zar je jawa toliko loša

kukac said:
stali smo nazalost nigdje  :palacdolje: :palacdolje:  kolega doso do novaca kupio stari zx10 a Jawu poklonio (y)  vratio je orginal masinu gore i Jawa otisla na poklon  :mrgreen: 
eto novac kvari ljude  :mrgreen: :mrgreen: da nije doso do novaca sredio bi Jawu :))))    ona prerađena masina stoji negdje u kutu radione  :cry:
hebemu eto bas mi je zao  :?
Sačuvaj bar nju pa nikad nije kasno naći još jednu Jawu kad se malo prikupi kuna pa je završi i nedjeljom bar iz gušta otići na kavu - nek se narod čudi..
 
ja imam jawu 350 TS model 638.
kd smo je kupili stalno problem s platinama.  platine su bile ok nego je jebala struja koja dolazi na njih pa su pregarale. riješili smo struju malo smanjili napon punjenja i to je držalo vodu jako dobro osim što nije bilo dobro to što se non stop pomjerao kut pretpaljenja na njoj. ti naštelaš i za 50 km ono nije tako. probali smo stezat jebački ali nije vredilo.
pa onda prije toga jebo je i brijeg koji diže platine on je bio neki divlji  dugo je vremena držao platine otvorenim pa smo ga obrusili i ispolirali da bude normalan da radi ko na svim paljenjima i tad je motor radio savršeno osim tog svako dnevnog štelanja pretpaljenja. neke sitne dorade na kanalima te štelanje pretpaljenja na 2mm i izrada konusa u auspusima i jawa je išla pravih 160 po njenom satu. emzea je brijala u trećoj.
pa smo prije godinu dana uzeli paljenje od tomos automatika ono koje ima manji magnet a širi . ima dolje 4-5 namotaja neznam točno sad i pošto to paljenje nema pick up tj okidač ili senzor neznamkak se to zove , ono nema 1 iskru u krugu nego 2 iskre značo druga je točno na 180 stupnjeva pošto ima 4 magneta.....
to stavili na jawu i uradili razvodni mehanizam. dekl iskoristili ko razvodnu kapu. tokarilo se tu i kolektora i plastika za izolatore i svašta i na kraju motor radi jebeno savršeno. nema akumulator. nemaš ključ, nema alternator , nema ništ. nagaziš na kurblu ko na apn i vozi.
  kod jawe bi trebalo ubaciti klipove sa L karikama i ispod L karike samo jedna uska karika i ništa više to bi bio tuning samo takav. imali smo problema s iskakanjem iz brzina al to kad se jednomiz distancira to ide.  loš motor al daju s eotklonit sranja s nje. evo mi imamo prednji cijeli kraj od mz etz 250 disk felgu i sve.
ima i drugih skupljih riješenja za paljenja. ima tih paljenja sa senzorima. znači ostaje alternator i sve a umjesto platina idu  ti senzori i to je to. ide neka elektronika i gotovo.
jawa jwe motor koji nema snage kao standardan. pa bi  između ostaloga valjalo staviti 2 karburatora gore. te malo spustiti usisni kanal prema karteru za koja 2-3mm. taj motor se vrlo lako da nasvirat .
što se tiče klipa cilindra i klipnjače to neznam nisam čuo da je se ikome sjebalo. to im je super. a i super im je boja i krom. evo nećete vjerovt kolega je imo model 634 i to je stajalo 2 godien vani svaki dan . ona kapi hrđe nije imala. ona ti ima neki jebeno debeli kromna auspuhu felgana blatobranima da  je to čudo. baš j e jedanlik smoto felgu pa s ekrom oljuštrio i to je debelo garant 0.1mm. a ispod nikl.

što se tiče karburatora to je savršeno urađeno. jikov 28 nema mane. osim što se zaprlja pa bože moj i očistiš ga.

