne proba - problem nebu riješil.
A ak nekaj zajebe - znal bu kak ne treba to delati za sljedeći put.

A iimam i najbolje rješenje - nek kupi novi motor :mrgreen:

i novi mora biti ApRRilia  :mrgreen:
 
vickodu said:
Ti se ne mjesajj pusti znalce da raspravljaju u tehnickim temama  :jesus:
.....pa nije to neka filozofija...zna se sta se radi kad je matica osigurana locktite-om....onim zelenim..npr...nema odvrtanja ako sklop ne zagrijes na 300 stupnjeva...pitanje je sta je stavljeno na navoj...jer nemoguce da je to tako divljacki stisnuto....malo vatrice...i rijeseno....Naravno...ako to nikad nije radio...ima ljudi koji jesu...pa nek to oni rijese.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
.....pa nije to neka filozofija...zna se sta se radi kad je matica osigurana locktite-om....onim zelenim..npr...nema odvrtanja ako sklop ne zagrijes na 300 stupnjeva...pitanje je sta je stavljeno na navoj...jer nemoguce da je to tako divljacki stisnuto....malo vatrice...i rijeseno....Naravno...ako to nikad nije radio...ima ljudi koji jesu...pa nek to oni rijese.... :mrgreen:

Pa nije valjda zelenim...... :LOL:

A niš.............. :cijpadrva: :vatrica:

(y)
 
Da budem malo ozbiljan Ako ne ide ta matica onda je pametnije prepustit serviseru i platiti nesto nego napraviti puno veci problem


 
Zato san i napisa da je pobrusi ali pazeči na ostalo_Ostale komentare ,manje više zlobne,bih zaobišao.
 
1.
Tvornički nema loctite na sebi. 100 %. ali desi se to da materijal osovine i matice vole napraviti seize ili ti ga zapeći po naški. Slično sa maticama i vidama od inox-a koji su izloženi visokim tem. oscilacijama. I ne treba stavljati loctite nikakav kad jednom (negdje oko božića 2011  :hehehe:) odšarafi tu maticu. stavlja se samo neka anti seize mast poput copaslipa/molyslipa ili slično.  inače tvornički se steže na 12 kg.


2.
A, sad moja verzija skidanja:

stavi ti gedoru gore drži ju nogom, a nek netko upali motor i ubaci u prvu. Otvori gas do kraja i naglo pusti kvačilo. Ma kakvo grijanje oni tebe lažu. Slušaj ti mene...  (y)


P.S.

Nemoj ne poslušat ovo drugo je šala
 
Joy Rider said:
1.
Tvornički nema loctite na sebi. 100 %. ali desi se to da materijal osovine i matice vole napraviti seize ili ti ga zapeći po naški. Slično sa maticama i vidama od inox-a koji su izloženi visokim tem. oscilacijama. I ne treba stavljati loctite nikakav kad jednom (negdje oko božića 2011  :hehehe:) odšarafi tu maticu. stavlja se samo neka anti seize mast poput copaslipa/molyslipa ili slično.  inače tvornički se steže na 12 kg.

Iznenadio bi se............
 
makazica said:
Iznenadio bi se............

nema.... govorim za kawasaki er6n/f i versys.... :mrgreen:

niti ga u manualu ne prikazuju/preporučuju
 
Joy Rider said:
1.
Tvornički nema loctite na sebi. 100 %. ali desi se to da materijal osovine i matice vole napraviti seize ili ti ga zapeći po naški. Slično sa maticama i vidama od inox-a koji su izloženi visokim tem. oscilacijama. I ne treba stavljati loctite nikakav kad jednom (negdje oko božića 2011  :hehehe:) odšarafi tu maticu. stavlja se samo neka anti seize mast poput copaslipa/molyslipa ili slično.  inače tvornički se steže na 12 kg.


2.
A, sad moja verzija skidanja:

stavi ti gedoru gore drži ju nogom, a nek netko upali motor i ubaci u prvu. Otvori gas do kraja i naglo pusti kvačilo. Ma kakvo grijanje oni tebe lažu. Slušaj ti mene...  (y)


P.S.

Nemoj ne poslušat ovo drugo je šala
...na cemu si ti veceras..đoj rajderu.... :LOL: