Zongshen naked-koncept

Ryan

New member
U vrlo kratkom vremenskom periodu najveći Kineski proizvođač mogao bi tržištu ponuditi svoje "oružje za masovno uništenje" Europske i Japanske moto industrije.
Svoju višegodišnju suradnju sa tvrtkama PIAGGIO i  Harley Davidson te stečena iskustva polako pretaču u svoje proizvode i spremaju se na nemilosrdnu bitku.
Izabrano bojište je Naked klasa s motorima od 600 ccm. Prvi modeli će biti sportski Naked motocikli...

....meni izgleda predobro, nadam se da će što prije u dućane, a nadam se da bi cijena trebala biti prihvatljiva...


 
Dok god ima SV-a za 46 000 Kn....ovo mora koštat 30 000 da bi se prodalo  :misli: :mrgreen:
 
Evo što sam uspio pronaći....
Three producers of the motor in China were ready made moge (the big motor) had a capacity of 600 cc and the machine was drafted 4 cylinders that his development for a long time. Not more than 10 years, they at once put forward the new and spectacular vehicle for the player that his age was still new.
 
Ryan said:
Evo što sam uspio pronaći....
Three producers of the motor in China were ready made moge (the big motor) had a capacity of 600 cc and the machine was drafted 4 cylinders that his development for a long time. Not more than 10 years, they at once put forward the new and spectacular vehicle for the player that his age was still new.
Dobro, Google translator je to prevea na svoju ruku, ali bere se okosnica.  (y)
 
Za unistit nekoga vrlo je bitno ponudit kvalitetu a oni su jako daleko od toga  :wink:
 
Pa nije da će ''uništiti'' konkurenciju, ali bi im eventualno mogli pomrsiti račune, na osnovu niske cijene i ''wannabe zeko'' dizajna...a još i ako cijena bude oko 30-35 tkn, pa ja bi ga prvi kupio... 8)
I nije da sam baš čuo da ljudi imaju problema sa tim Zongshenovima  :misli: :mrgreen:
 
Isto se govorilo o Hyosungu, pa ništa nije ugrozilo veliku japansku četvorku. Pogotovo poznavajući mentalitet naših kupaca- ako ovaj bude koštao oko 40 tkn, jer čisto sumnjam da će manje- može samo više, radije će se malo nadodat za kawca, suzu itd...
 
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/2008_Z750_ABS_HPIM2673.JPG
ovo je već bilo, no nije mi jasno, zašto kad izađe takvo što, svatko vidi kopiju svog motora. Ovo jema veze sa z-om (osim sica). U prošloj temi bila su još dva modela od koji je jedan bio čista kopija z-a, jedan je bio kopija horneta, a ovaj ima itekako slićnosti s gsr-om. Hladnjak, rama, grane auspuha, vilica.....usporedite slike....
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/Suzuki%20GSR600%20B-King%2006%20%203.jpg
...no sve je to lijepi photoshop.
Uglavnom, lijepo je da se netko takav pojavljuje na tržištu, sigurno će imati svoje kupce. Vjerojatno kad model izađe biti će dječjih bolesti, no nakon dvije godine, novi model će biti definitivno odličan za nezahtjevne vozače.
AKo se Hyosung ne prodaje u hr, ne znači da je situacija u svijetu ista, no prevelika je tradicija kod ostalih da bi ih uništilo. Va i dukac je nepouzdan pa se itekako prodaje, a još je i skup :mrgreen:
 
ping-pong,ding-dong i ostale zaj.......e da uniste ili oslabe japansko trziste  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
To ti je isto kad bi neko rekao da ce albanska auto industrija sjebat njemacku ili francusku auto industriju.
:blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:
 
Pa kinezi to rade dosta sistematski, dovoljno je vidjeti koji postotak prodaje zauzimaju u "entry-level" kategorijama u koje su dosad ušli, npr costum , enduro, skuter, quad-ovima ... , pa mislim da je samo pitanje dana kada će početi "grickati" 400-600ccm kategoriju - ali "živi bili pa vidjeli"  :smoke:
 
vickodu said:
Za unistit nekoga vrlo je bitno ponudit kvalitetu a oni su jako daleko od toga  :wink:

briješ, pogledaj sanly i baotian. Nisu bas nesto kvalitetni, ali moze se reci da su unistili konkurenciju na hrv. trzistu skutera do 50cc  :mrgreen:
 