:afro:
 
Rado bi je "nasvirao "  :mrgreen:
 
ima neko slike kako izgleda sklop iglica i piksni koje ih drže gore na radilici u gornjoj pesnici za klip, kako se to montira i kolko je lufta sastrane; moram taj sistem napraviti  na apriliji tuaregu jer sam nabavio vertex klip za starije modele koji imaju 16 bolcen, a novi 15 bolcen pa mi standardni igličasti 15x19x20 na paše pa bi to riješio iglicama 15x1,5 i sastrane između klipnjače i klipa stavio pločice ko što su na donjim ležajevima za radilicu
 
ja imam to sve gore u "kanisteru" i 90% sam siguran da nemanikakvih prstenova nego da imaš samo iglice i klip je takav da je blizu klipnjače tak da iglice mogu svega 1-2mm izać a pošto su dugačke ne smeta im to.

dali si ikad radio pločise koje idu na bolcn da fiksiraju ležaj? nisi. ali zato ima tko jest i pitaj njega

ja sam radio na tomos e90.
imo sam problem s lošim klipom pa nije imalo šta držat ležaj pa sam pravio pikse i to debele stjenke da nedau ljevo desno. nikad nisam osjetio nikakvu promjenu u radu radi njih. kod mene su bile od čelika. toje ono što je testirano. e sad za detaljnije neznam. ne bi smio baš napravit da klip n emože šetat ljevo desno bar 2-3mm bi trebo šetat. i to je to
a evo otići ću u radionu da ti dam točne podatke.  u sljedećem postu... (y)
 
evo me

  iznenadio samsam sebe! ima i jawa pikse!
ali dao bi se kladiti da ova koju samja sastavljao niej imala pa tako i na ovoj drugoj mašini  jedan klip ima a od drugog nemam te pikse tako da postoji šansa da su bile da je neko izgubio.

ovakva je stvar.

  iglice su kod jave fi 2mm a duge 13.7. klipnjača je oko 17mm široka. klip je širine 22mm.  klip hoda ljvo desno 1mm. te s time neda iglicama da izvire van ni na jednu stranu. čahure su zatokarene da mogu unić koji mm u klipnjaču prema iglicama pošto su iglice kraće od klipnjače, od bronze su ili mesinga

i to je to sve što trebaš znati. napravi ih malo deblje stjenke jedno 3-4mm stjenke jer ove su isto tako ali nisam skido točno ne znam sad mjeru.

kad budeš sastavljao

pazi ovo majstore
moraš imat jedan bolcn. ja bi preporučio da se uzme neki 2-3 stote manji.  ali možeš i uzet bolcn stari od klipa te mjere koji sad ide u taj sklop ali ga odrežeš  na dužinu malo manje nego lije klip unutra širok. i onda staviš bolcn i složiš igle oko toga, namažeš to dvotaktolom, staviš čaure s jedne i sdruge strane, natakneš klip, i kreneš s onim bolcnom da izguravaš ovaj i tako sastaviš to. nigdje ništa nesmije ispast ili se pomaknut.
preporučam da uzmeš  taj bolcn koji će ti služit za montažu 2-3 stote manji odnesi nek tokar ošmirgla ili neko da pobrusi fino. tokarit nemoš toliko malo nož hvata puno više. i to je to.

majstore jel imam pivo?
 
imaš i dvije pive
-vidiš skoro pa đabe sam nabavio vertex klip potpuno nov s novim karikama, bolcenom i osiguračima, zapakiran jer majstor koji ga ima nije znao kako riješit problem bolcena 16 mm umjesto 15 mm (naručio klip i iz Italije mu došao od starog modela mašine sa 16 bolcenom ), i ja dva dana smišljao što kako, piksa mi se čini nepouzdana i adj da vidim kako samo s iglicama riješit problem; original su 2 mm ja ću sad stavit 1,5 i to je to, samo još ovaj detalj da iglice ne ribaju po aluminiju klipa i to je to; ide mi 31 iglica i ostaje 0,6 mm zračnosti što je odlično
-klipnjača je 15 mm, klip oko 22, znači ako ostavim 2 mm hoda lijevo-desno, piksice mi mogu bit 2,5 mm debljine stijenke recimo 4 mm i upuštene od strane klipnjače koji mm unutra; po tome što si ti napisao sad, iglice bi mogle pasat od tomosovog igličastog, on je 13 mm širok; a možda su ipak premale jer na kavez otpada ; možda je ovo bolje pa ih pobrusim malo
LEŽAJ KBK 12X15X17,5 INA
-bolcen nije problem napravit  (y)
 
