Šta cijepidlačiš, to je nevažno.nema šta AFR je popeglan vrhunski 😅
gle,ako bas to zelis napraviti,onda se javi zdravku,nazovi ga i pitaj,on ce ti najbolje znati i objasniti,sta se moze napraviti,ja ti mogu sve najbolje za njega reci,jako je strucan i napravit ce ti to kako bog zapovijeda,kazem nazovi ga i pitaj.A neznam jedino me interesiralo mapiranje da ne radi ko prase na nižim okretajima,takav je i tvornički ali otkad sam stavio sve ovo još je gore,naviknuo sam se ali ako može bit bolje zašto ne dat 200 eura...Motor ovak i onak mislim vozit dok mu getriba ne padne na cestu
Šta cijepidlačiš, to je nevažno.
Nema se tu šta objašnjavat'.Pa dajte suvislo objasnite što napravi majstor u Vinkovcima, a ne mogu/znaju ostali u HR. Iskreno me zanima jer primjetim da mi vozilica ima “rupu” oko 4000 okretaja i htio bih to “popeglati” bez štetnih posljedica. Kod motofreaka sam mijenjao samo guma i rekao je da ne radi KTM-ove.
Kod motofreaka sam mijenjao samo guma i rekao je da ne radi KTM-ove.
Pa dajte suvislo objasnite što napravi majstor u Vinkovcima, a ne mogu/znaju ostali u HR. Iskreno me zanima jer primjetim da mi vozilica ima “rupu” oko 4000 okretaja i htio bih to “popeglati” bez štetnih posljedica. Kod motofreaka sam mijenjao samo guma i rekao je da ne radi KTM-ove.
Dario iz kms a misli da je za kawe najbolje powercommander stavit .....Da, za popeglat "rupe" - podesit smjesu na raznim otvorima gasa i okretajima dusu dalo. Idealno kad su vremenski uvjeti najslicniji najvecem broju dana u godini kad se vozi (temperatura, vlaga, tlak)
Ali ima jos stavki, recimo, kut paljenja se moze mijenjat, moze se u ECU-u podesit i da ne zatvara skroz dotok goriva kod abgasa kako bi davanje gasa bilo "njeznije" (noviji motori su trzavi kad se u voznji skroz oduzme gas i onda otvori zbog eko normi - ko i auti skroz oduzimaju dotok goriva kad je gas "na nuli" u voznji) , manipulacija limiterom okretaja, gasenje nekih parametara ako nekih komponenti vise nema na motoru, a ECU ih nadzire itd....
noviji motori isto tako vole zatvarat usisne leptire na najvisim okretajima i tu se moze snaga bitno povecat u tom rezimu.
Ali da, popeglat smjesu je najcesce, pogotovo nakon preinaka na usisu/ispuhu.
Btw, bolje manipulirat ECU direktno ako je moguce nego Powercommanderom - vise parametara je dostupno, a i jeftinije je jer ne placas hardware i instalaciju istog nego samo posao.
Dario iz kms a misli da je za kawe najbolje powercommander stavit .....
Ja sam to htio lani napraviti pa me odgovorio , samo pc, da ne idem u širinu .nebi znao, nisam interesent, ali, za Z900 je globalno (USA najvise) preinaka postavki na ECU prvi izbor, vise mogucnosti, a i jeftinije: win-win.
Btw, kad sam sa Dariom pricao Powercommanderu opcenito, ne vezano uz specificni model motora (ima nekih 5-6-7 godina), nije imao dobro misljenje o njemu, dapace, rekao je da je motor isao dobro u KA, lose u Gorskom kotaru, bolje na moru....... Ocito tlak zraka i temperaturne razlike, a on je picajzla pa je to primjetio (isto bi se desilo i da je mapa mijenjana u ECU-u, ne vidim kako bi tu bila razlika). Prvo mi (totalno laicki, jer nije moja bransa) pada na pamet da bi neka lambda sonda koja bi pratila sve rezime rada bila rjesenje, ali, to vec postoji, pa ipak se ljudi zale na takva rjesenja (autotune)
Koji ste vi igrači... Nema vas Europa. Jedini koji se ovdje smiju su oni koju znaju pozadinu priče toga grafa i kod koga je prvo motor bio na mapiranju i kako je motor radio poslije mapiranja.a vidiš da se čovjek hvali, a ni nezna sa čim
Koga da izbjegavamo?To me podsjetilo kako su određeni ljudi u auto sceni hvalili tuner-a da ga sam Bog osobno nebi toliko dobro napravio. I ja sam nasjeo i popusio mašinu na bmw-u. Dva prijatelja na golfu. Jedan na subaru... Itd. A nahvalise se forumski stručnjaci.