NC750 X/S DCT

Uglavnom, Amerikanci su postali na jedan forum odgovor od same HONDE, čiji su inženjeri stavili na testiranje jedan pokvareni elektromotor, koji su im baš navodno ovi iz USA i poslali, odnosno njihov ovlašteni diler i servis u USA za HONDU, na njemu se vidi da su testiranjem došli do zaključka da je motor izgorio uslijed povećane temperature rada a kao posljedica je to da se je jednostavno otopio lak na namotajima i došlo je do kratkog spoja..... ovo se manifestira prilikom zagrijavanja tog elementa gdje namotaji bakrene žice zbog vrućine ekspandiraju te dođe do kratkog spoja, prilikom hlađenja samog elektromotora, bakar se malo usuče, da tako kažem, do ponovnog zagrijavanja radi više manje normalno.
Eeeeee sad, zašto dolazi do povećanog zagrijavanja elektromotora, oni ne znaju..... Ti si to skužio..... jednostavno jer se rotor počinje naginjati na jednu stranu zbog trošenja bakra na piksni u kojoj stoji osovina rotora.... a razlog je što motor nema obrtaje za 360 već radi kontinuirano jednu radnju od cca 30 do 40 stupnjeva u dva smjera.....
Ja sam inače po struci elektroničar ali se pomalo bavim i mehano-elektrikom i malim strujama... blisko mi je ovo, pa sam skužio odmah.... pravo čudo kako nisu i oni, inače kad su radili DCT kao novi mjenjač uzeli su stari elektromotor iz modela Honda Foreman 500 Rancher, taj elektromotor radi cijeli krug.... u DCT-u nije pogodan, i sada se postavlja pitanje, jesu li oni bili svjesni toga ili je ovo baš grubi propust HONDE. :unsure:
Zaključak je da je ipak ustanovljeno što je problem.... i da se relativno lako i riješi.... svi DCT mjenjači će prije ili kasnije imati ovaj problem, to je gotovo sigurno.... ali lako će se i popraviti izmjenom cijelog elektromotora, nama ( vlasnicima NC-a ), samo ostaje nadati da će HONDA izvršiti izmjene u nekoj novoj seriji DCT-a i otkloniti ovaj problem ugradnjom ili ležaja u postojeću elektromotor ili konstrukcijom potpuno novog elektromotora, u inače odličnom DCT-u :)(y)
I da, ne treba paničariti, ili odmah prodati ovaj motocikl ili odustati od kupnje, kvar se pojavljuje na oko 50.000 do 70.000Km i to u korisnika koji su većinu vozili na manjim brzinama u gradu među semaforima ili u nekim jako jako teškim terenima, gdje je uglavnom 1-2-3 i nazad.....
Tek sada dolaze NC700 serije u servis sa ovim problemom, dakle prosječni motorista u našim krajevima miran je bar 10.g a kad se i desi, zna se odmah što je... nema panike! :cool:
Svaki model ima neku svoju manu od svakog proizvođača..... u to budite uvjereni! :rolleyes:
 
Last edited:
Bravo, sve si lepo i tacno napisao.
Znaju oni za ovaj problem, mislim inzinjeri ali ih nesto boli uvce da ga rese jer mora se zaraditi neka para na rezervnom delu. Slozicemo se da je papreno skup deo, razumem da kosta 100-150eur ali x2 to bas i ne mogu razumeti.
Prebacicu ja to na lezaj prvom prilikom, vec imam u glavi ideju kako odraditi.

Da se kvar pojavljuje na 5 -15.000km dejstvovali bi oni brzo, ovako na 50-70.000km se i ne sikiraju previse, taman istekla garancija.
Jedino sto korisniku moze biti nezgodno kad se desi problem i pojavljuje u kontinuitetu a nije u svojoj zemlji..... tad moze fino boleti po novcaniku.
Evo pre nekih sat vremena javio mi se drugar sa Integrom..... menjac ostao zaglavljen u 3 brzini.
 
Realno kvar od cca 300 eura u 50tkm (cak i vise) nije niti vrijedan spomena.
Drago mi je da ja nisan ovo prvi reka
50-70 iljada km pa kvar od 300 era
Vise dode generalka na 50 iljada nego kvar
A ja cu 50 iljada napunit za 5 god…..ako
A 70 za 8 god…….
Cca 7000 km godisnje…….jos motor i skuter u 5 ipo miseci godisnje…….7000 km sa motoricem…..jos san puno i reka
Skuteric je na ispod 2500 km godisnje…..
 
