Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

ima li neka tema u kojoj ti nisi internet stručnjak ? ... frge bolje od ajnšprica.... mate daj nas spasi ili bar tjedan dana da odmorimo od debila.....
 
  • Haha
Reactions: +marek+
do čega je došlo ako debelo u 21. stoljeću mi moramo raspravljati o benefitima keihina i mikunija s plovcima, membranama i iglicama, a glavni zagovaratelj svih tih nebuloza po drugoj strani drka na elona muska i tablet autiće koje si može priuštiti samo preko jubitoa

i ja volim stare krampove, štoviše obožavam ih do te mjere da većina frendova misli da sam psihički rastrojena osoba, matek može potvrditi iz prve ruke..ali lampati ovakve nebuloze je nedopustivo čak i za priglupog brđanskog gasterbajtera s ispranim mozgom, kojem je forum rame za plakanje i jedino mjesto gdje se može izraziti
 
Ne znam jesu li bolje, ali kroz cv motor sebi dozira, a kroz einspritz je prisiljen radit s onim sto mu se da od EU.
 
do čega je došlo ako debelo u 21. stoljeću mi moramo raspravljati o benefitima keihina i mikunija s plovcima, membranama i iglicama, a glavni zagovaratelj svih tih nebuloza po drugoj strani drka na elona muska i tablet autiće koje si može priuštiti samo preko jubitoa

i ja volim stare krampove, štoviše obožavam ih do te mjere da većina frendova misli da sam psihički rastrojena osoba, matek može potvrditi iz prve ruke..ali lampati ovakve nebuloze je nedopustivo čak i za priglupog brđanskog gasterbajtera s ispranim mozgom, kojem je forum rame za plakanje i jedino mjesto gdje se može izraziti
Ti samo mislis da si ugrozen.
 
ja mislim da si ti glup, al nek te to ne zasmeta, svako društvo treba jednog klauna iz kojeg će se svi sprdati jer melje gluposti dok se napije
 
Dakle, sa elektornskim ubrizgavanjem, možeš podesiti motor da radi kako god hoćeš. I radit će upravo onako kako ga podesiš.
To znači, ako hoćeš da bude bogato u visokima, tako će i biti. Za razliku od karburatora. Ovisno o dizajnu, mogu se podešavati, al iznimno ograničeno. I to podešavanje nije ''šarafcigerom'' već sa hrpom različitih dizni (glavnih i ler), emulzija i difuzora.

Najčešći problem s karburatorima je da su prebogati u niskim okretajima, a siromašni gore (kad ti je najpotrebnije da ne budu siromašni). Zato većina motora na karburatore pali bez ćoka. I zato je lako zalit svjećice. Zato su i ''fluidniji'' nego na nekim injectionima (jer su išli zbog ekologije smanjit gorivo u svim režimima).

I opet, volim tu romansu koju si stvorim u glavi s karburatorima. Meni je nekako ''stvarnije'' dok mijenjam dizne, difuzore i tako korigiram smjesu, nego kad podešavam mapu putem laptopa. To si mogu dopustiti na vozilu koje mi je nebitno za svakodnevno funkcioniranje, koje je zapravo lego kocke za odrasle. To i imam na svom e21 sa 2 dupla karburatora. Da li bi bio brži i pouzdaniji sa nekakvim elektronskim ubrizgavanjem? Naravno da bi. Da li ću se ikad prebaciti na elektronsko ubrizgavanje? Ne, jer je to dio čari posjedovanja takvog vozila.

SwpQK18.jpg


Čok nije ni spojen!


Isto tako, CBR koji mi služi samo za vozikanciju po stazi, mora uvijek upaliti i voziti (zamisli da dođem na grobnik, a on iz nekog razloga zaliva svićice, 500 eur troška na dolazak zakurac). Ili X11, probudim se, idem na kavu, a moram misliti koliko čoka treba i kad ga moram spustiti.
 
Nitko ne prica o tjuningu, zapravo, zamisli, 2006 hornet je jos uvijek bio na frgama.
Htio sam naglasit lijep odaziv na gas.
Ali....
Ovdje je skoro pa nemoguce razmijenit misljenje.
 
  • Like
Reactions: go-go
Moj istrošeni stari CBR sa karb je tako dobro palio, radio i primao gas da se frend iznenadio da ima karburator, dok recimo r6 sa karb od njegovog frenda je bio skroz druga prica


Meni iskreno skroz nebitno jel karb ili ie, dok god sve radi kako treba