Caljka1
New member
Uglavnom, Amerikanci su postali na jedan forum odgovor od same HONDE, čiji su inženjeri stavili na testiranje jedan pokvareni elektromotor, koji su im baš navodno ovi iz USA i poslali, odnosno njihov ovlašteni diler i servis u USA za HONDU, na njemu se vidi da su testiranjem došli do zaključka da je motor izgorio uslijed povećane temperature rada a kao posljedica je to da se je jednostavno otopio lak na namotajima i došlo je do kratkog spoja..... ovo se manifestira prilikom zagrijavanja tog elementa gdje namotaji bakrene žice zbog vrućine ekspandiraju te dođe do kratkog spoja, prilikom hlađenja samog elektromotora, bakar se malo usuče, da tako kažem, do ponovnog zagrijavanja radi više manje normalno.
Eeeeee sad, zašto dolazi do povećanog zagrijavanja elektromotora, oni ne znaju..... Ti si to skužio..... jednostavno jer se rotor počinje naginjati na jednu stranu zbog trošenja bakra na piksni u kojoj stoji osovina rotora.... a razlog je što motor nema obrtaje za 360 već radi kontinuirano jednu radnju od cca 30 do 40 stupnjeva u dva smjera.....
Ja sam inače po struci elektroničar ali se pomalo bavim i mehano-elektrikom i malim strujama... blisko mi je ovo, pa sam skužio odmah.... pravo čudo kako nisu i oni, inače kad su radili DCT kao novi mjenjač uzeli su stari elektromotor iz modela Honda Foreman 500 Rancher, taj elektromotor radi cijeli krug.... u DCT-u nije pogodan, i sada se postavlja pitanje, jesu li oni bili svjesni toga ili je ovo baš grubi propust HONDE.
Zaključak je da je ipak ustanovljeno što je problem.... i da se relativno lako i riješi.... svi DCT mjenjači će prije ili kasnije imati ovaj problem, to je gotovo sigurno.... ali lako će se i popraviti izmjenom cijelog elektromotora, nama ( vlasnicima NC-a ), samo ostaje nadati da će HONDA izvršiti izmjene u nekoj novoj seriji DCT-a i otkloniti ovaj problem ugradnjom ili ležaja u postojeću elektromotor ili konstrukcijom potpuno novog elektromotora, u inače odličnom DCT-u
I da, ne treba paničariti, ili odmah prodati ovaj motocikl ili odustati od kupnje, kvar se pojavljuje na oko 50.000 do 70.000Km i to u korisnika koji su većinu vozili na manjim brzinama u gradu među semaforima ili u nekim jako jako teškim terenima, gdje je uglavnom 1-2-3 i nazad.....
Tek sada dolaze NC700 serije u servis sa ovim problemom, dakle prosječni motorista u našim krajevima miran je bar 10.g a kad se i desi, zna se odmah što je... nema panike!
Svaki model ima neku svoju manu od svakog proizvođača..... u to budite uvjereni!
Eeeeee sad, zašto dolazi do povećanog zagrijavanja elektromotora, oni ne znaju..... Ti si to skužio..... jednostavno jer se rotor počinje naginjati na jednu stranu zbog trošenja bakra na piksni u kojoj stoji osovina rotora.... a razlog je što motor nema obrtaje za 360 već radi kontinuirano jednu radnju od cca 30 do 40 stupnjeva u dva smjera.....
Ja sam inače po struci elektroničar ali se pomalo bavim i mehano-elektrikom i malim strujama... blisko mi je ovo, pa sam skužio odmah.... pravo čudo kako nisu i oni, inače kad su radili DCT kao novi mjenjač uzeli su stari elektromotor iz modela Honda Foreman 500 Rancher, taj elektromotor radi cijeli krug.... u DCT-u nije pogodan, i sada se postavlja pitanje, jesu li oni bili svjesni toga ili je ovo baš grubi propust HONDE.
Zaključak je da je ipak ustanovljeno što je problem.... i da se relativno lako i riješi.... svi DCT mjenjači će prije ili kasnije imati ovaj problem, to je gotovo sigurno.... ali lako će se i popraviti izmjenom cijelog elektromotora, nama ( vlasnicima NC-a ), samo ostaje nadati da će HONDA izvršiti izmjene u nekoj novoj seriji DCT-a i otkloniti ovaj problem ugradnjom ili ležaja u postojeću elektromotor ili konstrukcijom potpuno novog elektromotora, u inače odličnom DCT-u
I da, ne treba paničariti, ili odmah prodati ovaj motocikl ili odustati od kupnje, kvar se pojavljuje na oko 50.000 do 70.000Km i to u korisnika koji su većinu vozili na manjim brzinama u gradu među semaforima ili u nekim jako jako teškim terenima, gdje je uglavnom 1-2-3 i nazad.....
Tek sada dolaze NC700 serije u servis sa ovim problemom, dakle prosječni motorista u našim krajevima miran je bar 10.g a kad se i desi, zna se odmah što je... nema panike!
Svaki model ima neku svoju manu od svakog proizvođača..... u to budite uvjereni!
Last edited: