Igor28
Well-known member
Ne znam, ja se sjećam, koda je bilo jučer, od nonota stojadin je uvijek palio bez čoka. Čok je glupost i treba ga demontirat sa motora.
nikad."Elektronika" uvjek zamjesa bolje gorivo i zrak.
Karbovi su stara prevazidjena tehnologija.
"Elektronika" uvjek zamjesa bolje gorivo i zrak.
Karbovi su stara prevazidjena tehnologija.
nikad.
uzmi i probaj, ktm 640 i 690.
mt07 ili xs 650.
r100 gs i r 1200 gs, pa reci koji ljepse nastupa na promjene iz motornog kocenja i ubrzanja.
afrika se moze postidit odazivu na gas naspram varaderaManualni/rucni 😜 Čok.....karburator.....
Za boga miloga......
Sta je slijedece...........Kralj ima H4,H7 sta znaci pretpotopnost pa nema karburator ni čok.......
To san ima na Stojadinu koji je bia iz 1978....
Dupli webber i tako to....cok se diza nakon verglavanja kad je uvatia tj 3 milisekunde posli
Ako ne ugasi se......
Daafrika se moze postidit odazivu na gas naspram varadera
Tu bi se slozio frendov sa karbovima ima finiji odziv na gasu i ne zatrza recimo ko na fz6 na manjim okretajima
Jel ti je fz6 zatrza na manjim okretajima sa serija ili otvorenim auspuhom??
@ elektricar86: Recenzije u casopisima su se zalile na trzanje injectiona od XT660 Minarelli koja je bila na oko 5 motora raznih proizvodaca.
to je to, konačno je isplivala istina... karburacija bolja od injectiona
imao sam dva horneta 600, 2006 i 2008, oba iz dućana, oba garažirana, oba redovno servisirana kod najboljeg majstora za Honde u HR... na održavanju se nije štedilo... 2008 bi zimi upalio kad bi pogledo ključ, a taj 2006 kad je bilo hladno nikad iz prve bez čoka... al to je vjerojatno jer ga nisam držao u grijanoj garaži i jer nisam gurnuo masnu krpu u auspuh - dvije najbitnije dokazne stavke da je motor mažen i pažen po njuškalo standardu!
Trebao si ga grijati prije svake vožnje (let lampom po mogućnosti) i sipati Motul pa ne bi imao problema.
je, htio sam bas napisati, automatski chocke je dobar jer i tetkice znaju upalit.