zzr 1200 iz njuškala

Status
Not open for further replies.
U desetom mjesecu 2011. nakon podužeg tel. razgovora u namjeri da kupim tog zzr, otišao sam iz zg. vlakom noseći svu opremu u torbetini, da ako ga kupim dovezem odmah doma. Cijena je tel. dogovorena bila 4800 eura i po riječima vlasnika ispod nebi išlo. Ok. ako je sve ko sa slika to je to. Ali nakon što sam počeo pregledavati motor i vidio par ogrebotina po desnom oklopu, te lagano postrugan desni top, vlasnik kaže da je pri brzini od 10 na sat pao na desnu stranu, lagano pogulio istu, i pukao mu prednji  desni žmigavac, koji je zamijenio novim, te mi pokazao i  stari puknuti. Zavirivši ispod oklopa vidio sam i dosta masnu desnu stranu mašine. Vlasnik nezna za to i kaže da je nedavno bio na servisu i ništa mu nisu za to rekli. Vidjevši te "sitnice" a koje mi tel. nije spomenuo, a na slikama se nevide, i dalje ostajem pri kupnji ( vjerovano samo radi srca a ne pameti ) ali spuštam cijenu na 4500 eura, što vlasnik ( inače policajac, mada nebitno u cijeloj priči ) odbija, te se ja lagano opet vlakom vraćam doma  :mrgreen:
 
Hvala na podijeljenom iskustvu -sada već stvari pomalo dobijaju konkretne oblike,

još jednom bikerska solidarnost na djelu (y)
 
Fascinantno u cijeloj priči je kak mu je u te dvije godine još i porasla cijena, valjda je pobrisao mašinu i ispolirao auspuh :mrgreen:
 
MOONSHIELD said:
Fascinantno u cijeloj priči je kak mu je u te dvije godine još i porasla cijena, valjda je pobrisao mašinu i ispolirao auspuh :mrgreen:
E, svašta tebe fascinira...čovjek traži 5.000 eura, pa mora imati rezerve barem tih 200 eura, stvarno mi nije jasan tvoj komentar  :misli:

Saznao sam...motor je proklizao u krivini, ništa strašno i čovjek je rekao istinu, što je vrlo bitno, inače su svi vlasnici (misli da su bila 3) vozili uredno motor, putovanja i bez preseravanja po moto-susretima.
To što je malo mastan  :misli: skoro pa bi rekao da je to normalno za motore tih godišta da propiša nekakva brtva nekakvog dekla...pa zzr 1400 ima tvornićku manu brtvu ventil dekla  :shock:

S obzirom da za tu cijenu ne možeš kupiti xx-a niti blizu to godište i opremu, mislim da ti je ovo dobra investivcija ako hoćeš taj stil, jer niti nemaš previše izbora!
Za 5000(4800)E, motor od 160 ks s toliko opreme, ne budeš našao  :LOL:
 
Hvala što si se raspitao, sada već mogu složiti neku sliku o motoru...

Za tu cijenu - ne mislim ciganiti sa nekim cjenkanjima ili slično - motor mora biti beba tako da ću vidjeti još sa prodavačem što i kako pa ako se dogovorimo dobro a ako ne-ne

u svakom slučaju hvala svima na info i mišljenjima

 
xx-SB said:
E, svašta tebe fascinira...čovjek traži 5.000 eura, pa mora imati rezerve barem tih 200 eura, stvarno mi nije jasan tvoj komentar  :misli:
kak ti nije jasno??
moj motor je pred dvije godine vrijedio 3000 eura, tolko su mi nudili, tada ga nisam dao..danas čovjek nemože dobiti 2000 eura za njega, pazi, vrijednost mu je pala 40%..
nemreš mi reći da ovaj motor vrijedi isto kao i pred 2 godine, sigurno nije stajao u garaži te dvije godine, a osim toga ljudi imaju još manje love..
 
ovaj motor kao i mnooogi drugi motori košta cca 40-50-ak i više tisuća kuna bez obzira što su izlupani, prošli pitaj boga koliko ruku, oštećeni,izj...ani na sve načine, stari pun k godina, bez servisne dokumentacije (o računima da ni ne govorim) naravno bez registracije - istekla, ne glase na prodavača (jer su uzeti pod račun), itd...itd

jb..ga takva nam je situacija u Lijepoj našoj i tu se neće ništa promijeniti - tko hoće voziti mora platiti i nadati se najboljem

jedino mislim da bi nakon određenog iznosa novca - motori morali biti u vrhunskom stanju jer više nisu u cjenovnom rangu za široko pučanstvo, isto kao usluga u skupom hotelu, kao ručak u skupom restoranu ,............