Drago mi je da ja nisan ovo prvi reka
50-70 iljada km pa kvar od 300 era
Vise dode generalka na 50 iljada nego kvar
A ja cu 50 iljada napunit za 5 god…..ako
A 70 za 8 god…….
Cca 7000 km godisnje…….jos motor i skuter u 5 ipo miseci godisnje…….7000 km sa motoricem…..jos san puno i reka
Skuteric je na ispod 2500 km godisnje…..

Kad se ne voziš. 20tis godišnje.
 
Kad se ne voziš. 20tis godišnje.
Ja se vozin svaki dan kad san doma
I skoro svaki vikend kad je lipo vrime do Imockog ili MA ili Knina,Sibenika,Zadra…..
Samo em lose vrime vikendima(kisa) em nisan doma…..
Evo san u 4 misec i malo 5 tj 40 dana ucinia 2000 km
Nije lose
Kralj ima 25 iljada u 12 god.
Zadnju godinu ipo nije ucinia 500 km….
Bice bolje……
 
Bravo, sve si lepo i tacno napisao.
Znaju oni za ovaj problem, mislim inzinjeri ali ih nesto boli uvce da ga rese jer mora se zaraditi neka para na rezervnom delu. Slozicemo se da je papreno skup deo, razumem da kosta 100-150eur ali x2 to bas i ne mogu razumeti.
Prebacicu ja to na lezaj prvom prilikom, vec imam u glavi ideju kako odraditi.

Da se kvar pojavljuje na 5 -15.000km dejstvovali bi oni brzo, ovako na 50-70.000km se i ne sikiraju previse, taman istekla garancija.
Jedino sto korisniku moze biti nezgodno kad se desi problem i pojavljuje u kontinuitetu a nije u svojoj zemlji..... tad moze fino boleti po novcaniku.
Evo pre nekih sat vremena javio mi se drugar sa Integrom..... menjac ostao zaglavljen u 3 brzini.
Hvala! :cool:
Tek sam sada skužio zašto su na novoj NC750 u verziji 2021 prve tri brzine u mjenjaču kraće stupnjevane ( vrijedi za DCT-mjenjač ), dok su preostale tri postavljene duže, ovo su predstavili kooo veliki napredak i pomoć u vožnji i BLA, BLA, aaaaa zapravo su sa software prilagodbama pokušali bar donekle smanjit trošenje samog elektromotora... ha ha ha :D dakle software bi trebao sačuvati hardware, a onda ide objašnjenje, maaaa to je zbog boljih voznih svojstava! :ROFLMAO:
Ovo će pomoći ovom problemu, jer bi elektromotor trebao vrlo brzo odraditi 1-2-3 a onda bi polako šaltao dalje, 4-5-6 puno više nego prije se zapravo vrteći u tom višem dijelu pa bi trošenje bilo i ravnomjernije.....
Bilo kako bilo.... od ove prilagodbe po mom mišljenju kvar bi se mogao i trebao pojavljivati rjeđe, ako ne i vrlo rijetko....
Mada elektromotor i dalje ostaje Ahilova peta DCT-a, jer zapravo jedino šta se može pokvariti jest on, realno! :rolleyes: na kraju krajeva, moraju se potrošiti u jednom momentu i same četkice, one imaju rok trajanja.... ali i značajno manju cijenu! :)
No ako oni, ko što je to bio slučaj kod tebe, tvrde da je elektromotor zaliven u da se ne može otvarati, što nije istina, onda bi i same četkice predstavili kao kvar gdje je potrebno izmijeniti cijeli elektromotor..... :oops:
 