čaura ni za boga pa makar bila od grafitne bronze neće valjat - isprobano :palacdolje:

iglice od tomosa ne :palacdolje:
ina ležaj da (y) neuništivo.  u biti imaš i u tomosovim dućanima inine ležaje. povadiš iglice i gas. (y)
 
nisam ni znao da je INA češka :shock:

što se dogodi s čahurom
pa pojede se dobije luft koji pa onda klip tuče u klipnjaču i prenosi udarce na cjeli sklop i sjebe ti se i dosjed bolcena u klipu i klipnjači a odu i bočni ležaji od toga.

bio samnašo onu pravu grafitnu bronzu, onu crvenu, i ne vredi, znači ležaj i bog te blagoslovio. a ovo  s iglicama je nepoderivo. pito sam buraza i on tvrdi da jawa njegova nema te čaure vjerovatno ima drugčije klipove koji su uz klipnjaču pa  je to to.

neznam jesi znao da jawa gore u klipnjači pošto je ogromna ima ubačenu piksu od  zakaljenog čelika. a klipnjača je meka, neznam kakvo je stanje u velikoj pesnici, vjerujem da i dolje ima čahura ali dolje je kavez.i isto ne poderivo.
javio se jedan lik iz portugala kaže da je napravio 220 000 km s jawom, na koju foru neznam. nesjećam se sad jesam li ga pito jel šta radio na njoj ali mislim da je reko da niej ništ diro još. sipa sint ulje i gas. ja sam pao sa stolice na taj podatak, a kladim se da je standard i to ti ide do 4-5 000 obrtaja a i nemoraš je tao gazit moš i manje a vjerujem da tak i radi, d aje toplo kod njega nema hladnog starta i d aju ugrije uvjek prije kretanja.
nemoš vjerovat :shock:
 
kaskader90 jesi li imao problema s korpom na toj jawi , što se tiče dizanja snage nije problem ali pregrijavanjem brzo pada snaga i korpa ne izfrži žešću vožnju pa me zanima kako si to rješio
 
Pozdrav imam Jawu 350 , 78god, ostala mi od pokojnog starog, nije paljena 3 god, znam da oce upalit al jos dok ju je stari vozio u 30km je promijenio 3 svijecice, dali zna tu ko na forumu koga da je fakat majstor za jawe, sve je drugo na njoj tip top, prelakirana u crno , nove spulje kromirane, cak je i regana bila do prije 2 god, neda mi se citat sad svih 15 clanak pa vas molim ak neko ima majstora za Jawu nek javi, ima neki tam frajer kod jakusevca al puno zuji a malo meda daje, tak da od njega nis
 
:misli:

http://www.way2speed.com/2012/09/ideal-jawa-motorcycles-factory-photos.html?m=1#axzz2kYQL59xX



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Hmm, zanimljiva tema.

Ispada da Jawa, MZ i CZ ipak nisu toliko loši kako se priča.

Mene je frend popljuvao kada sam počeo tražiti jedan primjerak za urediti i staviti u svakodnevnu uporabu. On tvrdi da je Tomos bolji (na što se meni diže kosa na glavi).
 
Ima li tko sliku JAVA-e?
Radi se o trokotaču. Naprijed jedan kotač.
Motor, dvotaktni, i to je pak priča za sebe. (y)
Ako si poseban prekidač stavio "NAPRIJED" i kurblu normalno prebacio za pritiskanje nogom prema nazad motor je išao prema naprijed sa svoje 4 brzine. :mrgreen:
Ako si isti prekidač prebacio "NATRAG" kurblu si prebacio prema naprijed i upalio motor. Tada je motor istom brzinom sa svoje 4 brzine mogao ići unazad. :mrgreen:
 
Evo da imate o čemu razmišljat :mrgreen:

http://topgunmotorcycles.com/new/2013/12/17/two-stroking-around-the-world/

http://www.jawakolemsveta.cz/

Ovog iz drugog linka sam upoznao :mrgreen: Veli lik da je htio napraviti krug oko svijeta za onoliko novaca koliko košta novi BMW GS 1200. Uspio je!!!! Motor je 78 godište, kupljen iz AUTOŠKOLE!!! Cool kaj ne?