 
Dobar je forum baš zbog toga što možeš dodatno filtrirati motore. Kupovinu obavi samo nakon pregleda u ovlaštenom servisu. Meni je prodavač doveo motor na pregled iz Petrinje u Zagreb, ako ne kupim plaćam troškove puta i pregleda u servisu. Mislim da je to pošteno za obojicu. Usput, ovakvu raketu od motora je sigurno jako skupo održavati. 
 
točno to (y)
za te novce mora biti bez lipe ulaganja, ipak su to 10 godina stara kola, dodaš 2 tisuće i imaš 1400, a ako iziskuje bilo kakvo ulaganje se brzo dođe do te cifre..
ili pričekati 01.07. (y)
 
MOONSHIELD said:
točno to (y)
za te novce mora biti bez lipe ulaganja, ipak su to 10 godina stara kola, dodaš 2 tisuće i imaš 1400, a ako iziskuje bilo kakvo ulaganje se brzo dođe do te cifre..
ili pričekati 01.07. (y)

Mislis da je lako nazubljati 2000e , uz to imas odmah i 300e vise poreza.
A i sa 1.7 se nebu nis previse promijenilo... :?
 
ma i ja kombiniram zato jer ne vjerujem puno da će 01.07. promijeniti

jedino bi mogao biti puuuuno veći izbor
 
MOONSHIELD said:
kak ti nije jasno??
moj motor je pred dvije godine vrijedio 3000 eura, tolko su mi nudili, tada ga nisam dao..danas čovjek nemože dobiti 2000 eura za njega, pazi, vrijednost mu je pala 40%..
nemreš mi reći da ovaj motor vrijedi isto kao i pred 2 godine, sigurno nije stajao u garaži te dvije godine, a osim toga ljudi imaju još manje love..
Kao prvo nemam pojma niti šta voziš niti koje je godište niti u kakvom je stanju da bi mogao komentirati tvoj motor ali prema tvome, taj tvoj motor će za 4 godine biti besplatan  :misli:
Naravno da neće i zato ti kažem da pričaš gluposti.

Većina motora koji su u originalnom stanju dođu do određene cijene i više ne silazi dole bez obzira na godine (3000-4000 E) a ovakvi "rijetki" motori ne silaze ispod 4500-5000 eura, bez obzira na godine!
Nađi mi xx-a ispod 4000 eura bez obzira na godine  :misli:
Da se razumijemo...ne želim ulaziti u polemike dali vrijede toliko ili ne...to je osobna stvar prodavača ali samo govorim kakvo je stanje tržišta odnosno ponude i potražnje pa ćak i u Njemačkoj
I dalje stojim kod svoje tvrdnje da je ovaj zzr 1200 za 4800 eura dobra cijena  (y)
 
xx-SB said:
Kao prvo nemam pojma niti šta voziš niti koje je godište niti u kakvom je stanju da bi mogao komentirati tvoj motor ali prema tvome, taj tvoj motor će za 4 godine biti besplatan  :misli:
Naravno da neće i zato ti kažem da pričaš gluposti.

Većina motora koji su u originalnom stanju dođu do određene cijene i više ne silazi dole bez obzira na godine (3000-4000 E) a ovakvi "rijetki" motori ne silaze ispod 4500-5000 eura, bez obzira na godine!
Nađi mi xx-a ispod 4000 eura bez obzira na godine  :misli:
Da se razumijemo...ne želim ulaziti u polemike dali vrijede toliko ili ne...to je osobna stvar prodavača ali samo govorim kakvo je stanje tržišta odnosno ponude i potražnje pa ćak i u Njemačkoj
I dalje stojim kod svoje tvrdnje da je ovaj zzr 1200 za 4800 eura dobra cijena  (y)
potpis  (y)
 
Neću dalje polemizirati... za Povratnika, poslati ću ti na PP imena prijašnjih vlasnika i šta sam sve saznao za taj motor pa ti sam odlući  (y)
 
xx-SB said:
Kao prvo nemam pojma niti šta voziš niti koje je godište niti u kakvom je stanju da bi mogao komentirati tvoj motor ali prema tvome, taj tvoj motor će za 4 godine biti besplatan  :misli:
Naravno da neće i zato ti kažem da pričaš gluposti.