Last edited:
Hvala! :cool:
Tek sam sada skužio zašto su na novoj NC750 u verziji 2121 prve tri brzine u mjenjaču kraće stupnjevane ( vrijedi za DCT-mjenjač ), dok su preostale tri postavljene duže, ovo su predstavili kooo veliki napredak i pomoć u vožnji i BLA, BLA, aaaaa zapravo su sa software prilagodbama pokušali bar donekle smanjit trošenje samog elektromotora... ha ha ha :D dakle software bi trebao sačuvati hardware, a onda ide objašnjenje, maaaa to je zbog boljih voznih svojstava! :ROFLMAO:
Ovo će pomoći ovom problemu, jer bi elektromotor trebao vrlo brzo odraditi 1-2-3 a onda bi polako šaltao dalje, 4-5-6 puno više nego prije se zapravo vrteći u tom višem dijelu pa bi trošenje bilo i ravnomjernije.....
Bilo kako bilo.... od ove prilagodbe po mom mišljenju kvar bi se mogao pojavljivati rjeđe....
Mada elektromotor i dalje ostaje Ahilova peta DCT-a, jer zapravo jedino šta se može pokvariti jest on, realno! :rolleyes: na kraju krajeva, moraju se potrošiti u jednom momentu i same četkice, one imaju rok trajanja.... ali i znatno manju cijenu! :)
A sta sa onima koji su cilo vrime u manual modu……bar po gradu
A van grada je tako i tako od 4 pa nadalje
 
Ispričavam se, taj gornji dio posta je bila šala.... mislio sam da se razumje... :)
Naime nisu oni u novom modelu to riješili softwareom nego manjim odnosno većim zupčanicima u mjenjaču.... Ovo će indirektno pomoć ovom problemu.... kao što sam i napisao....
Mislim da nema pomoći, radio ti sa lijevom rukom manualno ili on radio za tebe.... omjer je tako postavljen da motor ne vrti cijeli krug a zapravo ni pola.... I prije ili kasnije dođe do nagibanja rotora prema statoru.... :(
Jedina je razlika ako uglavnom voziš 1-2-3, kao u velikom gradu u samom centru ili na teškim terenima vožnjom, van asfalta, gdje opet uglavnom koristiš 1-2-3, koliko sam vidio ti crknu prvi..... mada ih prvi put neko vrijeme spase, čišćenjem i podmazivanjem.....
Ovo bi mogao dalje elaborirat zašto, aaaa imam vremena!
Dakle pošto rotor ispadne iz centra dolazi do njegovog pomicanja ka statoru što mu otežava rad.... pojavljuju se veće temperature u samom elektromotoru, što naravno ima kao posljedicu stvaranje kondenzata u samo čašici elektromotora... to dalje stvara vlagu koja dalje još brže uništava sam elektromotor, zato je prvi korak čišćenje i opetovano podmazivanje, a po ponovnom crkavanju istog ide izmjena, jer onda uglavnom motor crkne bez mogućnosti popravka, zalijepi u kratki spoj i gotovo! :cry:
 
Last edited:
Ispričavam se, taj gornji dio posta je bila šala.... mislio sam da se razumje... :)
Naime nisu oni u novom modelu to riješili softwareom nego manjim odnosno većim zupčanicima u mjenjaču.... Ovo će indirektno pomoć ovom problemu.... kao što sam i napisao....
Mislim da nema pomoći, radio ti sa lijevom rukom manualno ili on radio za tebe.... omjer je tako postavljen da motor ne vrti cijeli krug a zapravo ni pola.... I prije ili kasnije dođe do nagibanja rotora prema statoru.... :(
Jedina je razlika ako uglavnom voziš 1-2-3, kao u velikom gradu u samom centru ili na teškim terenima vožnjom, van asfalta, gdje opet uglavnom koristiš 1-2-3, koliko sam vidio ti crknu prvi..... mada ih prvi put neko vrijeme spase, čišćenjem i podmazivanjem.....
Ovo bi mogao dalje elaborirat zašto, aaaa imam vremena!
Dakle pošto rotor ispadne iz centra dolazi do njegovog pomicanja ka statoru što mu otežava rad.... pojavljuju se veće temperature u samom elektromotoru, što naravno ima kao posljedicu stvaranje kondenzata u samo čašici elektromotora... to dalje stvara vlagu koja dalje još brže uništava sam elektromotor, zato je prvi korak čišćenje i opetovano podmazivanje, a po ponovnom crkavanju istog ide izmjena, jer onda uglavnom motor crkne bez mogućnosti popravka, zalijepi u kratki spoj i gotovo! :cry:
Kad se ucini zamjena elektromotora(300 eura) onda si miran opet 50-70 iljada ili….
Jese ovo odnosi na sve modele Honde sa DCT-om.Od Integre do Goldwinga…..pretpostavljan da je DCT u svima isti…..neznan….
 