Tko je kupovao japance taj će kupovati i dalje japance bez obzira na cijenu, isto vrijedi i za talijane, a oni koji kupe kineza uvijek će imati kineza i ništa više, motor solidno izgleda i nije ništa posebno ljepši/bolji od hyosung ponude čija se cijena kreće između 40 - 45 tkn. Nadalje da bi bilo koji kinez ugrozio na bilo koji način bilo koji japanski ili talijanski motocikl mora izbacit supermodel koji će pobijedit na svim mogućim testovima i u svim mogućim moto časopisima proglašen za najmotor i koštat 20 tkn - svi znamo da će se to dogodit na svetog  n i k a d a ! ! ! !  :wink: :mrgreen:

Btw : i meni to izgleda kao loša kopija starog Z 750  :?
 
flomaster said:
briješ, pogledaj sanly i baotian. Nisu bas nesto kvalitetni, ali moze se reci da su unistili konkurenciju na hrv. trzistu skutera do 50cc  :mrgreen:


Na koji nacin su ih unistili ,mislis po broju prodanih primjeraka .Pitaj dilere koliku imaju zaradu od prodaje jednog Baotiana  :wink:


Ghostrider-SB said:
Tko je kupovao japance taj će kupovati i dalje japance bez obzira na cijenu, isto vrijedi i za talijane, a oni koji kupe kineza uvijek će imati kineza i ništa više, motor solidno izgleda i nije ništa posebno ljepši/bolji od hyosung ponude čija se cijena kreće između 40 - 45 tkn. Nadalje da bi bilo koji kinez ugrozio na bilo koji način bilo koji japanski ili talijanski motocikl mora izbacit supermodel koji će pobijedit na svim mogućim testovima i u svim mogućim moto časopisima proglašen za najmotor i koštat 20 tkn - svi znamo da će se to dogodit na svetog  n i k a d a ! ! ! !  :wink: :mrgreen:

Btw : i meni to izgleda kao loša kopija starog Z 750  :?


Kako to mislis oni koji kupe kineza uvjek ce imat kineza  :misli: :misli: :misli: :misli:
 
vickodu said:
Kako to mislis oni koji kupe kineza uvjek ce imat kineza  :misli: :misli: :misli: :misli:


A šta bi trebao dobit kupnjom kineza - amerikanca, talijana, japanca ?!  :misli:

Kad sam kupio Zongshen sm 250 kao drugi motor ( ono za po gradu ) prošle godine i uzeo ključ automatski sam došao na listu zajeba godine, doduše to sam saznao kao i svi na teži način koji mjesec kasnije dok nisu krenuli prvi problemi, a to nisu dječje bolesti, raspo se mjenjač, sav se rašarafio, sve zvrči, zvoni na sve strane, izgorila centrala, propišala vilica i dalje da nepričam jer se samo nasekiram, nakraju sam po... i to smeće staro samo par mjeseci dao u dijelove budi pošto i zarekao se da nikad, ama baš nikad više, pa da je od zlata i da sam vlasnik suzukia direktno iz japana garantira za njega nebi uzeo kineza  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
Ghostrider-SB said:
A šta bi trebao dobit kupnjom kineza - amerikanca, talijana, japanca ?!  :misli:

Kad sam kupio Zongshen sm 250 kao drugi motor ( ono za po gradu ) prošle godine i uzeo ključ automatski sam došao na listu zajeba godine, doduše to sam saznao kao i svi na teži način koji mjesec kasnije dok nisu krenuli prvi problemi, a to nisu dječje bolesti, raspo se mjenjač, sav se rašarafio, sve zvrči, zvoni na sve strane, izgorila centrala, propišala vilica i dalje da nepričam jer se samo nasekiram, nakraju sam po... i to smeće staro samo par mjeseci dao u dijelove budi pošto i zarekao se da nikad, ama baš nikad više, pa da je od zlata i da sam vlasnik suzukia direktno iz japana garantira za njega nebi uzeo kineza  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:


Talijan i Amerikanac nisu daleko od te konkurencije  :mrgreen: Ti si znaci jedan od onih koji vole ucit na vlastitim greskama  :misli:
 
vickodu said:
Talijan i Amerikanac nisu daleko od te konkurencije  :mrgreen: Ti si znaci jedan od onih koji vole ucit na vlastitim greskama   :misli:

Nažalost  :?, nije mi bilo dosta tih parsto tisuća negativnih komentara tipa "bjež od toga to je krš i sl.", al ne, ta mrvica nade koju sam gajio prema tome da je nov i da će valjat bar dok garancija traje i koja je presudila prilikom kupnje i tu sam kak bi rekli zagorci - spušil  :x :x :x