Ima toga puno više, samo ti nisi čua.Čuo sam u zadnje vrijeme za 2 slučaja gdje su odveli motore na izvanredni tehnički u Splitu i okolici Splita. Odveo ih je policajac na motoru u oba slučaja. Uglavnom zbog ne atestiranih stvari (auspuh, nosač tablice, led žmigavce...) ili ako npr. nemaš retrovizore, neodgovarajuće dimenzije ili ćelava guma... kažu da je kazna 300 kn za svaku stvar posebno (i sad ako ih ih imaš više ....) dok ti je atest kompletnog motora oko 450 kn, pa ti vidi....
bilo je, ali smo okrenuli na kak spada stranuI na hondi mi je bilo ovako. Mslm da je ok ovako.
Teško do nemoguće da ćeš uspit upisat dim. koja nije u originalu za taj modelPrednju necu ni stavljat za tehnički, samo zadnju. Ostavit cu power michelin pa cu poslje stavit supercorsu. Bit ce dovoljna za potrosit zadnju; ima mesa dok ne postane slick. Poslje se prebacujem na dunlop gp racer 212. Nabavio zadnju za 400 kn isto, a prednju imao. Jesam tebi bio dao jednu zadnju s hondom? Mislim da sam imao i zadnju gp 212. Naletila supercorsa 190/50 ko narucena. Vec se mislio sta cu jer se prebacujem na 212, a ne uzima mi se nova 190/50 samo za tehnički. Mozda i upisem dimenziju ali za svaki slucaj neka je, 400kn nije puno i posluzit ce za testirat malo supercorse.
Dobro da san ziv osta vozeci se tako. I da tebi nije bilo sta gore...bilo je, ali smo okrenuli na kak spada stranu
Znaci pošto tu dimenziju dunlop ni ne proizvodi preostaje na kraju tj. prisiljeni smo skinut tablicu i ne zaustavljat se. Eto dokle je doslo. ŽalosnoTeško do nemoguće da ćeš uspit upisat dim. koja nije u originalu za taj model
Sretno.
bilo mi je, ali ne zbog sila osovineDobro da san ziv osta vozeci se tako. I da tebi nije bilo sta gore...
biće slaba na gasu pa triba zavrnit skratio sam gas na suzi isto kao i na hondi, taman koliko se šaka u zglobu može okrenut...top. To je tebe prevarilo garant, na toj hondi gas brzo ide u full. A rekao sam ti da sam ga skratio.bilo mi je, ali ne zbog sila osovine
Nažalost, ni skidanje tablice više nije garancija.Znaci pošto tu dimenziju dunlop ni ne proizvodi preostaje na kraju tj. prisiljeni smo skinut tablicu i ne zaustavljat se. Eto dokle je doslo. Žalosno
Ma zezam se, di cu skidat tablicu🤦🏻♂️✊🏻🏍👍🏻Nažalost, ni skidanje tablice više nije garancija.
Pitaj Nera za detalje.
Negdi je pisa', ne mogu se sitit u kojoj temi.
Očito nisi u toku.
Meni je gp racer 212 super za po cesti… na starom asfaltu na grobniku bi je izglođalo sa strana ali zato je gp racer 211 bio super za grobnik… evo 211 i 212 sa grobnika… bas se vidi kako bi ih sa strane satralo.samo zbog d212, htio sam je skinuti dok je motor još bio na prikolici, ali nisam..
A Capit za po doma?kontinent i dalmacija nisu ni približno isto, a i ja sve svoje motore koristim svakodnevno, po doma, za na posao, za normalne vožnje, za marof, a i da ne koristim, i dalje mi se ne sviđa ideja o drkanju s tlakovima, grijanjem 5-10 km i nesigurnost koju cijeli taj proces nosi..
mitulje obje na 2.15 i prst u uvo, nikad problema s kratkim gasom i živćanim motorom
I to sta kazes. 👍🏻Ja bi na hornetu radio 🤣🤣😎✊🏻🏍slickovekontinent i dalmacija nisu ni približno isto, a i ja sve svoje motore koristim svakodnevno, po doma, za na posao, za normalne vožnje, za marof, a i da ne koristim, i dalje mi se ne sviđa ideja o drkanju s tlakovima, grijanjem 5-10 km i nesigurnost koju cijeli taj proces nosi..
mitulje obje na 2.15 i prst u uvo, nikad problema s kratkim gasom i živćanim motorom
Da ne trazim previse unazad, stop i zmigavci s e oznakom se atestiraju samo s isprintanom nekom vrstom potvrde proizvodaca
Jbt koliko problema, da bar 3alfa3 nikad nije išao atestirati auspuh, do ovoga nikad ne bi došlo....