Da, dobro si zaključio, problem bi se mogao pojavljivati i dalje.... jer će ponovno doći do trošenja te proklete piksne... nakon nekog vremena
I da, ovo vrijedi za sve DCT koji su došli zapravo 2012.g a koliko sam pratio da sad kvar uglavnom sustiže baš te starije modele, iz 2012.g ili nešto mlađe koji su stvarno napravili puno kilometara, poput africa twin modela sa ljudima koji putuju po cijelom svijetu... ali oni znaju za to i to očekuju...
I da, majstor Satelis je u pravu kad kaže da bi bilo pametno preventivno otvorit elektromotor i očistiti ga i ponovno podmazati, to bi mu definitivno produžilo život, jer Piksna će se tako manje trošit, puno manje....
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Satelis
Da, dobro si zaključio, problem bi se mogao pojavljivati i dalje.... jer će ponovno doći do trošenja te proklete piksne... nakon nekog vremena
I da, ovo vrijedi za sve DCT koji su došli zapravo 2012.g a koliko sam pratio da sad kvar uglavnom sustiže baš te starije modele, iz 2012.g ili nešto mlađe koji su stvarno napravili puno kilometara, poput africa twin modela sa ljudima koji putuju po cijelom svijetu... ali oni znaju za to i to očekuju...
Ja san na Africi……ima sad cca 20 iljda km
Ako bude 5 do 7 iljda godisnje bit ce odlicno
Tako da san miran iohoho godina…….
Mada 300 eura svakih 50 iljda km ili recimo 5,6 godina(da ne pisem 10) je skroz u redu
Problem je samo ako stanes negdi na cesti……
 
Ja san na Africi……ima sad cca 20 iljda km
Ako bude 5 do 7 iljda godisnje bit ce odlicno
Tako da san miran iohoho godina…….
Mada 300 eura svakih 50 iljda km ili recimo 5,6 godina(da ne pisem 10) je skroz u redu
Problem je samo ako stanes negdi na cesti……
Mislim ono, ljubomoran sam! maaa stavrno! :love::cautious:
:mrgreen:
Mislim da je to toliko dobar motor..... da ti ne treba kukat niti brojit kilometre.... postoji šansa da apsolutno nikad ne budeš imati takve probleme....
 
Evo jednog iz 2016, plavog za decake


Bivsi vlasnik nije hteo kod mene da odrzava bajk jer ne voli da ceka dok dodje red za rad.
Cim je izasao iz garancije motocikl je odrzavao kod jednog vrlo poznatog majstora u Beogradu koji samo Honde radi.
Druzili se, vozili ali nikad o motoru nismo pricali, skoro ga je prodao.

posle 50K nadje se i on na operacionom stolu


necu puno daviti, lanac + lancanici, svi lezajevi kotaca + semerinzi


stanje




usrani sprejevi




tusiranje




malo bolje




jedan damper puko


sreca imao sam drugi koji je u Ok stanju, posluzice do sledeceg skidanja tocka ili ti kotaca


"gvozdje" na pranje


lezajevi i semerinzi menjaju se preventive radi


znam neke koji su imali problema na proputovanju kroz evropu zbog par desetina eura
izda onda kad bas ne treba, jos ako ima spec. dimenziju kao u nosacu lancanika.... veselo


sredjeno, moze lagano sklapanje




 
proba kako se okrece




pozadi je gotov


moze se preci napred






Sad dolazi nesto zanimljivo.....
Jednom prilikom, bivsi vlasnik rece kako je stavio K&N filter vazduha.
Rekoh mu da to nije dobro, valjalo bi da to izbaci iz kucista i stavi normalan f. vazduha..... nije me poslusao.



celo kuciste unutra je masno jer k&n mora biti nauljen al to nije problem, toliki!


problem je sto takav filter propusta ono sto nikako ne bi trebao propustiti


morao sam kuciste prati


Hiflo je stavljen


zagrejao ga, resetovao menjac




ni prosta zamena ulja i filtera nije isla lako


poklopac sam tesko skinuo


pomenuti majstor gore je stavio iz njemu znanog razloga diht masu


polugicu cope


ispravio


sve bitno upisao, sad ce imati nekog reda


Eto, toliko od mene..... nemojte koristiti K&N filtere za bolje sutra :)
 
  • Like
Reactions: stalker and Over G