CRF 250L

BreakM jel to slikano iznad Samobora:unsure:?

Nemoj se opterečivati ne ravnomjernom potrošnjom prednje MT21, toj joj je mana. Guma je odlična, prednja duplo više dura nego zadnja. Šteta Pirelli!

Ova od 28.8. je slikana vrlo blizu jednog od vrhova pored samobora (Oštrc), nebi govorio točno gdje jer svatko gleda ovaj forum, čekao sam godišnji i jutro radnog dana da odem tamo.
Ova od 19.9. je uz poučnu stazu izvori života u selu Dane pored Budinjaka, tam idem zajebavat se s dronom.

Ali da, MT21 je i dalje neravnomjerna, ali drži jako lijepo i u prosjeku se ne troši tak brzo kak sam mislio da bude, prednja mi je dobra i po asfaltu i definitivno po terenu. Jedino nakon početnih dojmova stražnja mi i nije nešto. Možda baš od danas složim sutra video gdje se vidi da na malom usponu, jednostavno ne ide (blatno) nema gripa, makar sam sjedio da dam težinu i to.. primjetio sam da u blatu i na makadamu iza zapravo nemam puno više gripa nego sa IRC i TW302 nakon što su se početni novi rubovi potrošili na ripnama MT21. Vidjet ću već šta će bit drugi put, ni sam neznam dali ću se više vozit po terenu ili po asfaltu.. to je loša strana ovih motora, daju ti da osjetiš i jedno i drugo pa se nemožeš odlučit :mrgreen:

Evo naletih jučer na neka videa, ekipa vozi po šumovitim brdima(nešto kao Žumberak).
Sa njima neki lik Clayton na tvorničkoj CRF 250l(lančanici 14-40 i lik u rebatinkama, gori jaketa, kaciga i rukavice).
Ne da ih je moga pratit, nego su u nekim situacijama ostali trčali za njim.

MVDBR, pogledam ponekad, i taj sam vidio, impresivan lik bio, kao i onaj sa Afrikom kad se pojavi.
 
Ma.. samo loš photoshop. Da će nešto bit, vjerujem da hoće, ali nebi rekao baš takvo.

Prošle godine je i ovaj koncept pokazan sa 125cc u 300cc frameu pa može bit svašta, pogotovo za Rally koji treba nešto više da opravda tu cijenu. Vidjet ćemo šta nosi EU5, promjena mora biti na CRF250L liniji, a pogotovo obični 250L je već dugo samo faceliftan, praktički 8 godina. Isto tako nijedna druga Honda u EU više ne koristi taj 250cc motor, CBR/CB/Rebel sve je 300cc, a vjerujem da košta presložiti ga za EU5, da li ima smisla ako je 300cc u Rebelu već EU5.. Znat ćemo uskoro, nešto će i kawasaki predstavit krajem mjeseca, a potencijalno i yamaha radi na maloj tenere na bazi MT03..

VCZSVQVLTRUV6ZRFRNYGFREAOQ.jpg
 
Upravo tako, 450-500 ccm s nekom normalnom težinom za manevriranje gradom i vožnju po šumskim putevima bi sigurno bio pun pogodak za sve manje zahtjevne vozače i one kojima bi to bio drugi ili treći motor u garaži.
 
Nažalost vjerojatno preslaba, preteška i preskupa. Očekujem neku od opcija:
125-15 Ks, 126 Kg, 5000€
250-25 Ks, 146 Kg, 6000€
300-32 Ks, 157 Kg, 7000€
500-47 Ks, 196 Kg, 8000€
KTM je pretjerao s 390 Adventure pa bi mogli i ostali.
 
Upravo tako, 450-500 ccm s nekom normalnom težinom za manevriranje gradom i vožnju po šumskim putevima bi sigurno bio pun pogodak za sve manje zahtjevne vozače i one kojima bi to bio drugi ili treći motor u garaži.

Treba pričekati KTM adventure 500 2 cyl. Koji je najavljen za 2022 mislim...
 
  • Like
Reactions: BreakM
Dojmovi guma i dalje odlični čak i na cesti za moje potrebe. Ova ruta je prije bila puno škakljivija dan nakon kiše. Lanac labav, 5.5cm :mrgreen:


Malo sam preletio video....daj mi reci od 1:05 do 3:12 min, u kojoj brzini voziš? Ako si u prvoj....probaj drugi put šaltat drugu...

A Pirelli MT21....meni je to guma taman za....niš.
 
Nažalost vjerojatno preslaba, preteška i preskupa. Očekujem neku od opcija:
125-15 Ks, 126 Kg, 5000€
250-25 Ks, 146 Kg, 6000€
300-32 Ks, 157 Kg, 7000€
500-47 Ks, 196 Kg, 8000€
KTM je pretjerao s 390 Adventure pa bi mogli i ostali.

