filip989
Member
Pozdrav!
Dvoumio sam se dal da otvaram temu posto motor planiram kupovati tek na godinu, ali ne mogu izdurati.
Prvo i osnovno, ovisno o situaciji planiram za motor dati plafon 5000 eura pa su shodno tome i trenutnom stanju na oglasima navedeni i modeli koje sam gledao.
Zanima me neka adventure/soft enduro/ne znam kako bi nazvao klasu, vi cete vjerojatno znati. Znaci, motor srednje velicine 650 ccm plusminus. Prvenstveno okretan po gradu i ok za otvorene ceste, visoke brzine i autoput me ne interesiraju previse. Volio bi da ima neke soft off road mogucnosti, ali realno mislim da ce se to svesti na povremeni makadam i neku livadu. Znaci primarno asfalt.
E sad, ono sto me zanima, imam nekoliko modela koje sam gledao - da li sto dodati ili oduzeti s liste? Da li izbjegavati odredjena godista? I najbolje ako netko ima iskustva s dva ili vise modela, koje su bile neke prednosti i mane kojeg?
Napominjem da bi mi to bio prvi motor i ovo sto pisem je vise onak ideoloski. Nije iskljuceno da bi par mjeseci nakon kupnje motor prodavao i kupovao nakeda/pravi enduro ili tko zna kud prevagnem.
BMW G650GS - alternativa stariji F650GS (novijih sa 800 ccm koliko vidim i nema nesto pa bi se drzao tog jednog cilindra sa 650 ccm)
Kawasaki Versys 650. Cjenovno mi prva i druga linija dolaze u obzir. Koliko citam, ovo je top all rounder, prve linije ima gro na odabir i nije mi bi ruzan. Nedostatak je sto nema ABS (ne kazem da mora imati, ali s obzirom da je prvi motor, mozda ne bi bilo lose ciljati tako nesto). Mozda i favorit na papiru.
Honda CB500X. Svidja mi se estetski, lijepi su mi ti modeli s "kljunom" ispod fara.
Suzuki V-Strom 650 DL. Naravno da je na listi. Makar tezi, citam da je zbog veceg prednjeg kotaca dosta dobar odabir i za neki soft off road.
Yamaha XT660Z. Tenere mi je stvarno lijep motor i ako bude prilika kad cu uzimati, posto ne vidim da ih ima puno, ako mi bude ok za voziti, mislim da nista drugo s popisa nece imati previse sanse. Ovo govorim cisto estetski.
Benelli TRK 502. Budget opcija koja bi se mogla naci najnovije godiste i s najmanje km, ali ne vidim da ima zastupnika nit servis kod nas? Bar ne ovlasteni, a ne znam dal ih netko sarafi redovito.
Eto, to je to sto sam gledao, fokus je na japancima igrom slucaja. Nemam preferenci, nemam iskustva, ne mogu kvalitetno sudjelovati u daljnjoj raspravi 😄 jedina bitnija tehnikalija o kojoj razmisljam je da li je abs nuzan, a naginjem tome da bolje da ga ima, ali da nije apsolutno nuzan.
Temu mozete shvatit kao sto bi odabrali da sad nakon x godina vozackog iskustva trazite prvi motor u navedenim okvirima. Dodajte, oduzimajte, sto god, meni ce sve pomoci kad dodje vrijeme 🙂
Dvoumio sam se dal da otvaram temu posto motor planiram kupovati tek na godinu, ali ne mogu izdurati.
Prvo i osnovno, ovisno o situaciji planiram za motor dati plafon 5000 eura pa su shodno tome i trenutnom stanju na oglasima navedeni i modeli koje sam gledao.
Zanima me neka adventure/soft enduro/ne znam kako bi nazvao klasu, vi cete vjerojatno znati. Znaci, motor srednje velicine 650 ccm plusminus. Prvenstveno okretan po gradu i ok za otvorene ceste, visoke brzine i autoput me ne interesiraju previse. Volio bi da ima neke soft off road mogucnosti, ali realno mislim da ce se to svesti na povremeni makadam i neku livadu. Znaci primarno asfalt.
E sad, ono sto me zanima, imam nekoliko modela koje sam gledao - da li sto dodati ili oduzeti s liste? Da li izbjegavati odredjena godista? I najbolje ako netko ima iskustva s dva ili vise modela, koje su bile neke prednosti i mane kojeg?
Napominjem da bi mi to bio prvi motor i ovo sto pisem je vise onak ideoloski. Nije iskljuceno da bi par mjeseci nakon kupnje motor prodavao i kupovao nakeda/pravi enduro ili tko zna kud prevagnem.
BMW G650GS - alternativa stariji F650GS (novijih sa 800 ccm koliko vidim i nema nesto pa bi se drzao tog jednog cilindra sa 650 ccm)
Kawasaki Versys 650. Cjenovno mi prva i druga linija dolaze u obzir. Koliko citam, ovo je top all rounder, prve linije ima gro na odabir i nije mi bi ruzan. Nedostatak je sto nema ABS (ne kazem da mora imati, ali s obzirom da je prvi motor, mozda ne bi bilo lose ciljati tako nesto). Mozda i favorit na papiru.
Honda CB500X. Svidja mi se estetski, lijepi su mi ti modeli s "kljunom" ispod fara.
Suzuki V-Strom 650 DL. Naravno da je na listi. Makar tezi, citam da je zbog veceg prednjeg kotaca dosta dobar odabir i za neki soft off road.
Yamaha XT660Z. Tenere mi je stvarno lijep motor i ako bude prilika kad cu uzimati, posto ne vidim da ih ima puno, ako mi bude ok za voziti, mislim da nista drugo s popisa nece imati previse sanse. Ovo govorim cisto estetski.
Benelli TRK 502. Budget opcija koja bi se mogla naci najnovije godiste i s najmanje km, ali ne vidim da ima zastupnika nit servis kod nas? Bar ne ovlasteni, a ne znam dal ih netko sarafi redovito.
Eto, to je to sto sam gledao, fokus je na japancima igrom slucaja. Nemam preferenci, nemam iskustva, ne mogu kvalitetno sudjelovati u daljnjoj raspravi 😄 jedina bitnija tehnikalija o kojoj razmisljam je da li je abs nuzan, a naginjem tome da bolje da ga ima, ali da nije apsolutno nuzan.
Temu mozete shvatit kao sto bi odabrali da sad nakon x godina vozackog iskustva trazite prvi motor u navedenim okvirima. Dodajte, oduzimajte, sto god, meni ce sve pomoci kad dodje vrijeme 🙂