Većina motora koji su u originalnom stanju dođu do određene cijene i više ne silazi dole bez obzira na godine (3000-4000 E) a ovakvi "rijetki" motori ne silaze ispod 4500-5000 eura, bez obzira na godine!
Nađi mi xx-a ispod 4000 eura bez obzira na godine  :misli:
Da se razumijemo...ne želim ulaziti u polemike dali vrijede toliko ili ne...to je osobna stvar prodavača ali samo govorim kakvo je stanje tržišta odnosno ponude i potražnje pa ćak i u Njemačkoj
I dalje stojim kod svoje tvrdnje da je ovaj zzr 1200 za 4800 eura dobra cijena  (y)
pa trenutno vozim vtr-a koji ni u stanju kakvom je, a to je fenomenalno, od 5-6 različitih koje sam vozio definitivno najbolji...ne vrijedi više od 2000 eura! mogu stavljati cijene kakve hoću, ja sam mogao za neku sitnu doplatu dobiti odličan 1100xx (bilo je nekih 700 eura u pitanju), motor je bio možda i u boljem stanju nego ovaj vtr, ali sam odustao jer se ni s ovim ne stignem voziti i maltene mi ga se ne isplati regati..tak da ti ne drži vodu da se xx neda naći za tu lovu, vjeruj mi da se i za puno manju od 4800 :wink: :wink: :wink:
tak da to kaj ljudi stavljaju cijene po oglasnicima ne drži vodu, i možeš ti stajati kod svojih tvrdnja, ali taj motor je zato već godinama u oglasniku, i još godinama bude za tu lovu, primjera radi, frend je prodavao zx7r iz '99. ak se ne varam, motor je bio relativno uredan, i nakon valjda pol godine navlačenja ga je jedva prodao za 1300 eura, reganog, servisiranog..
po tvome i ja mogu sada staviti vtr u oglasnik za 4000 eura jer se tak kreću cijene i tvrditi da to tolko vrijedi, ali neću staviti jer znam da nemrem dobiti za njega 2000, nek stoji doma i skuplja prašinu, zauvijek ako treba..
 
super, hvala.... (y)


nisam ni ja htio pokrenuti polemike.................ali svi smo mi osjetljivi na motore (čitaj - svoje i tuđe) a love je sve manje..........

ako ću kupovati onda plačam - ako hočeš prodati moraš spustiti - oduvijek bilo i biti će ..................živjeli (y)
 
MOONSHIELD said:
pa trenutno vozim vtr-a koji ni u stanju kakvom je, a to je fenomenalno, od 5-6 različitih koje sam vozio definitivno najbolji...ne vrijedi više od 2000 eura! mogu stavljati cijene kakve hoću, ja sam mogao za neku sitnu doplatu dobiti odličan 1100xx (bilo je nekih 700 eura u pitanju), motor je bio možda i u boljem stanju nego ovaj vtr, ali sam odustao jer se ni s ovim ne stignem voziti i maltene mi ga se ne isplati regati..tak da ti ne drži vodu da se xx neda naći za tu lovu, vjeruj mi da se i za puno manju od 4800 :wink: :wink: :wink:
tak da to kaj ljudi stavljaju cijene po oglasnicima ne drži vodu, i možeš ti stajati kod svojih tvrdnja, ali taj motor je zato već godinama u oglasniku, i još godinama bude za tu lovu, primjera radi, frend je prodavao zx7r iz '99. ak se ne varam, motor je bio relativno uredan, i nakon valjda pol godine navlačenja ga je jedva prodao za 1300 eura, reganog, servisiranog..
po tvome i ja mogu sada staviti vtr u oglasnik za 4000 eura jer se tak kreću cijene i tvrditi da to tolko vrijedi, ali neću staviti jer znam da nemrem dobiti za njega 2000, nek stoji doma i skuplja prašinu, zauvijek ako treba..
mislim da tu lova nije toliko presudan faktor nego više što je taj motor kolekcionarski primjerak...znači pronalazak dijelova je problem u slučaju da nešto zatreba, šta misliš zašto se golf II još danas vozi, a neki drže cijene već par desetljeća  :mrgreen:
 
motor u odlicnom stanju dok je bio kod prošlog vlasnika inace mog prijatelja dolazio je redovito kod mene na pranje :)
 
Status
Not open for further replies.