Da. Tu si u pravu. Nažalost svi motori idu teži s novim modelom... Evo sad KTM izbacio novi ADV 890 R, nažalost 7 kg teži od prethodnika, stariji 690 enduro je imao 138 kg, novi 146 Kg. Jedino je africa uspila smršaviti koji kg s novom 1100...

EU norme nose svoje i auspusi, katalizatori su sve teži, a i Abs donese nešto težine. Da nema normi vjerojatno bi motori bili i do 10% lakši...
A i dio težine sigurno ide na odabir jeftinijih komponenti pri proizvodnji...
 
  • Like
Reactions: BreakM
Da. Tu si u pravu. Nažalost svi motori idu teži s novim modelom... Evo sad KTM izbacio novi ADV 890 R, nažalost 7 kg teži od prethodnika, stariji 690 enduro je imao 138 kg, novi 146 Kg. Jedino je africa uspila smršaviti koji kg s novom 1100...

EU norme nose svoje i auspusi, katalizatori su sve teži, a i Abs donese nešto težine. Da nema normi vjerojatno bi motori bili i do 10% lakši...
A i dio težine sigurno ide na odabir jeftinijih komponenti pri proizvodnji...


Pa nije to strasno.

Roknes akrapa i odmah par kg dole

Moj xt ima 155kg, od strica honda xl250r ima 122kg i ko biciklo je.
 
Last edited:
Pa nije to strasno.

Roknes akrapa i odmah par kg dole

Moj xt ima 155kg, od strica honda xl250r ima 122kg i ko biciklo je.

Govoriš o motorima koji su bili aktualni za vrijeme zadnjeg rata i malo prije njega.

Koliko je ono teška xt 660 koja je naslijedila tvog xt? I koliko bi bila teška nova da se nastavila proizvodnja?

I akrap ako je homologiran i ima katalizator ušteda je oko 1 kg. Sa nehomologiranim auspuhom šparaš 3-4-5-6 kg, ovisno o motoru
 
Govoriš o motorima koji su bili aktualni za vrijeme zadnjeg rata i malo prije njega.

Koliko je ono teška xt 660 koja je naslijedila tvog xt? I koliko bi bila teška nova da se nastavila proizvodnja?

I akrap ako je homologiran i ima katalizator ušteda je oko 1 kg. Sa nehomologiranim auspuhom šparaš 3-4-5-6 kg, ovisno o motoru


Takvi motori se i danas prodaju u usa..
Mash 650 se prodaje u francuskoj..


Isto je tezak mash u pm cca 170kg 40ks

Moj serijski auspuh ima 6-7kg marving ima 3kg manje sigurno...

Xt660 isto gubi dosta s auspusima. Ali nije to neki dual sport vise neki cestovni enduro tourer.

Honda xr650r ima cca 140kg i 61ks alu rama. To je pravi zmaj.

Crf250 je teza od xl250r iz 1983

Nabijem ove eu norme i eu homologacije na k... Da nema njih imao bi vecu mogucnost izbora.


Od novijih bi uzeo tenere 700...

Do onda xt600, ili ako uleti tt600 s malo km ima jedan s 11k 2004 blizu ali nije na prodaju jos...
 
Last edited:
Malo sam preletio video....daj mi reci od 1:05 do 3:12 min, u kojoj brzini voziš? Ako si u prvoj....probaj drugi put šaltat drugu...

A Pirelli MT21....meni je to guma taman za....niš.

:)
1:05 - 2:05 je druga,
2:30-3:10 opet druga,
3:25 povratak opet u drugu,
ono što nisam naveo između je prva.

Za teren kao na ovom videu još mi fali linije birat bolje i gledat više unaprijed, planirat duže unaprijed, tome posvećujem pažnju u zadnjim vožnjama od kako sam se navikao već da je prednja guma puno bolja nego tvornička, to gledanje dalje unaprijed samo po sebi mi podiže brzinu vožnje a onda i opuštenost i guštanje kad si spreman na ono što nije još baš pred kotačem. Youtube tečajevi :mrgreen:
 
Evo ak kog zanima to gledat, još jedan video sam složio jer eto padala je kiša jučer cijeli dan :(

"skok" na 1:35 mi je uživo djelovao puno veći, ima par zanimljivosti po videu pa sam odlučio ne izbrisat tu karticu, čišćenje puta, domaće životinje, pokušaj jednog puta prvi put pješke pa motorom, potok, zakopavanje na makadamskom usponu i tak.. svakako jedna baš gušt vožnja pa sam ju arhivirao

 
  • Like
Reactions: Zog, kk and amante
Koliko si ceka ili ima na lageru?