Zongsheng zs200gy-2 -ili kako je se ružno pače pretvorilo u labuda:)

Stršljen said:
ok,al opet je velika razlika jeli hondina ili je rađena po hondinoj licenci  :wink:


tu postoje 2 stvari,ako je rađena po licenci i zadržava hondine neke minimalne standarde kvalitete,onda i nemora biti loše......al ako nema kvalitete i ako materijali nisu ni približni,onda isto kao da su konstruirali svoj motor,samo eto,ovo je bilo jednostavnije......i nemože se pričati o hondinom motoru.......

 
Niti je Hondina masina niti je radena po njezinoj licenci a materijai nemju nikakve slicnosti sa materijalima koji koriste japanci  :mrgreen:
 
mali shile said:
zato sto je taj shacal i 4-rod radjen vise za vx na koji je stavljen cilindar 209ccm
i zato sto ih ima par u gradu i jos par okolo
uostalom sta se petljas u 4-t? :jesus:


počeo sam i njih šarafit......samo polako  8)

znači zaključio si iz navedenog.......al koliko znam,ako je on stavio auspuh za skuter na motocikl,to nemože baš štimat (može se stavit,i bude radilo,al nema efekta,osim izgleda)......jer ima razlike u auspusima,pogotovo kod 2T motora (između motocikla i skutera),al nešto manje izraženo kod 4T motora.......

 
zeto said:
počeo sam i njih šarafit......samo polako  8)

znači zaključio si iz navedenog.......al koliko znam,ako je on stavio auspuh za skuter na motocikl,to nemože baš štimat (može se stavit,i bude radilo,al nema efekta,osim izgleda)......jer ima razlike u auspusima,pogotovo kod 2T motora (između motocikla i skutera),al nešto manje izraženo kod 4T motora.......

kakve veze imaju 2-t??
i zasto nema svrhe staviti s skutera na motor 4-t??
 
Imal sam keevay 125 enduro dok je jos spadal pod zongshen.S masinom u 8000 km nikakvih problema, potrosnja ko stara Tomos 14.Samo mi nisu znali reci cija je licenca.U Karlovcu di sam ga i kupil bila je Yamahina, a u Zagrebu Hondina.Sad sigurno znaju,ali me vise ne zanima.
 
vladof said:
Imal sam keevay 125 enduro dok je jos spadal pod zongshen.S masinom u 8000 km nikakvih problema, potrosnja ko stara Tomos 14.Samo mi nisu znali reci cija je licenca.U Karlovcu di sam ga i kupil bila je Yamahina, a u Zagrebu Hondina.Sad sigurno znaju,ali me vise ne zanima.


Ne brkaj pojmove nikad nije Keeway spado pod Zongshen nego je samo ljepio svoje naljepnice na njihov motor ako se ne varam u pitanju je onaj nekakv kros  :misli:
 
Malo sam počistil temu od ovih kaj u svakom jaju nađu dlaku.
Drugo, neka se neki nauče čitat...treče,ne rade se kanali u motoru po mjenjaču...četvrto, ne da mi se više nabrajat.
Ako imate konstruktivnu kritiku, ok. Ak mislite podjebavat, šic.

Hvala,

Vaš admin pizdek
 
pa mjenjač se radi po kanalima......a sada je bitno,jel variomat il mjenajč.....al dobro,idemo u OFF s time......

važno da je nešto napravio od tog motora,da neizgleda ko iz 80tih.......

a kao što kaže da je izašlo 1500kuna,onda nije ni puno......

 
vickodu said:
Ne brkaj pojmove nikad nije Keeway spado pod Zongshen nego je samo ljepio svoje naljepnice na njihov motor ako se ne varam u pitanju je onaj nekakv kros  :misli:
Cuj citat valjda znam.Pisalo u knjizici:proizvodjac-zongshen
                                                              marka    -keeway
                                                                typ  - 125-
  a ko je kam ljepil naljepnice nemam pojma
                                 
 
vladof said:
Cuj citat valjda znam.Pisalo u knjizici:proizvodjac-zongshen
                                                              marka     -keeway
                                                                 typ   - 125-
   a ko je kam ljepil naljepnice nemam pojma
                                   

Ljepili su ih u tvornivici u dogovoru sa Keewayom kinez ce ti naljepit ako treba i tvoje ime ako narucis odredenu kolicinu to je i tad bio Zongshen kojega mozes nac i pod drugim raznim imenima kao i mnoge druge kineze
Uglavnom da ne offamo s malo laka i s drugim zmigavcim i svjetlom motor solidno izgleda za nekoga ko je limitiran novcima a hoce novo na kraju je dobio ugodan motoric koji samo zahtjeva malo vise paznje  (y) zaboravio auspuh i stoplampu  :oops:
 
koji je najjači kinez,ima onaj od 200cc što je čovjek malo sredio.......ima nešto jače????
 
vickodu said:
Ljepili su ih u tvornivici u dogovoru sa Keewayom kinez ce ti naljepit ako treba i tvoje ime ako narucis odredenu kolicinu to je i tad bio Zongshen kojega mozes nac i pod drugim raznim imenima kao i mnoge druge kineze
Uglavnom da ne offamo s malo laka i s drugim zmigavcim i svjetlom motor solidno izgleda za nekoga ko je limitiran novcima a hoce novo na kraju je dobio ugodan motoric koji samo zahtjeva malo vise paznje  (y) zaboravio auspuh i stoplampu  :oops:

Budala i nakovanj sjebe, ak niš drugo špicu mu svine...  :mrgreen:
 
mali shile said:
po meni je jackie chan najjači

jackie je dvotaktni... :D

http://www.made-in-china.com/showroom/zjxingyu/product-detailAohxknulRPVQ/China-400cc-EEC-Motorcyle-Dirt-Bike-XY-400GY-2-.html

ovo je zgodno
 
JAVADOS said:
jackie je dvotaktni... :D

http://www.made-in-china.com/showroom/zjxingyu/product-detailAohxknulRPVQ/China-400cc-EEC-Motorcyle-Dirt-Bike-XY-400GY-2-.html

ovo je zgodno


(y) :LOL: jesu ga kopirali.......
 
loše samo piturano .  A triba upasat makinju od stare z 400 drugu vilici nazad pa da sa tim vragon moš međusvit inače kako ga got pitura nema on snage !
 
grobar said:
loše samo piturano .  A triba upasat makinju od stare z 400 drugu vilici nazad pa da sa tim vragon moš međusvit inače kako ga got pitura nema on snage !


Za sve to sto si nabrojo treba love a i kostur nema teorije da izdrzi masinu od z 400
 
Moram priznati da izgleda jako ljepo , al ti retraci bi trebali dole , ili drugi neki manji definitivno !!!I da kako si zadovoljan shacalom ??